Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Geroosterde bessen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Geroosterde bessen. Empty
BerichtOnderwerp: Geroosterde bessen.   Geroosterde bessen. Emptyzo maa 07, 2010 11:59 am

Met kleine passen liep de kleine Pikachu door de grote tuin met bessen. Ze had een grijnsje op haar gezicht. Ze keek naar een bes, die hoog in een boom hing. Het was een Oran Bes. Die waren echt heerlijk. Amore haalde diep adem. Nee, ze had geen zin om de boom in te klimmen. De bes hing namelijk aan een dunne tak: De tak zou breken, dat was zeker. Amore fronste. Oh, ja! Kleine donderschokjes kwamen uit haar wangen. Het moest lukken. Ze deed een bliksemstraal, die langs de bes vloog, maar het niet aanraakte. De bes viel van het takje af, naar beneden. Amore sprintte met een snelle aanval vooruit en ving het besje. Er zat een geroosterd laagje aan. ''Hmmn, heerlijk. Geroosterde bessen.'' Ze stopte het besje in haar mond en keek even voor zich uit. Hierna snoof ze. Danger had zich weinig gemeld bij Suerte, maar het was ook nog niet nodig geweest. Verder had ze alleen positieve dingen over hem gehoord. Hij scheen het goed te doen. Dat was ook de reden dat ze hem zou promoveren. Waarom niet vandaag? Amore grinnikte. Haar ogen kleurden rood en een rode donder schoot de lucht in. Hierna liet ze een roep naar Danger horen. Rustig ging ze tegen de boom waar ze dicht bij stond aan zitten en deed ze nog een bliksemstraal omhoog; haar ogen waren ondertussen weer normaal geworden. Een stel bessen vielen naar beneden. Amore begon rustig te eten. De Oran bessen waren heerlijk. Bovendien gaven ze je een fijn gevoel van binnen, omdat ze genezende krachten hadden.

Only Amore & Danger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Geroosterde bessen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geroosterde bessen.   Geroosterde bessen. Emptyzo maa 07, 2010 4:14 pm

Een Houndoom stapte rustig de Sunny Garden in. Hier en daar merkte hij een aantal Pokémon op die aan de kant gingen, maar een aantal bleef rustig staan, omdat hier, in de kleine vallei, bijna alleen maar Suerteleden kwamen. Hij stopte opeens met lopen, toen hij een struik met Berries zag. De Houndoom, Danger, glimlachte vaagjes, en hij liep naar de struik toe. Al snel viste hij een Oran Berry uit de struik. Danger stond op het punt om van de Berry te eten, toen hij een lading elektriciteit de lucht in zag gaan. Dat was een Thunder. Een rode..

Vlug pakte Danger zijn Oran Berry op, toen hij Amore hoorde roepen. Hij sprintte zo snel hij kon in de richting waar hij de Thunder had gezien. Na een tijdje moest hij over een struik springen. Toen hij dat gedaan had stond hij voor Amore. Hij hijgde nog een beetje na, terwijl hij de Oran Berry rustig op de grond legde. "Amore," begroette hij nahijgend de Pikachu, waarna hij kort zijn ogen sloot. Toen zijn gehijg minder werd opende hij zijn ogen weer, wachtend op een reactie van Amore.

(o_o)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Geroosterde bessen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geroosterde bessen.   Geroosterde bessen. Emptyzo maa 07, 2010 5:06 pm

Een grote Hondpokémon, ongeveer even oud als zij, verscheen. Hij hijgde en legde een Oran bes op de grond. 'Amore,' begroette hij haar. Amore keek hem aan. Het was Danger. ''Hallo, Danger.'' Ze haalde diep adem. ''Je bent er snel. Maarja, ik ben daar blij om. Mijn geduld is niet groots.'' Amore rolde even met haar ogen en grinnikte toen. ''Maar, ik heb je niet bij me geroepen om je te irriteren. Althans, ik hoop niet dat je je eraan gaat irriteren. En.. Ik verwacht het niet.'' Ze haalde diep adem. ''Zoals je vast wel had verwacht houd ik alles bij wat iedereen doet, zolang het belangrijk is. Over jou heb ik weinig negatiefs gehoord. Het enige wat een beetje beter kan is je aanwezigheid in dit gebied. Je mag best laten merken dat je Suerte-lid bent,'' ratelde ze. ''Maarja. Ook dat was niet waarom ik je riep. Vanwege je goede recensies wil ik jou promoveren tot Bčta, of.. Zoals wij het noemen: Terzo. Ik weet zeker dat je het kan.'' Ze haalde diep adem. ''Dus.. Neem je het aan, of niet?''

-Flutpost Neutral-
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Geroosterde bessen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geroosterde bessen.   Geroosterde bessen. Emptyma maa 08, 2010 7:22 pm

De Pikachu keek Danger aan. "Hallo, Danger," sprak ze, waarna ze diep ademhaalde. ''Je bent er snel. Maarja, ik ben daar blij om. Mijn geduld is niet groots,'' ging ze verder. "Ik was toevallig in de buurt," legde Danger grijnzend uit. Maar toen Amore weer begon te spreken, keek hij weer rustig, zonder de grijns, de Pikachu aan. ''Maar, ik heb je niet bij me geroepen om je te irriteren. Althans, ik hoop niet dat je je eraan gaat irriteren. En.. ik verwacht het niet,'' legde deze uit. Danger knikte. Hij tikte met zijn poot de Oran Berry aan die nog steeds op de grond lag. Maar hij ging niet eten. Niet tijdens dat Amore aan het praten was.

''Zoals je vast wel had verwacht houd ik alles bij wat iedereen doet, zolang het belangrijk is. Over jou heb ik weinig negatiefs gehoord. Het enige wat een beetje beter kan is je aanwezigheid in dit gebied. Je mag best laten merken dat je Suerte-lid bent,'' ging Amore verder. Danger zuchtte. "Sorry, ik ben het gewone gebied wat gewend. Maar ja, ik zal wel wat vaker in het Suerte-gebied verschijnen," antwoordde hij. ''Maarja. Ook dat was niet waarom ik je riep. Vanwege je goede recensies wil ik jou promoveren tot Bčta, of.. Zoals wij het noemen: Terzo. Ik weet zeker dat je het kan. Dus.. Neem je het aan, of niet?'' vroeg Amore opeens. Verbaasd keek Danger op. Hij.. bčta? Maar.. waarom? Ja, oke, Amore had de reden wel verteld. Maar toch kon hij het niet geloven. Uiteindelijk knikte hij bijna onmerkbaar. "Tuurlijk," sprak hij zo rustig mogelijk, ergens ook verbaasd. Maar toch was hij wel blij, ook al was dat niet heel goed te zien.

(Inspiratieloosheid O_o)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Geroosterde bessen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geroosterde bessen.   Geroosterde bessen. Emptydo maa 11, 2010 5:35 pm

- Oeps, was dit helemaal vergeten. Vergeef me, ofzo. xD -

'Tuurlijk,' sprak de Houndoom. Amore grijnsde. ''Dat is dan geregeld, Danger. Je zal meer te maken krijgen met dingen die echt belangrijk zijn. Ik vertrouw je. Bovendien, nu zul je respect moeten krijgen. Handelen leden onrespectvol, dan mag je het bij mij melden en zullen ze een geschikte straf krijgen.'' Amore fronste. Er was een duidelijke rangorde in de Suerte. Dat was iets wat zij vooral zelf fijn vond. Je kon makkelijk zien wie hoger en wie lager in de groep stond. Bovendien.. Zo was het ook fijn voor de leden met een hogere rang. Ze hadden zo hun rechten. Maar, natuurlijk ook de plichten, die vaak minder leuk waren dan de rechten. Amore sloeg met een ijzerstaart tegen de boomstam en hield haar hand omhoog. Een berry viel naar beneden, en ze ving hem simpelweg met één hand, zonder te bewegen. Rustig at ze van de bes en keek Danger aan. ''Shadow, Achi en ik zijn de enigen die nu nog boven jou staan. De rest staat allemaal onder jou. Je mag ze best laten merken dat je een hoge rang hebt, als je het maar niet te bont maakt.'' Ze grinnikte zacht. ''Maarja. Ik ga er weer vandoor. Veel succes.'' Ze knipoogde en stopte het laatste stukje van de bes in haar mondje, draaide zich om en ging ervandoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Geroosterde bessen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geroosterde bessen.   Geroosterde bessen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Geroosterde bessen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bessen zoeken
» Training lessen tussen de bessen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-