Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Account markt!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Account markt! Empty
BerichtOnderwerp: Account markt!   Account markt! Emptyza mei 09, 2009 9:07 pm

Oke, als je een acc niet meer wilt, zet hem hier neer.

Regeltjes:
1. Hier alleen aanbieden, als je een acc wilt die hier staat: PB de eigenaar.
2. Als je acc beschikbaar is, kleur je hem groen. Als hij niet meer beschikbaar is, kleur je hem rood.
3. Geen dubbelposts. Na een maand mag je je bericht Quoten, als je ze echt kwijt wilt.
4. Zet ff een beschrijving over je acc Very Happy

FLAIR - Flair is een Ninetales.. Ze woonde bij de mensen, en heeft toen een baby geflambeert. Ze is eruit getrapt, en naar een ander gebied gegaan.. Daar kreeg ze ruzie met een Arcanine, die haar hierheen achterna zat. Sinds dien leeft ze hier. In het begin was ze slecht, en ze evolueerde in een Ninetales. Ze heeft Tora ooit vervloekt, maar die vloek is opgeheven.. Nu is ze goed, en is erg intelligent. Hoewel, ze kan nog steeds arrogant doen. Ze is bevriend met Blaze.

[ Niet meer te koop, Flair mag dood. ]

Interesse? Pb maar Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Account markt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account markt!   Account markt! Emptydi okt 13, 2009 9:17 pm

[Bump, maar dit topic kan nog wel eens handig zijn =D]

Akina - Akina is een vriendelijke Bayleef. Ze kwam in het gebied als Chikorita, en heeft toen Claw ontmoet. Hij is nu haar lieve partner :3 Ze is bang voor dingen die groter zijn dan zij. Dat komt vooral door haar leeftijd. Shadow heeft haar geadopteert, omdat ze zelf haar ouders is kwijtgeraakt.
Maar ja, wil je meer van haar weten dan moet je denk ik haar posts even opzoeken... Dat doe je gemakkelijk via haar profiel =)
AKINA STERFT.

Mja, PB maar als het je leuk lijkt Akina te spelen. Als het goed is heeft ze nog niet veel berichten, dus kan je lekker een beetje je gang gaan. Natuurlijk moet je wel een beetje haar karakter kennen Razz

[Dit topic mag van mij wel een beetje leven krijgen, maar toch sorry voor de bump :S]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

Account markt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account markt!   Account markt! Emptyma maa 22, 2010 3:09 pm

Ghostwisper: Ghostwisper is een Gengar, die in pokerpg kwam als een Gastly. Hij gedraagt zich heel mysterieus, en is daarom moeilijk te vertrouwen, er gaan zelfs geruchten dat hij z'n eigen ouders heeft vermoord.... Ghostwisper word ook wel GW genoemd, omdat hij dat prettiger vind. Ghostwisper kan ook met geesten praten, en ken een hoop vreemde, en dode talen, en afen toe mompeld hij er soms 1... Hij brengt z'n tijd graag door in donkere gebieden, omdat hij daar zich goed in de geestenwereld kan inleven... hij heeft gehoord dat er een groep donkere pokemons in pokerpg is, en wil zich graag bij hun aansluiten....

PB me als je 'm wilt hebben, en dan zie ik wel, of ik met je bod meega xD

Alles tussen de haakjes is weggehaald. Want, wat erin stond stond toch al bij de regels. Bovendien maakt een bump niet uit in een 'algemeen' topic. =)


Laatst aangepast door Dark Ghost op di maa 23, 2010 4:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Account markt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account markt!   Account markt! Emptywo apr 07, 2010 7:59 pm

Gio

- Gio is een Luxio. Hij heeft een zwaar verleden achter de rug. Hij was bèta van de groep Faith. Ook al bestaat de groep niet meer, word hij nog steeds gezocht door de politie door zijn vele overvallen. Hij is heel Arrogant, en gaat niet graag een gesprek aan met pokemon die hij niet kent. Verder is hij ook heel erg eigendunk. Het liefste zoekt hij nogsteeds schatten om te verkopen voor een hoge prijs..

Gio schreef:
Account markt! Naamloosterterc
Naam : Gio
Type : Bliksem
Team : -
Gereed voor Evolutie : Ja!
Geschiedenis :
Gio was een vroeger een Shinx [Dûh], Hij als Shinx werd steeds ofgewezem bij elke team waar hij wou wou joinen , bij een goeie team was hij te zwak & Klein. Bij een net beginnende team kon hij nog niet joinen omdat ze nog niet ervaren genoeg waren. Bij een Slechte team was hij veel te schattig. Pas toen hij bij team Faith kwam werd er naar hem gekeken. Doordat hij 1 Shinx was kon hij zich snel voortbewegen, door zijn klauwen kon hij vele schatten opgraven. En na veel ervaring kon hij evolueren naar de Luxio, nadat de Poképolitie Team Faith aanviel ging Gio net als Skull, Donna & Burn naar PokeRPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Account markt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account markt!   Account markt! Emptywo apr 14, 2010 6:20 pm

]Magic[/b]
Magic is een 9 jaar oude Pikachu en is een vrouwtje. Ze is nogal op zichzelf, maar haar vrienden blijft ze altijd trouw. Ze komt uit de sinnoh regio en is vanaf daar gaan reizen. Ze is geweest in Hoenn, johto, Kanto, en nu is ze hier, in pokerpg. Hier zal ze ook blijven. Veel bijzondere dingen aan haar zijn er niet. Ze is in het wild geboren, heeft geen broertjes mof zusjes en is vroeg in de steek gelaten door haar ouders. Ze houdt trouwens ook van Oran berry's.
]Aimeka[/b]
Aimeka komt uit de Sinnoh regio, maar net toen ze geborne was brak er brand uit in de grot van haar familie. Het kwam door een Typloshion, wiens eigenaar een Pokemonjager is. Ze had het moeten aanzien dat de Pokemonjager haar ouders vermoorde. Aimeka heeft hard weg kunnen rennen. Ze heeft dagen en nachten alleen moeten leven, maar is uiteindelijk aangekomen in pokerpg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope

Hope

Vrouw Aantal berichten : 94
Registration date : 18-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 maanden
Status: Gezond
Partner: Geen

Account markt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account markt!   Account markt! Emptyza maa 19, 2011 3:00 pm

Hope is aangeboden!

Hope is een jonge Pichu, dochter van Shadow en Evening. Ze is zo goed als pasgeboren, wat betekent dat haar karakter nog alle kanten op kan. Heb ik verder nog iets te zeggen..? Niet echt. Alleen dat ze bij Manera zit..
Hope mag voorlopig nog lang niet dood.

Een beetje ABN is wel vereist, en ik zou ook graag zien dat er ook echt wat met haar gedaan werd.. o:

Kortheid, maar ik zou echt niet weten wat ik er nog bij moet vermelden ofzo. xD

HOPE IS OVERGENOMEN DOOR CARLA!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Account markt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account markt!   Account markt! Emptyzo jun 03, 2012 12:00 am

Eyup. Denk niet dat iemand hier interesse in heeft, maar ik kan altijd een poging wagen. Als ze niet geadopteerd worden, dan is dat prima, dan hou ik ze wel voor altijd inactief. Ik wil ze in elk geval niet allemaal afslachten, want.. dat kan ik gewoon niet :/

Blue - Blue is een zeer verlegen vrouwelijke Riolu die nooit echt heeft geleerd hoe ze met anderen om moet gaan. Ze komt oorspronkelijk uit een land ver weg, waar momenteel een oorlog gaande is. Ze is niet heel sterk, maar weet zich te verdedigen als het echt nodig is.
Ze moet weg, omdat - Ik wil Blue graag weggeven omdat ik weinig zin meer heb om haar karakter te bespelen. Bovendien weet ik zo een twee drie geen contacten van haar meer die nog wel in Inciala zijn. Ze hoeft niet super actief te zijn, al zou het leuk zijn als ik eens in de zoveel tijd een post van haar zou kunnen zien opdagen.

Zira - Zira is een vrouwelijke Flareon die twijfelt over haar karakter. Ze is erg stil, niet omdat ze verlegen is maar puur omdat ze het meestal niet waard vindt om te praten. Ze vind zelf echter dat ze wat meer voor zichzelf moet opkomen, zelfs al heeft dit al problemen veroorzaakt met de Guerra.
Ze moet weg, omdat - Zira mag wat mij betreft overgenomen worden omdat ik al een tijdje geen idee meer heb wat ik met haar moet. Ik zou graag zien dat haar karakter zich ontwikkelt, ik wil dus ook dat ze vrij actief gehouden wordt. Ik geef haar niet zomaar aan iedereen weg, maar het is het proberen altijd waard! c:

Julia - Ooit was ze een vrolijke, speelse Skitty, maar haar karakter sloeg volledig om toen ze evolueerde in Delcatty. Julia is vrij koud naar anderen toe, maar heeft het zelf niet door. Iets als spelen doet ze niet meer, en ook trainen gebeurt bij haar niet echt veel. Wat ze wel doet, is het gebied rondtrekken en de verschillende gebieden ontdekken. Ze is niet goed gewend aan gezelschap.
Ze moet weg omdat - Hetzelfde verhaal als Zira, eigenlijk. Ik vind haar personage niet leuk genoeg om te bespelen, maar zie haar niet zomaar volledig veranderen. Ze hoeft niet heel actief te zijn, maar ik zou het wel prettig vinden om wat vordering in haar karakter te zien. Ook Julia wil ik niet zomaar aan een wildvreemde weggeven, maar het is het proberen altijd waard <:



En dat zijn geloof ik de enige accounts die ik kwijt kan.. De rest ben ik te erg aan gehecht, teehee. :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Account markt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account markt!   Account markt! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Account markt!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dubbel account

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-