Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Mod admin Beoordelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
amestigon

amestigon

Man Aantal berichten : 165
Leeftijd : 29
Registration date : 18-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2 jaar
Status: Gezond
Partner: opus

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo mei 24, 2009 6:58 pm

Zeg een mod of Admin en geef een cijfer
Net zoals die andere dingen beoordelen.
Met dank aan mensen die niet genoemt willen worden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo mei 24, 2009 8:36 pm

Als moderator zelf geef ik andere even een cijfer.

Ayelinn: is nog minder dan shadow online. 5.5
Amestigon: Ik wist niet eens dat die mod. was x'd ik geef het een 5
Dustfire: dâh admin die geef ik een 9
Achi: Goeie moderator ! elke dag actief en doet vaak dingen wat een moderator moet ! 10 !
Houndoom: Heel vaak actief maar ze doet bijna niets met de moderator rang x'd 8
Shadow: Die komt bijna nooit. Ookal kan ze niet, ze doet toch bijna niets. 6
Danger: Wel een goeie moderator ! Maar danger zegt bijna nooit iets ! 7.5


Laatst aangepast door Levy op zo mei 24, 2009 9:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo mei 24, 2009 8:48 pm

Amestigon: Mwah, ik ken je niet echt.. Best korte post, als je niet telkens entert word het vaak minder dan 1 regel.. Jammer. Een 6, denk ik.
Ayelinn: Ik ken haar niet echt.. Maar ze RPG't wel goed, volgens mij. Ze is jammer genoeg niet erg veel online. Een 7.8
Dustfire: Kimmieee! Kan goed RPG'en, maar overtreed zelf ook weleens de regels.Een 9 [ Alleen iets tussen haakjes typen zonder wat anders toe te voegen, bijvoorbeeld. ]
Achi: Goede mod. Vaak wat onserieus, maar dat maakt niet uit, hij volbrengt zijn taak goed. Een 9
Levy: Ook hetzelfde als Achi, alhoewel Levy soms zich niet kan inhouden tegenover anderen, en zijn mening eruit laat komen.. Terwijl 'ie dat beter voor zichzelf kon houden .... Een 9, toch.
Houndoom: Actief, maar doet niet echt veel met haar Modschap. een 8.7
Shadow: Inactief, alhoewel dat zo zijn redenen heeft. een 8
Danger: Goede mod, erg vriendelijk, maar wel stil. Kan goed haar mening voor zich houden als het moet. Een 8.5


Laatst aangepast door Candy op zo mei 24, 2009 9:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo mei 24, 2009 8:59 pm

Hmm

Dustfire:Ze is een goede Admin! Zonder haar zou deze RPG nooit bestaan hebben een 10!
Levy:Nou...Heel goede Mod. Allen een kleine opmerking. Misschien moet je een PM sturen naar iemand want jij schrijft het gwn in het topic een 9.5
Achi:Zeer goede Mod. Doet dingen die hij moet doen en hij is het waard.9.9
Houndoom:Jha. Best goed. Alleen heb ik hem niet veel zijn rang zien gebruiken een 7
Danger:Goede Mod. Ik heb er niet veel commentaar over. Toch een 8
Shadow:Hmm Die is bijna nooit Online. Misschien kan ze niet komen ik geef ze toch een 5.6.
Amegiston:Tja, ken hem nietgoed.Maar hij schijnt goed te zijn. een 7.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo mei 24, 2009 9:00 pm

Amestigon Je bent neit al te vaak online en dat is jammer ;3 5.5
Dustfire: Net als Tora zei RPGen doet ze goed maar ze overtrijd ook de regels x'd Verder wil je nooit in een discussie komen x'd 9
Ayelinn: Net als Amestigon precies hetzelfde x'd
Levy: Hij is een goede mod en gebruikt zijn mod status om mensen te zeggen of het fout of goed is ^^ 9.5
Houndoom: Ze is een goede mod kwa regels maar net als Dustfire wil ze neit in ruzies komen en vertel ze haar mening neit zo vaak x'd 9
Shadow: Best inactief maar iedereen zecht dat je een reden heb en dat moet ik geloven ^^ 7
Danger: Goede mod meestal online maar zecht bijna nooit iets kwa mening net als roos. 8.5
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo mei 24, 2009 9:38 pm

Ten eerste dit aan degenen die Shadow een laag cijfer geven omdat ze inactief is:
Ik, Shade, ben ook Shadow. Shadow is er niet met een reden. Ik ben niet vaak online omdat ik de afgelopen tid internet problemen had, en ik heb 2 nachten niet thuis geslapen. én ik ben gewoon een beetje zat van het RPGen >.< Ik snap dat men mij een laag cijfer geeft, maar ik wou dit gewoon even duidelijk maken. En nu mag iedereen mij een nog lager cijfer geven! =D (dat laatste is niet serieus xD)
Ten tweede...:
Amestigon: Bijna nooit online eigenlijk :3 (Of op momenten dat ik er niet ben Razz ) En ik heb ook nog geen mod acties gezien =3 Ik kan niet veel hoger komen dan een 4... Sorry.
Ayelinn: Is er ook niet echt veel :3 Een 4tje Razz
Dustfire: Best inactief voor een admin, maar ze is er genoeg.
Achi: Wel een goede mod denk ik. Hij heeft zo zijn spam tijden gehad, maar wist daarna wel dat hij fout zat. Hij is ook zeker veel actief, al is het wel eens op een ander account. Soms is je Nederlands gebruik niet zo goed, maar dat heeft iedereen! Razz Een mooie 8.9 Wink
Levy: Tja... Wij hebben samen vaak nutteloze discusies die zeker niet nodig zijn, en waar ik een erge hekel heb. Maar verder doe je het volgens mij wel goed. Je spreekt mensen aan als ze iets fout doen, al kan je het beter in een PB doen Razz Maar het is een dikke 9.1 waard xD
Houndoom: Ik zie niet veel mod acties, al zijn ze er wel. En ze is altijd online op momenten dat ik er niet ben xD Toch een mooie 8.5 waard, want ze doethet naar mijn smaak wel goed genoeg Wink
Danger: Dit kan gemeen overkomen, maar ik zie eigenlijk geen mod acties. Misschien zijn ze er wel, maar ik zie ze niet. Je zit niet veel in discusies, wat een mod wel moet doen. Je actieviteit daarintegen is wel goed. Een 7.5 waard, zekerweten Wink
En ten derde: Op Shade kan ik niet echt de moderator zijn. Ik kan niet de berichten van anderen veranderen. Het enige wat ik kan doen is het 'Report' knopje gebruiken... Dus net als een gewone gebruiker.
Ten vierde, en als laatste: Ik vind dit een nutteloos spel! =D (x'd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo mei 31, 2009 4:28 pm

ik inactief voor een admin? O.o
vind ik niet, maarjah

Amestigon: een 4, niet persoonlijk, maar je bent er echt te weinig geweest, en je meeste posts zijn ook niet zo heel geweldig.
Ayelinn:sorry poepie, maar een 5, je bent er helaas erg weinig, maar als je er bent post je goed
Dustfire: een 0, is een kutkind en verpoept de hele site.
Achi: een 8. je doet het goed, maar soms irriteert je onserieusheid mij
Levy: een 8, hetzelfde als bij achi.
Houndoom: een 8. Je post erg goed. maar ik heb je nog nooit een mod-ding zien doen
Shadow: een 8
Danger: een 7, je bent er genoeg, maar je bent iets te stil. en je bent zowat nooit in topics, en als je in een topic bent, is het vaak met dezelfde personen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptywo sep 02, 2009 9:43 pm

De dingen zijn veranderd dus ik post weer =3



Amestigon Je bent nu veel minder online dan eerst O.o 3.5
Dustfire: De laatste tijd zie ik onze adminnetje meer online =D Verder doe ze dûh Mod dingen want ze is de admin dus ze doet admin dingen. 8.5
Ayelinn: Ayelinn, jij bent veel actiever dan eerst eerst had ik je een 5.5 geven maar nu ik zie dat je echt actiever bent geworden krijg je een 7!
Levy: Hij is een goede mod en gebruikt zijn mod status om mensen te zeggen of het fout of goed is ^^ 9.5 [The Same]
Houndoom: Ze is een goede mod kwa regels maar ze neit in ruzies komen en vertel ze haar mening neit zo vaak. Deze kreer krijg je een 8.5
]Shadow: Ook Shadow is veel actiever geworden dan eerst en zei gebruikt haar mod dingen soms wel. [teminste zover ik heb gezien.] Daarom krijgt ze een 9
Danger: Goede mod meestal online maar zecht bijna nooit iets kwa mening net als roos. 8.5
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo feb 14, 2010 9:51 am

Een bumpje: Echt alles is veranderd, nu.. xD 2 mods weg, 1 nieuwe erbij, Doos weer actief.. Dus, vandaar. =D

Ayelinn: Jammer genoeg erg weinig online. En, als ze dan eens online komt RPGt ze niet. Ik heb dus erg weinig van haar Administratieve activiteiten gezien. Een 6, denk ik. o_O
Dustfire: Goede, actieve admin. Houdt vooral van het Crea-Hoekje en het Just talk. Maar, is ook in de RPG goed actief. Een 8½.
Achi: Goede mod. Zijn RPG-niveau is in een korte tijd zeker toegenomen. Maar, post weinig in de RPG, wat jammer is. Hij weet goed met zijn modheid om te gaan, en gebruikt zijn krachten wanneer dit nodig is. Een 9¼.
Amore: Gestoord persoon dat tegenwoordig het Suerte-Gebied heel interessant vindt, waardoor ze hier meer post dan in de andere gebieden. Bumpt bovendien dit spel, wat érg slecht is van haar. Een 1.
Houndoom: Was even actief, maar zakte toch weer terug toen ze verslaafd werd aan haar Manga's. Post nu nog nauwelijks. Maar, áls ze post in de RPG, zijn haar posts wel altijd heel mooi =). Een 7½.
Levy: Is zeker een stuk actiever geworden. Ook zijn RPG-kwaliteit is toegenomen. Post goed en redelijk veel in de RPG -de laatste tijd, althans-. Is soms wel wat onserieus en kan net iets té zijn als hij zijn modkrachten gebruikt. Toch is ook hij een goede mod. Levy krijgt een 8¼. Wink
Shadow: Is ook zeker een stuk actiever geworden. Maakt mooie posts en is goed actief. Weinig op aan te merken. Een 9.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo feb 14, 2010 2:12 pm

Ayelinn: Aan de inactieve kant... o.o En ik heb niet echt veel RPG posten gezien van haar. een 5..
Dustfire Goed actief admin dinges Razz Blijft bijna altijd rustig... een 9. o.o
Achi Is ook wat actiever geworden en RPG't de laatste tijd wat beter... een 8.
Amore Actieve RPGer. RPG't ook goed. [Al weet ik dat ze een paar posts uit Twillight-boeken haalt Shocked] Een. 9 Razz
Houndoom: Ook wat inactief in de RPG. Is meer actief op 'dinges' en MSN. O.o een 8.5
Levy: RPG't de laatste tijd wat beter en langer. Toch blijft hij af en toe té melig. een 7.9.
Shadow: Is actiever geworden.. Is een goede poster. een 9.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo feb 14, 2010 2:27 pm

Dustfire:Je word steeds actiever. Nu geef ik je een 8.
Ayelinn: Je bent niet actief genoeg, ik geef je een 5.
Levy: Je bent de laatste tijd veel actiever. En praat niet meer zoveel over GTX+ Dus geef ik je een 8.5
Houndoom:Ze heeft mooie en goeie post, jammer genoeg ben je niet meer zo actief. En als je actief bent gebruik je je mod kracht niet, 7.
Shadow: Actief + Mooie Post + Mod Krachten = 9
Amore:Actief + Acitef in RPG+ Mooie post + Mod Krachten = 9.5
Terug naar boven Ga naar beneden
Legacy

Legacy

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 26
Registration date : 11-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Emptyzo feb 14, 2010 2:29 pm

Ayelinn : Een inactieve Admin die haast nooit online is en nooit haar Admin krachten gebruikt dus een 4!

Dustfire : De machtige Dustfire die dit heeft gemaakt maar gebruikt niet vaak haar mod powers dus een 8!

Achi : een zeer goede mod die altijd wel discussies aan gaat en goed zijn werk doet een 9!

Amore : Die het zelfde als Achi alleen een iets betere RPG Kunts of hoe je het ook noemt een dikke 9.5

Levy : Een goede mod vaak actief gebruikt zijn krachten soms teveel, en soms een slechte rpger een 9!

Houndoom : Een hele goede rpger alleen gebruikt haar mod powers niet vaak een 8

Shadow : Is vaak actief rpg goed gebruikt haar powers goed een dikke 9.5
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Mod admin Beoordelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mod admin Beoordelen   Mod admin Beoordelen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mod admin Beoordelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» leden beoordelen
» BUIG VOOR JULLIE ALMACHTIGE ADMIN!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-