Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Levy got the power

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Levy got the power   Levy got the power Emptyvr aug 21, 2009 10:07 pm

Levy liep door pokécity. Hij ging op een bank zitten en keek door de krant. "Geheim agent gezocht.." Las levy voor. Levy las verder. "Vanaf de 10 jaar!" Zei levy. Hij keek blij naar de krant. "Maar, er staat niet bij waar ik me aan kan aanmelden.." Zei Levy bedroefd. Plots keerde de bank zich om, en levy viel naar beneden in een gat. Levy belandde in een kamer. "Welkom.." Zeiden een paar geheim agent pokémons. "Hallo..?" Zei Levy. "Weet u misschien waar ik me kan aanmelden als geheim agent ?" Vroeg Levy. De pokémons grinnikten in de kamer. "Dat kun je hier.." Zeiden ze. "Meer informatie krijg je als er een opdracht voor je is." Zeiden de pokémon. "Huh, maar.." Verder kwam levy niet. Levy werd door een gat opgezogen en kwam weer op de bank uit. "Cool nu ben ik geheim agent" Zei levy dom xD

(mooi plot voor levy :drunken: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Levy got the power   Levy got the power Emptyvr aug 21, 2009 10:34 pm

[jah, vet episch xD]


Mayumi liep met een te grote zonnebril door de stad heen. Toen ze levy zag stopte ze.
''Jo. peace.'' Zei ze dom, en ging op een bankje zitten en staarde voor zich uit. Ze snoof en bewoog haar snuit. ''lekker weertje, uh?'' Zei ze debiel, en keek weer naar Levy.''Gegroet. Wie bent u?''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Levy got the power   Levy got the power Emptyvr aug 21, 2009 10:57 pm

"Ik ben agent 009" Zei Levy dom. "En wie bent u?" Vroeg Levy dom. Levy keek naar mayumi. Levy had een zonnebril op en een zwart capepje met een petje. "Oh?! Je weet het dus?! Je weet dat ik een geheim agent ben?!" Levy keek boos naar mayumi. "Urgh..het is beter dat je het niet weet.." zei levy kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Levy got the power   Levy got the power Emptyza aug 22, 2009 12:36 am

[het is nacht, nacht nacht nacht xD]


''Aha... agent 009.. is agent 007 je collega?'' Vroeg mayumi droog en dronk wat bier, waar ze het ook vandaan had.. ''Ik.. ik ben...'' Ze stopte. ''Nee... ik kan.. mijn geheime indenditeit niet prijsgeven..'' Zei ze en zoop in een keer de fles leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Levy got the power   Levy got the power Emptyza aug 22, 2009 12:45 pm

"urk.." Levy keek naar mayumi. "Ik ken geen agent 007.." Zei Levy mysterieus. Levy dronk een biertje en ging op een bank zitten. "Het enige wat ik ken is..vijanden.." Zei Levy geheimzinnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Levy got the power   Levy got the power Emptyza aug 22, 2009 4:35 pm

Ondertussen had Mayumi meerdere flessen leeggezopen.
Ze was nog nooit eerder dronken geweest. ''Úhg.... hoofdpijn..'' zei ze en leunde tegen Levy aan.
''Jaah.. de vijanden hea... ja, je zijn..... euh,.... naja, t zal wel.'' Zei mayumi en wankelde naar een prullenbak en gooide daar al haar bierflessen in. ''Bakkie vol...'' zei ze debiel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Levy got the power   Levy got the power Emptyza aug 22, 2009 7:22 pm

"ik ga naar de kroeg" Zei Levy. Levy wankelde duizelig naar een kroeg toe. Levy kwam binnen en zag allemaal dronke pokémons. Levy ging bij de bar zitten. "een biertje voor mij en mijn 2 vrienden" Zei levy. "biertje mayumi" riep levy terwijl hij naar buiten keek. "voor ons drieën" Zei levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Levy got the power   Levy got the power Emptyza aug 22, 2009 7:58 pm

''Joehoe!'' riep mayumi enthousiast.
Ze zwalkte naar de kroeg toe, en viel bij de deur zowat om. Ze hield zich even vast en ging daarna verder. Ze beukte de deur in en keek met haar dronken kop de pokemon droogjes aan.
Ze hikte even en kwam toen bij Levy aan. ''Jo, lev. Vet spontaan, man'' Zei ze dronken, zodat het heel raar klonk. Ze ging op een barkrukje zitten en pakte een van de flessen bier die Levy had besteld en zette die aan haar mond. Ze zoop hem half leeg en likte haar lippen af. ''Lekkah..'' Zei ze.
Ze keek naar de flessen. ''Euh.. lev? voor wie is die derduh fless?'' Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Gesponsorde inhoud




Levy got the power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Levy got the power   Levy got the power Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Levy got the power

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Levy's huis
» Levy
» levy?
» Met levy
» Levy's hol/huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-