Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een Donkere Nacht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 26
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

Een Donkere Nacht Empty
BerichtOnderwerp: Een Donkere Nacht   Een Donkere Nacht Emptywo dec 16, 2009 3:57 pm

Darko kwam van uit de schaduw aanvliegen. Alle Good side pokemon keken hem raar uit. hij vuurde een Dark Void af. En alle pokemon keken hem bang aan. Anderen waren geraakt en waren in slaap gevallen. De Andere pokemon waren bang weg gerend. Darko zag nu een kans om die pokemon tekunnen doden. dat dee hij met een Shadow Claw. Het was een Bloederig gezicht. Daarna Zag hij een Schim iets met een Blauw licht. Hij wachte op het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Een Donkere Nacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Donkere Nacht   Een Donkere Nacht Emptyza dec 19, 2009 1:52 pm

Er kwam nog een darkrai aan. Het was Darky. Darky vloog tussen de bomen door en kwam uit eiindelijk bij darko uit. "Hey broer, ik zocht je" Zei Darky. "Ik ben klaar om lid te worden jij ook" Zei Darky. Darky wachtte totdat shiny tevoorschijn zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een Donkere Nacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Donkere Nacht   Een Donkere Nacht Emptyza dec 19, 2009 2:06 pm

'Hallo Darkai's.' Shiny kwam aanvalopen. De Maan scheen mooi en alleen de duistere pokemon konden zien in het donker. 'Ik heb waargenomen dat jullie DarkSide willen Joinen.' Darkrai's zouden goeie pokemon zijn voor de DarkSide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 26
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

Een Donkere Nacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Donkere Nacht   Een Donkere Nacht Emptyza dec 19, 2009 2:21 pm

Darko keek Shiny aan.' Ik zou wel willen joinen!' Zei Darko Rustig. Hij zag Shiny goed omdat Dark pokemon goed in het donker konden zien en anders zag je hem wel door de blauwe strepen die anderes waren dan van een gewone Umbreon. De eerste Sneeuwvloken viel al naar beneden deze waren niet gewoon wit nee. Ze waren zwart. Het was winter dus de meren zouden bevriezen hier de kleine poeltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een Donkere Nacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Donkere Nacht   Een Donkere Nacht Emptyza dec 19, 2009 2:33 pm

Shiny knikte naar Darko en keek toen naar Darky. Ze wouden beide Joinen. 'Ik wil dat jullie een pokemon doden.' Zei hij rustig. 'Ieder een ander pokemon.' Hij bleef naar de 2 kijken. 'Maar dan niet een poliwag ofzo, die zijn zinloos.' Weer grijnsde hij. 'Dood een Legend..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Een Donkere Nacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Donkere Nacht   Een Donkere Nacht Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een Donkere Nacht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De donkere nacht..
» Op een donkere nacht...
» Op een donkere nacht...
» donkere nacht....
» Nacht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-