Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Slecht?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Slecht?   Slecht? Emptyzo sep 20, 2009 12:17 pm

"Jij bent hem!" klonk het speels. Twee Magby waren met een Flareon aan het spelen. "Kom op, tik ons dan!" zei een van de Magby tegen de Flareon, en stak zijn tong uit. "Ik denk dat we moeten rennen.." zei de andere Magby, waarna iedereen zich omdraaide. Bij hen stond een Houndoom, die er niet echt vrolijk uitzag. Hij gromde, en zijn ogen gloeiden, maar waren niet rood. "Je hebt gelijk! RENNEN!" gilde de Magby, en de drie renden weg. Danger snoof. Jonge Pokemon.. irritant als maar wat, vond hij. Tenminste, op dit moment. Hij ging liggen, en deed zijn staart in de magma. Danger gromde een keer, en legde zijn kop op zijn poten, alsof hij wou gaan slapen. Maar dat was niet zo. Zijn gloeiende ogen keken rond. Gelukkig waren ze nog niet rood. Een kleine Vulpix huppelde vrolijk naar de magma, en zette haar pootje erin. Ze had Danger blijkbaar niet opgemerkt. Opeens stond deze op, en keek hij naar de Vulpix met zijn gloeiende ogen. Hij dacht na. Zou hij het doen? De Vulpix merkte dat een schaduw op haar viel, dus ze keek recht in de ogen van Danger, iets wat ze beter niet had kunnen doen. "Wat moet je?" vroeg Danger bot aan de Vulpix. "I-ik g-ga a-al.." piepte de kleine Vulpix, en rende vlug weg. "Dat was niet het antwoord op mijn vraag." zei Danger kalm, en sprong voor de Vulpix. "Ik vroeg wat je hier moest. En jij wil wegrennen. Is dat het antwoord op mijn vraag?" zei hij grommend. "Nee, m-maar i-ik wil g-gaan.." piepte de Vulpix, en sprong de magma in. Danger besloot om niet achter de Vulpix aan te gaan, ze was het niet waard, vond hij. "Zielig figuur.." siste Danger, en ging weer bij de magma liggen, met zijn kop op zijn poten, en zijn staart in de magma. Zijn ogen gloeiden nog steeds, maar waren niet rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Claw

Claw

Man Aantal berichten : 168
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2½ jaar
Status: Gezond
Partner: Akina.. you may be dead, but our love is forever..

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyzo sep 20, 2009 4:48 pm

Claw liep traagjes langs de magma. Hij zuchtte, en leek na te denken. Waar zouden mijn ouders zijn..? dacht hij. Van die gedachte werd hij niet vrolijker. Twee Magby en een Flareon renden voorbij. Claw keek ze verbaasd na, maar besloot om niet al te veel over hun na te denken. Kalm liep hij verder, alsof er niks gebeurd was. Na een niet al te lange tijd zag Claw een Vulpix in de magma. "He Vulpix!" riep hij richting de Vulpix, die verbaasd naar Claw keek. "Wat is er aan de hand? Opeens rent iedereen weg!" riep Claw, aangezien de Vulpix op een afstandje van hem vandaan was. "Een H-houndoom.. hij wou mij aanvallen. H-hij had dat n-niet gezegd, maar ik weet het zeker!" riep de Vulpix, nog steeds wat bang. "Een Houndoom zei je?" vroeg Claw verbaasd, maar meteen bedacht hij zich iets: hij kende maar 1 mannelijke Houndoom, en de Vulpix gebruikte 'hij'. "Oh nee.." siste Claw, en hij rende verder. "Bedankt!" riep hij nog, de Vulpix een beetje verbaasd achterlatend.

Uiteindelijk kwam Claw Danger tegen. Hij keek meteen naar zijn ogen. Ze gloeiden, maar waren niet rood. Wat betekende dat ook alweer? "Wat gebeurt er?" piepte Claw, en hij ging voor de Houndoom zitten. "G-gaat het wel? Zeg iets, alsjeblieft?" vroeg hij bang. Claw was bang dat hetzelfde zou gebeuren als toen bij de Freezing Ruins. Afwachtend op Danger's antwoord, bleef hij zitten, bang naar de Houndoom kijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akina
Gestorven
Akina

Vrouw Aantal berichten : 82
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 7 maandjes. =3
Status: Gestorven
Partner: I'm so sorry, but I can't stop death..

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyzo sep 20, 2009 5:24 pm

Een Bayleef liep door het gebied. Ze was de hitte duidelijk niet gewend. Ze veegde het zweet van haar voorhoofd met haar blad, en staarde wazig voor zich uit. Een Umbreon liep ver voor haar. Een Umbreon...? Dat was toch niet Claw? Voorzichtig rende ze een stukje naar de Umbreon toe. Er was ook een Houndoom, zag Akina nu. Ze twijfelde even, maar besloot toch iets te zeggen. "C... Claw?" vroeg ze voorzichtig. Ze wist niet hoe hij zou reageren, en ze wist ook niet of het Claw wel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyzo sep 20, 2009 5:34 pm

Danger keek kwaad grommend op. Wie was er nu weer bij hem gekomen? Toen hij Claw zag, keek hij heel even verbaasd, maar gromde vervolgens weer. "Wat moet je? Heb je je niet genoeg verveeld ofzo?" vroeg Danger droog, en hij stond op. "Als ik jou was, zou ik maar snel wegrennen." zei hij opeens. Zijn ogen konden ieder moment rood worden. Dan zou hij in staat kunnen zijn om Claw aan te vallen, zonder het te weten. Maar niemand wist dat dat nog erger kon worden. "Hoor je me niet ofzo? GA!" riep Danger opeens. Hij zag dat Claw zich niet bewoog, en greep hem dus bij zijn staart. Hij trok hem naar de magma, maar bedacht zich. "Laat maar. Ik zal je sparen. Maar dit is de eerste en laatste keer!" gromde hij. Danger liet de staart van Claw los, en keek recht voor zich. Hij merkte dat er iemand aankwam. "Wat nu weer.." siste Danger, en hij sprong over Claw. Het was niet om hem te beschermen, maar om er zeker van te zijn dat Claw niet in de weg zou staan. Een Bayleef, zag Danger. Wacht eens, een Bayleef? Wat zou die doen in het Magma Terrain? "En wat doe jij hier?" vroeg Danger, ver van vriendelijk, aan Akina, en keek de Bayleef met zijn gloeiende ogen aan. Het was duidelijk te zien dat hij niet zichzelf was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Dean

Dean

Man Aantal berichten : 82
Leeftijd : 30
Registration date : 21-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: -

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyzo sep 20, 2009 5:35 pm

Dean zat met gesloten ogen te mediteren toen er een Magby haast gillend voorbij kwam rennen. Normaal zou hij hem de reden daarvan hebben gevraagd maar Dean was niet in zo'n bui. De omgeving was lekker warm, een beetje te warm, maar een goed tempratuur om te mediteren. Dean opende zijn ogen en zag een lava, lava, een Bayleef, lava... een Bayleef? Wat deed die hier nou? Hij stond op en liep naar de Bayleef toe, meer pokemon kwamen in zicht. Was dit een reunie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyzo sep 20, 2009 5:56 pm

Danger gromde. Hij zag dat er ook nog een Kadabra aan kwam lopen. Oh, geweldig, nog meer gezeur, dacht Danger. "Niet nog een.." siste hij droog. Hij ontblootte zijn tanden, en deed Shadow Ball, die voor Dean de grond raakte. Danger snoof, en keek om, naar de magma. Het leek alsof hij nadacht, wat ook zo was. Waarom doe ik dit..? dacht Danger, maar gromde. Laat maar, het is nutteloos om daarover na te denken.. dacht hij, en keek weer naar Akina en Dean. "Dus? Wat moeten jullie? Mij lastigvallen? Oh, wacht, dat doen jullie nu al!" zei Danger droog, en deed een stap naar voren. Hij bleef de twee aankijken met een kwade blik. "Ga! Zoek iemand anders om te vervelen!" riep hij opeens, niet merkend dat Claw, die achter hem lag, bang opstond.

(Inspi-dinges)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Dean

Dean

Man Aantal berichten : 82
Leeftijd : 30
Registration date : 21-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: -

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyzo sep 20, 2009 6:03 pm

Dean bleef roerloos staan toen de Shadow Ball de grond voor hem raakte. Een glimlach vond zijn weg naar zijn lippen.
''Verveel ik je dan? Volgens mij ligt dat niet aan mij maar aan jou, aangebrande hond'', zei Dean vrolijk, hij kon niet wachten om zijn krachten tegen de vuurpokemon te gebruiken.
''Ik stel voor dat je rustig doet, en niet de Umbreon achter je bang maakt''. Den trok zijn begon een Psybeam te vormen en vuurde deze voor de voeten van de Houndoom af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyzo sep 20, 2009 6:22 pm

"Dus jij durft mij 'aangebrande hond' te noemen?" vroeg Danger, die een stap richting Dean deed. "Zielig, weet je niks beters?" vervolgde hij. Hij deed nog een stap naar voren, en werd zo geraakt door de Psybeam. Hij voelde er echter niks van, omdat hij immuun was voor Psychic-type aanvallen. Danger gromde. "Nogmaals, weet je niks beters dan die rotaanval? Ik haat het om aangevallen te worden door aanvallen waar ik niets van merk." zei hij, en deed zijn Shadow Ball. Claw, die inmiddels was opgestaan, rende tussen Dean en Danger in. Hij deed Shadow Ball op Danger's aanval, die weggekaatst werd. "Stop, alsjeblieft..?" piepte hij bang. Danger keek naar Claw met zijn nog steeds gloeiende ogen. "Nee.." antwoordde hij simpel. "Maar..?" vroeg Claw, maar kreeg opeens een Flamethrower tegen zich aan. Als reflex viel hij aan met een Shadow Ball. Dat had hij beter niet kunnen doen. Langzaam kleurden Danger's ogen rood. Toen ze eenmaal rood waren, wist Danger niet meer wat hij deed, dus deed hij een Fire Fang op de drie.

(Uit inspiratieloosheid heb ik ook als Claw gepost XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Dean

Dean

Man Aantal berichten : 82
Leeftijd : 30
Registration date : 21-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: -

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyma sep 21, 2009 2:27 pm

Den schrok op van de snelle aanval die de Houndoom deed en greep de Umbreon vast en teleporteerde. Sommige Abra, Kadabra of Alakazam konden dat na hard trainen. Dean verscheen 20 meter achter Danger en liet de Umbreon los. Geen psycho aanvallen dus.. dan maar iets anders. Dean concentreerde zich op zijn kracht en al snel begonnen er bolletjes om hem heen te draaien. Hij grijnsde en vuurde de Hidden Power op Danger af. De aanval werd sterker naarmate hij verder kwam en raakte Danger met een ongelofelijke klap zodat die werd weggesmeten.

Edit by Achi, Je mag niet zelf bepalen of een aanval raak is of mis is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyma sep 21, 2009 8:29 pm

(Ik wou de aanval toch laten raken, maar idd, je mag niet beslissen of een aanval raak is of niet Wink)

Danger snoof. Hij merkte dat de Kadabra verdween, maar wist dat hij gewoon geteleporteerd was. Waarheen, was een vraag waar Danger even geen antwoord op kon geven, tot hij zich omdraaide. De Kadabra vuurde een Hidden Power af. De Hidden Power vloog recht op Danger af, en raakte hem ook nog. De Houndoom schoof even achteruit, maar maakte een sprongetje naar voren, zodat hij weer op zijn plek stond. De Hidden Power had Danger's kop geraakt, iets wat beter niet kon gebeuren. Zijn nu rode ogen, werden iets donkerder. Ook werd Danger iets aggressiever dan eerst. Hij sprong nog eens richting de Kadabra, en probeerde om hem met een Shadow Ball de magma in te duwen. En omdat Psychic-type Pokemon slecht tegen Dark-type aanvallen konden, zou de aanval effectief zijn, als hij al zou raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Claw

Claw

Man Aantal berichten : 168
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2½ jaar
Status: Gezond
Partner: Akina.. you may be dead, but our love is forever..

Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Emptyma sep 21, 2009 8:31 pm

Claw opende zijn ogen, net voordat Danger zou aanvallen met een Shadow Ball. Hij keek licht verbaasd rond. Hij was toch net bij Akina? Waarom was hij dan nu hier? Opeens vuurde Danger zijn Shadow ball af. Claw schrok, en dook weg voor de aanval, maar de verkeerde richting op; richting de magma. Hij viel bijna de magma in, en maakte uit angst een sprong achteruit. Net op tijd. Claw keek om, naar de Kadabra, Akina en Danger. Bij wie zou hij staan? Wie zou hij helpen? Claw zuchtte vermoeid, en kon nog net op tijd een Flamethrower ontwijken. Gelukkig viel hij dit keer niet bijna de magma in. Opeens wist Claw bij wie hij zou staan. Hij maakte een aanloopje, en sprong over wat magma, waarna hij bij Akina belandde. Hij keek om, naar het gevecht tussen Danger en de Kadabra, maar wou zeker niet nog een keer tussen hen in staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Slecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht?   Slecht? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Slecht?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» goed of slecht?
» Slecht worden...?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-