Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Moss == 4 && 4 == Guido

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Moss == 4 && 4 == Guido Empty
BerichtOnderwerp: Moss == 4 && 4 == Guido   Moss == 4 && 4 == Guido Emptyma aug 03, 2009 11:59 am

Weer een nieuw *PRF dat ik bezoek, al moet ik toegeven dat dit het eerste nederlandse PRF is. Ik ben al bezig met pokemon sinds mijn negende verjaardag, dus dat ik alweer acht jaar geleden. Wat kan ik nog meer over mezelf vertellen, dat jullie wel aangaat. In de morgen en ver in de avond/nacht zal je voor me moeten uitkijken, aangezien ik enorm melig en druk kan zijn, niet te vergeten enorm sarcastisch. Ook kan ik erg scherp reageren op de meest idiote dingen, om ze zo alleen nog maar dommer te laten klinken.

Ik ben dus zeventien jaar en speel gitaar, piano en drum. Ook al is de gitaar mijn hoofd instrument, ik speel nog altijd 2 uur piano en 1 uur drum per dag, reken daarop de vier uur van gitaar en je komt uit op 7 uur. Hoe kan ik dat doen als ik school heb en al dat soort dingen? Ik ben heel goed in multitasking, meestal zit ik dan ook achter de computer met me gitaar of met een bord eten op het tafeltje naast de piano. Ik zit in een band genaamd Dark Conclusion, maar we hebben nog niets opgenomen. Er staan al wel zes optredens geplant voor in December. Genoeg informatie over mij, ik wil beginnen aan deze RPG.

Lets RolePlay Together!


*PRF == Pokémon RPG Forum

De naam betekend het volgende.
  • De naam Moss staat gelijk aan het getal vier en vier staat weer gelijk aan de naam Guido
  • Conclusie: Moss staat gelijk aan Guido
  • Tweede Conclusie: Ik vond het grappig om de naam wat ingewikkelder te maken voor jullie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Moss == 4 && 4 == Guido Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido   Moss == 4 && 4 == Guido Emptyma aug 03, 2009 12:18 pm

Welkom, moss!
Veel leden zijn savonds erg melig, ik ook xD
en vet cool dat je in een band speelt O.o
als je wat hebt opgenomen zou ik het graag horen!
Maarja, iniedergeval veel plezier op de rpg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Moss == 4 && 4 == Guido Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido   Moss == 4 && 4 == Guido Emptyza aug 08, 2009 11:46 pm

Welkom Guido! =)
Leuk om alweer een echt nieuw lid te hebben ^^ Zo te horen heb je veel ervaring, dus doe er wat mee! Very Happy
En verder héél veel plezier! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Moss == 4 && 4 == Guido Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido   Moss == 4 && 4 == Guido Emptyzo aug 09, 2009 8:31 pm

welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Moss == 4 && 4 == Guido Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido   Moss == 4 && 4 == Guido Emptyzo aug 09, 2009 9:00 pm

welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Gesponsorde inhoud




Moss == 4 && 4 == Guido Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido   Moss == 4 && 4 == Guido Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Moss == 4 && 4 == Guido

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-