Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Training...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Training... Empty
BerichtOnderwerp: Training...   Training... Emptyma jan 25, 2010 5:35 pm

"Oprotten.." Gromde een Honchkrow, hij fladderde met zijn vleugels en probeerde Achi weg te blazen. "Ik haat pokemon zoals jij, altijd maar denken dat ze stoer zijn." Uit zijn mond schoot een straal water. Het was zijn Water Pistool. "Ik zei oprotten" De Honchkrow liet een hoog gekrijs horen. Een groep Murkrow verscheen en zorgde ervoor dat de Water Pistool mistte. "Murkrow's! Aanvallen!" De groep Murkrow's vlogen naar Achi toe. Achi grijnsde, tussen zijn 2 poten verscheen een gigantische Draaikolk die alle Murkrow's op slokte, daarna schoot er een Witte sneeuwstorm uit zijn mond. Het bevroor de draaikolk en alle Murkrow's zouden vast zitten in het IJs. De Honchkrow keek even naar Achi. "Ik kom nog terug, Dat zweer ik!" Hij klapperde zijn vleugels en even later was hij verdwenen. Achi keek verward om zich heen. Je besluit een ommetje te maken en gelijk word je aangevallen door een groep Murkrow's en een Honchkrow. Dat kon je niet echt vrede noemen. *Bwam..* Je hoorde een luide dreun. Achi draaide zich snel om. " Wie is daar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Training... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training...   Training... Emptywo jan 27, 2010 5:31 pm

''Je moet je bek houden. Ik ben niet klein,'' snauwde de kleine Pikachu naar de Poliwrath. 'Haha. Kleintje, wat wil je doen dan?' Vroeg de pokémon spottend. 'Je kan me niet aan,' sprak de Poliwrath toen rustig. De kleine Pikachu grijnsde. Ze sloot haar bijna zwarte ogen. Toen ze ze opende, waren ze rood, en gaven ze licht. 'Holy..' Sprak de Poliwrath. De Pikachu grinnikte. 'Jij bent dus dat tuttebelletje.. Die Amor?' Vroeg hij spottend. ''Amoré, niet Amor,'' zei Amore rustig. ''En, dat kan ik wel,'' sprak ze. Ze deed een donder, die bloedrood was. Het raakte de Poliwrath. ''Wegwezen,'' sprak Amore. De Poliwrath vluchtte, en Amore grinnikte. ''Braaf zo,'' sprak ze rustig. Amore keek naar een steen, en liep er op af. Haar staart kleurde wit, en ze gaf een flinke smak tegen de steen. Met een harde knal brak de steen, en Amore grinnikte. 'Wie is daar?' Klonk er plots. Amore begon zacht te grommen. Wie zou dat kunnen zijn? ''Ik..'' Begon Amore. Ze liep met kalme passen op de pokémon af, tot hij zichtbaar werd. ''Ah, Achi,'' sprak Amore rustig, en ze grijnsde. ''Goedgoed, ik zie dat je nog altijd heelhuids door het leven gaat,'' sprak ze droogjes. Ze grinnikte, en keek wat om zich heen. Ze sloot haar ogen toen, en haalde diep adem. Toen ze haar ogen weer opende, waren ze weer (bijna) zwart. Amore snoof zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Training... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training...   Training... Emptydo jan 28, 2010 7:17 pm

'Ik...' Hoorde Achi, Achi keek naar de plek waarvan hij de stem hoorde. Het was een Pikachu. "Oh, Hallo Amore.." Hij luisterde even naar wat Amore te zeggen had.'Goedgoed, ik zie dat je nog altijd heelhuids door het leven gaat,'sprak ze droogjes. "Verwachtte je me dan dood?" vroeg Achi droog. Hij keek even naar de Pikachu, hij had weg gehoord dat Tora een dochter had. Maar hij had haar nog nooit ontmoet, tot hij zich wou aanmelden dan. "Wat brengt jou hier?" Besloot hij maar te zeggen. Weer keek hij naar de Pikachu, ze leek wel op haar moeder. Amora haatte DarkSiders, net als haar moeder, Tora. Amore was echt een leider type net als haar moeder, Tora. Jammer dat Tora dood was. Ze zouden een goed team vormen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Training... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training...   Training... Emptydo jan 28, 2010 7:25 pm

Achi begroette haar rustig, en Amore grijnsde licht. 'Verwachtte je me dan dood?' Vroeg hij droog. Amore grinnikte. ''Sorry, ik heb nergens vertrouwen in op het moment,'' Amore sloot haar ogen, en haalde diep adem. ''Zelfs de sterksten verliezen een keer,'' sprak ze toen kalm, en ze zuchtte. 'Wat brengt jou hier?' Vroeg Achi toen. Amore grinnikte. ''Ruzie met één of andere Poliwrath,'' zei ze kalm. ''Die vluchtte eerst hierheen, en toen irriteerde hij me,'' sprak Amore. 'Je bent net zoals je moeder, Amore! Je wordt een moordenaartje, of je het nu wilt of niet. Maar, misschien ben je nu nog lief en aardig.. Maar, later zal je dat niet meer zijn. Geloof me nou maar,' schoot het door haar hoofdje. Amore beet op haar lip tot het begon te bloeden. Dat was wat een pokémon had gezegd tegen haar. Haar moeder was geen moordenaar... Oke, ze had ongelijk. Haar moeder was het wel. Maar, dat betekende toch niet dat zij dat ook zou worden? Amore beet op haar lip. Ze wist wel wat ze zou doen als het zou gebeuren. 'Nee, niet springen!' Schoot het door haar hoofd. Amore beet weer op haar lip. Nee. Als ze zo zou worden als haar moeder een tijd lang was geweest, dan zou ze er een eind aan maken. Zo wilde ze niet verder gaan met het leven. Zo kon ze het niet. Zo zou ze anderen alleen maar meer pijn doen. Ze had de anderen al genoeg pijn gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Training... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training...   Training... Emptydo jan 28, 2010 7:43 pm

Achi keek even naar de Pikachu, ze was nu wel heel erg stil. "Ehh.." Hij keek even naar Amore en knikte toen. "Ik denk dat ik weer naar de Suerte Grot ga." Achi keek naar de modder, en toen weer naar een paar pokemon die langs kwamen. Snel daarna keek hij weer naar de Pikachu. "Ehh.." Zei hij weer. Het bleef even stil. "Oke, Later!" Hij ging op 4 poten staan en draaide zich op. In een rustig tempo liep hij weg van de Muddy Swamps. Je zag hem verdwijnen aan de horizon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Training... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training...   Training... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Training...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» training
» Training..
» Training..
» Training
» training

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-