Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 een vreselijk verleden.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

een vreselijk verleden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreselijk verleden.   een vreselijk verleden. - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 4:30 pm

''Ik heb een geweldige band met mijn ma, maar mijn pa is pas sinds kort terug,'' zei Amore toen rustig. ''Mijn moeder stompt iedereen aan de kant die in de weg staat, maar, ze is een goede moeder,'' grinnikte ze. Ja, als er ook maar iemand aan een familielid zou zitten.. Dan ging deze eraan, ookal zou Tora de enige zijn die zou durven, zij zou gaan. Amore snoof zachtjes, en opende allebij haar ogen. Ze ging zitten, en keek naar Riolu. Ze zon liet haar groene ogen schitteren, waardoor het nog meer opvielen dat ze een andere kleur waren dan die van de normale Pikachu. ''Weet je, mijn nichtje en oma hadden beiden blauwe ogen, en ik groene,'' merkte ze droog op. ''Zit in de familie, ofzo,''
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

een vreselijk verleden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreselijk verleden.   een vreselijk verleden. - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 4:36 pm

Riolu luisterde naar het verhaal dat ze vertelde over haar moeder en grinikte 'het is vast fijn om zo iemand te hebben die je zo goed beschermd' Riolu dacht aan de zwarte schaduw die hem had gered en vroeg zich af wie dat geweest zou kunnen zijn. De groene ogen van Amore vielen goed op in de zon en Riolu keek er bewonderd naar 'je hebt mooie ogen hoor' zei hij met een vriendelijke stem als hij haar opmerking hoort over de kleur van haar ogen. Een beautifly vloog voorbij en Riolu keek verwonderd naar de mooie kleuren van haar vleugels.

(moet gaan ,doei!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

een vreselijk verleden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreselijk verleden.   een vreselijk verleden. - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 5:07 pm

''Achja,'' zei ze droog. Het was inderdaad fijn, en gelukkig had ze niet van die ouders die altijd zeurden. ''En, bedankt,'' zei ze toen droog. Zelf keek ze ook naar de beautifly, maar hierna weer naar Riolu. Snel keek ze weer naar boven. Naar de zon die tussen de bladeren door scheen, de vogelpokémon die overvlogen, de pokémon die op takken lagen te slapen.. Appels.. En alle andere dingen die boven haar waren. Ze grijnsde even. Het was veel, als je er over nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

een vreselijk verleden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreselijk verleden.   een vreselijk verleden. - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 7:28 pm

Een tijdje zaten ze daar, gewoon te kijken naar de schoonheid van het bos. Maar na een tijdje werd Riolu het zat, er waren nog zoveel andere mooie dingen te zien! 'zullen we wat leuks gaan doen?' vroeg hij vrolijk een brede glimlach stond op zijn snoet. 'misschien kun je me aan je familie voorstellen! lijkt met leuk!' Riolu was benieuwd naar de familie van Amore, het klonk allemaal heel erg gezellig. Riolu stond op en wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

een vreselijk verleden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreselijk verleden.   een vreselijk verleden. - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 7:34 pm

Amore grinnikte eventjes, ''Ehm..'' Zei ze, op zijn eerste vraag. Toen hij opeens met het idee kwam om haar familie te leren kennen, keek ze hem met een scheef koppie aan. ''Okay.. Is goed, denk ik..'' Zei ze droog. Ze keek hem aan. ''Nou ehm.. Moet ik wel even bedenken waar ze zitten,'' zei ze toen vaag. ''Volgens mij is mijn moeder in onze grot. Volg mij,'' zei ze rustig. Ze liep voor hem de bossen uit, op naar de grootste waterval, om daar naar de grot toe te gaan.

(Klik hier voor het topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

een vreselijk verleden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreselijk verleden.   een vreselijk verleden. - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 7:39 pm

'oke!' riep Riolu vrolijk en stond op. Hij liet nog even een laaste blik op het bos vallen maar liep daarna achter Amore aan, nieuwschierig naar waar de grot was.

(sorry heel erg kort berictje....-,-)
(oke maak jij het bericht aan?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




een vreselijk verleden. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreselijk verleden.   een vreselijk verleden. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

een vreselijk verleden.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-