Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 7:57 pm

(een beetje mijn verhaal bederven nouja zo kan ik het ook hoor)

Levy begon ineens blitzy te meppen. "ik bestuur mezelf ineens niet meer " Zei Levy dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:01 pm

Blitzy gromde naar Levy. 'Waarvoor was die nodig?' Zei hij. Maar hij moest wegspringen voor een nieuwe Hydro Pump. Daarna beet hij in zijn vin. Kyogre sloeg hem omhoog. 'Wha!' Hij voelde een inmense pijn. Daarna kwakte hij tegen zijn andere vin. Die sloeg hem ook omhoog en Blitzy kreeg de indruk dat hij balletej-pak met hem speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:02 pm

"daar gaat ie" levy lachte gemeen en deed zijn shock wave op blitzy gevolgd door een gunk shot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:05 pm

'What?' Blitzy werd volop geraakt. Blitzy sprong omhood voor de Gunk Shot te ontwijken. Die vloog in het gezicht van Kyogre die woedend naar Levy keek.'Wat bezielt j..?!' Blitzy maakte zijn zin niet af. Hij kreeg het gevoel dat zijn lever tegen zijn maag bonkte. 'Darkrai zou toch niet...nhee? Dat kan niet?' zei hij. 'Hey Darkai,ik weet dat je Levy's lichaam overneemt zoals je bij mij deed!' Gromde hij. Hoe moest hij tegen hem zeggen dat hij zich moest verzetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:07 pm

Levy keek boos naar blitzy. "ik ben darkrai niet oekel" Levy werd kwaad en sprong naar blitzy toe. "ik ben kwaad omdat jij mijn verhaal verpest" Levy deed zijn shock wave gevolgd door een swift op blitzy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:11 pm

Blitzy vloog achteruit. 'Moet je mij daarom nu voor aanvallen?' zei hij die woedend begon te worden. 'Als je wilt dat Darkrai gestopt word,versla dan die Kyo...?' Blitzy kon zijn zin niet afmaken of Kyogre zwiepte zijn staart omhoog. Hij kreeg het gevoel dat bloed ijs werd. 'HWA!' Blitzy vloog weg,tegen de muur. Hij plofte neer op de grond. Hij voelde iets kraken. zou dat zijn arm zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:14 pm

"je gaat tenonder zonder mij" Zei levy kwaad. "je hebt mijn verhaal verpest begrijp je dat niet" Zei Levy boos terwijl hij 2 gunk shots afvuurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:17 pm

Blitzy stond recht en kreunde. Hij had zijn arm gebroken. Hij verstond het niet. Hij sprong weg. Mach Punch gebruiken was onmogelijk met het feit dat hij rechts was. Hij kreeg een imense,harde pijn in zijn arm. 'Aaa!' Hij kon hem niet bewegen. Het was alsof er een mes door zijn arm zat. 'Levy,waarom?' zei hij woedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:20 pm

"VOOR DE DERDE KEER, JE HEBT MIJN VERHAAL VERPEST..." Levy brulde het uit van woede. Levy barstte uit en deed zijn last resort op blitzy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:22 pm

Blitzy dook weg. 'Maar daarom hoef je me toch niet aan te vallen?!' schreeuwde hij. Kyogre en Darkrai deden niets. Ze genoten blijkbaar dat Levy Blitzy probeerde af te maken. 'Hmpf.' Zijn arm deed nog meer pijn. Blitzy keek niet goed uit en struikelde. Hij hield zich met nog een hand vast. Hij keek naar beneden. Dertig meter dieper zat er een meer. Zijn linkerhand ging het niet lang meer volhouden aan de boord. 'Iemand,help.' zei hij hoopvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:29 pm

"Ik help je niet zolang je je verhaal niet wegdoet.." Levy keek boos naar blitzy. "Of je gaat tenonder, of je veranderd je verhaal!" Zei levy grommend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:31 pm

Blitzy vond de energie om recht te komen. 'Moet je dan zo uitvliegen tegen mij?' zei hij razend. 'Het is maar een verhaal.' Kyogre kreeg een argwaan dat het weer goed zou lopen en viel aan. maar Blitzy deed Mach Ounch in zijn oog. 'EN HOU JE ER BUITEN,JIJ!' schreeuwde hij tegen Kyogre. Hij was woest. 'Wat moet ik dan doen?' gromde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:32 pm

"Dan..ga je tenonder.." Levy keek boos naar blitzy en liet hem in de steek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:33 pm

Blutzy ging voor Levy staan. 'Wat..moet..ik...doen voor..je verhaal te herstellen?' brieste hij. Hij was zelden woedend. Hij had Levy nodig! 'Het spijt me. Zonder jouw was ik nu al dood!' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 8:58 pm

"je bericht veranderen.." Zei levy kuchend. Levy ging bij blitzy staan en stak zijn hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 9:01 pm

[bericht veranderd.]

'Ok' Blitzy stak zijn hand uit naar Levy. 'Gaan we dan samen die Kyogre verslaan?' zei hij met een grijns op zijn geizcht. Levy was zijn enige hoop. zonder hem zou hij dit niet overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 9:34 pm

"Okej! Let's do it!" Levy keek naar kyogre. "Nu wij geen ruzie meer hebben..ehm..ga jij d'r aan!" Levy huppelde naar kyogre toe en levy smashde zich tegen kyogre aan. "HIER KOMT IE!" riep levy terwijl hij een gunk shot deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 9:39 pm

blitzy had er zin in. Het leek even dat de pijn uit zijn arm was wegetrokken. 'Fire Spin!' Een vlam wikkelde zich om de slijmirge dinges. Die raakte Kyogre die een pijnlijke,zwarte plek op zijn hoofd kreeg. 'Die zit.' zei hij met een grijns. Blitzy maakte een achterwaarste salto. 'Ember!' schreeuwde hij. Die gingen recht op zijn ogen af. 'Die is even verblind...hoop ik!' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 9:47 pm

"Zullen we het afmaken?" Vroeg Levy aan blitzy. Levy had zin om kyogre nu in te maken. Na alles wat hier was gebeurd. Levy zette zich vast klaar. Hij was aan het wachten op blitzy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 9:52 pm

Blitzy knikte. Hij laadde energie op met een arm wat veel moeite kostte. 'Och.' Schreeuwde hij en hij dook in elkaar. 'Mijn arm...' zei hij. Toen hij zijn arm kreeg,maakte zijn hart een wilde sprong. Het lagnogal in een onaangname vorm en een spoortje bloed kwam eruit. 'Fire..Spin!' zei hij met geslotenogen. 'Graw!' schreeuwde hij. Hij voelde dat zijn armbot helemaal versplintetert was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 9:55 pm

"LAST RESORT!" Levy dook op kyogre en vuurde zijn last resort af. Levy beukte volop tegen kyogre aan met de kracht van de last resort. Kyogre kreeg pijn door de fire spin en de last resort. Kyogre dook een stuk in elkaar en viel toen neer. Kyogre maakte nog een piepend geluidje en verdween toen langzaam doordat hij zich in het water trok. Nadat kyogre was verdwenen keek levy naar blitzy zijn arm. "Tijdens ons avontuur kunnen we vast wel een stop maken bij iemand die jou kan healen, toch?" Vroeg Levy aan blitzy. Levy was best wel bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 9:59 pm

'Jha.' zei hij ongerust. 'Maar waar kunne we...?!?!' Blitzy was nauwlijks uigesproken of er gebeurde iets vreemds. Het laatste wat hij wel verwachtte. De aarde beefde. 'Whow!' Die actie ag hij duidelijk niet aankomen. Het leek zelfs of het heter werd. Een zwarte schim schoot een gat in. Dat gat werd groter tot een rode deur. 'Ik vrees dat er geen tijd is om te healen...' zei hij vastberaden. 'We moeten verder.' zei hij en hij hoorde een luide brul vanachter de deur.

[Misschien kan deze deur ons naar de vulkaan leiden?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 10:01 pm

(Your right buddy Cool )

Levy keek naar de deur. "Nou, dan zullen we daar maar heen gaan..hé!" Levy keek naar blitzy. "Na alles wat ik heb meegemaakt ben ik niet van plan om te verliezen!" Riep Levy. Levy stapte serieus naar de deur toe. "En als alles voorbij is, is pokérpg weer veilig.." Levy zuchtte nog eens en stapte toen verder. Levy wachtte op blitzy bij de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 10:04 pm

Blitzy stond recht. Hij opende de deur en zag wat hij het laatste verwacht had. Eerst werd hij overvallen door een golf van hitte. Van schrik deed hij zijn ogen dicht.Toen hij ze opendeed,maakte hijn hart en salto. 'Lava?!' zei hij geschrokken. Blitzy vond iets op de grond. 'Een lap?' zei hij verbaast. Het kon hem niet schelen wat die lap was. Hij bindde hem rond zijn gebroken arm. 'veel beter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 10:05 pm

"Hmpf.." Levy keek naar de lava. "Dit word dan onze 5de match.." Zei levy terwijl hij slikte. "Kom.." Levy stapte het vulkanisch gebied in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]   Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Donkere geheimen... [deel 2! Het elfjesbos!]
» Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!
» Donkere geheimen... [Deel 5 Stad in de vulkaan!]
» Donkere geheimen...[deel1! Dark Forest!]
» Donkere geheimen[deel6:De laatste kans!]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-