Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een nieuw plan uitstippellen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Emptyma nov 23, 2009 8:18 pm

[Ik neem aan de de DarkSide Blitzy alleen heeft gelaten?]

Blitzy opende zijn ogen, elk plekje in zijn lichaam deed zeer. Hij wou opstaan maar een hevige schok kwam doorheen zijn hele lichaam. Hij had het weeral aan de stok gekregen met de DarkSide. Houndoom was gevangen, hij zou een plan moeten opmaken. Toen zijn lijf stopte met schokken nam hij een stuk perkament en begon erop te krassen. 'Dus ik bevind me hier.. De Burning Tower is daar..' mompelde hij terwijl hij op het plan kraste. Uiteindelijk knikte hij tevreden naar de kaart.

Blitzy's kaart:
Spoiler:

Edit bij ikke: Kaart aangepast.[kaart is nu wel iets slechter, ik heb iets haastig in elkaar gezet.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Emptydo nov 26, 2009 6:43 pm

Rustig kwam er iemand aanstappen. Het Magma terrain was haar thuis geworden, en ze trok er veel rond zinds ze hier in pokerpg was. Maar de laatste tijd kon ze niet meer rustig rondlopen, en moest ze de hele tijd oppassen. Natuurlijk had ze gehoord van andere pokemon in het Magma terrain dat de DarkSiders hier waren, en ze had zich al een paar keer moeten verschuilen voor rondlopende leden. Een Shiny Umbreon, een Flaaffy en een Drifblim had ze als laatste gezien. Gelukkig hadden ze haar niet opgemerkt. Ineens zag ze een oude bekende staan. Was dat nou Blitzy? Toen ze dichterbij kwam was ze er zeker van. Ja! dat was hem. Blitzy zag er niet goed uit. Zijn lichaam zat vol met krassen en wonden. ''Blitzy? gaat het?'' vroeg ze. toen zag ze dat hij een kaart bij zich had. Ze probeerde erachter te komen wat erop stond, maar ze kon het niet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Emptyvr nov 27, 2009 4:46 pm

Blitzy voelde opeens een vreemd gevoel. 'Fl-larey?' zei hij geschokt. 'Ja, of het gaat? Tuurlijk , kan niet béter.' zei hij vaag erwijl hij nogal vreemd naar zijn been keek. Blitzy stond recht. Hij wankelde eerst een beetje maar bleef daarna overeind staan. 'Ze zijn terug..' mompelde Blitzy. 'En Houndoom is door mijn schuld... weg.' Blitzy zuchtte. Hij haatte de Darkside meer dan wie dan ook. 'Die vuile....'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Emptyvr nov 27, 2009 7:32 pm

Toen hij geschokt haar naam zei glimlachtte Flarey. ''Ja, ik ben er ook nog'' zei ze vrolijk. Ze staarde nog steeds naar Blitzy's wonden, zonder dat ze het zelf doorhad. Pas toen Blitzy weer iets zei, had ze het in de gaten en stopte meteen met staren. ''Ze zijn terug'' zei Blitzy. Een denkbeedig vraagteken kwam boven haar hoofd. Wie waren terug? Ohja, de Darkside. Hij had het vast over de Darkside. Hij had het daarna over ene houndoom. Flarey kende Houndoom niet, maar had haar zeker wel eens zien rondlopen laatst. ''Blitzy!'' riep ze ineens. ''Wat je ook gaat proberen, ik wil je helpen..'' zei ze zeker. Ze balde haar vuisten. ''Dit mogen ze niet doen.. dit kúnnen ze niet doen..'' zei ze, en haar vlammenstaart werd groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Emptyvr nov 27, 2009 7:39 pm

'Je wilt me helpen?' zei hij vaag. 'Mij best, maar het zal een moeilijk avontuur worden... Eerst moeten we langs een halve DarkSide... Spijtig dat Houndoom niet in de Toren zit, Kon Dustfire meehelpen...' Blitzy voelde zijn hersens kraken van het denken. 'Eerst moet ik een plaats vinden waar er never- ever een DarkSider me kan vinden..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Emptyma dec 07, 2009 7:58 pm

Flarey knikte alleen maar. Het zou inderdaad moeilijk worden, zeker nu de Darkside zo actief was. En om Houndoom te redden moesten ze naar de schuilplaats van de Darksiders. Het hol van de leeuw. De burning tower zou inderdaad makkkelijker zijn. Iedereen wist wel waar de toren was, en het was veel dichterbij. Maarja, zo was het niet. Flarey sloot haar ogen, en dacht na, maar ze wist niks. Hoe kon ze ook iets verzinnen? Ze wist niet eens waar die darkside grot zich bevond. Ze opende haar ogen weer, maar zag niks. Haar beeld bleef zwart. Ze wreef in haar ogen, maar nog zag ze niks. Daarna werd ze draaierig en begon ze heen en weer te zwalken, waarna ze op de grond viel tegen een steen aan :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Emptyza dec 12, 2009 8:48 pm

Blitzy keek nogal dom naar Flarey. 'Valt ze nu flauw?' zei hij. Toen ze tegen de steen aanviel, wist hij dat ze serieus was. 'Heh, gaattie?' vroeg hij terwijl hij iets een gevoel van paniek voelde. Hij keek naar haar hoofd om te controleren of hij wel gewond was. 'Ehh, alles OK?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Emptydi dec 15, 2009 9:41 pm

Een paar minuten bleef ze bewegingsloos liggen. Misschien wel langer. Dat had ze zelf niet in de gaten. Ze was zo snel bewusteloos dat ze nog geen pijn had gevoeld. Met nadruk op nog. Na een tijd werd ze wakker, en wou meteen dat ze nooit wakker was geworden. Een hele hevige pijn schoot door haar hoofd heen. Ze ging zitten, maar verder kwam ze niet. Haar hoofd voelde zo zwaar,en zo pijnlijk.. Ze legde haar hand op de plek waar de pijn het ergst was, waar het vandaan kwam. Tot haar schrik voelde haar hand nat aan. Ze haalde haar hand van de plek, wat voor veel pijn zorgde, en hield dr hand voor dr, zodat ze er naar kon kijken. Bloed! haar hand zat vol met bloed! bijna werd ze er draaierig van. Ze veegde haar hand af aan haar vacht. Ze begon te snikken. Tranen stroomden over haar wangen. De pijn.. Het deed zon verschrikkelijke pijn! Ze keek naar Blitzy. ''Blitzy.. help me!'' riep ze in paniek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Een nieuw plan uitstippellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw plan uitstippellen.   Een nieuw plan uitstippellen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een nieuw plan uitstippellen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuw leven, een nieuw begin en een nieuwe start.
» A new plan
» nieuw
» nieuw
» nieuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-