Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyzo maa 21, 2010 9:28 pm

Er is een nieuw afwezigheid-topic. Dit is omdat er teveel onzin gepost werd in de volgende. 11 pagina's vol, waarvan veel posts nutteloos waren.
Maar, in deze zijn er nu nieuwe regels.

Q & A
Waarom is er een afwezigheidstopic?
Dan weet men het als je een tijd afwezig zal zijn, en dus niet kan posten.

Wanneer mag ik hier posten?
Als je langer dan 2 dagen afwezig bent (dus minimaal 48 uur, 0 minuten en 1 seconde).

En als ik minder dan 2 dagen afwezig ben?
Dan is het zo kort dat je hier niet hoeft te posten. Wink

Hoe vaak mag ik hier posten?
Ligt eraan hoe vaak je afwezig bent. Dubbelposts zijn toegestaan, zolang er een maand tussen zit. Anders kan je gewoon je vorige editten.

Nouja, zo is het wel duidelijk.

MvG,
Amore.


Laatst aangepast door Amore op di aug 03, 2010 9:52 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptydi maa 30, 2010 4:58 pm

Hihi, ik zal dus een tijdje nóg afweziger zijn dan ik al ben. Eigenlijk wou ik dit al eerder melden, maar toen dacht ik dat ik wel wat actiever zou worden. Blijkbaar is dat niet gelukt.. =o

Maar ja, de reden ligt vooral bij school. Sinds ik wat afweziger ben zijn mijn cijfers wel wat omhoog gegaan, dus denk ik dat het wel even gaat duren voor ik weer actief word, vooral omdat ik nog twee vakken moet ophalen, en geen lage cijfers wil halen. Ik begin school leuker te vinden, en dan bedoel ik niet het huiswerk, natuurlijk XD
Ook vind ik het RPGen een beetje saai worden, maar dit ligt niet aan de site, dus het is niet jullie schuld. Ik haat jullie niet, ofzo x)

Maar goed, nu weten jullie waarom ik opeens veel minder actief ben, hoop ik. Ik weet btw zeker dat ik niet stop met PokéRPG, ik ben alleen niet meer zo actief als eerst. Wanneer ik weer wat actiever word, weet ik niet zeker Wink

Danger, Deenzj, of hoe jullie me ook willen noemen Wink

Dat ik wat vaker online kom, wil niet zeggen dat ik weer actiever word, en dat deze post dus genegeerd mag worden.. ;]
-----------------------------------------------------------------------------------------------
[16:27:14] Danger : [16:26:34] Gabumon : Btw, over ongeveer een half uur ben ik er niet, en dan zal het ook lang duren voordat ik er weer ben, aangezien de Duitsers van de uitwisseling hier komen =o

Vrijdag zal ik weer on komen. Misschien nog eerder, maar dat betwijfel ik x)

(Als ik bump, of als mijn post onduidelijk is, sorry daarvoor, ofzo.)


Laatst aangepast door Danger op ma apr 19, 2010 4:35 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptydo apr 01, 2010 3:14 pm

Vanaf morgen tot maandag ben ik ook foetsie >,<
Ik ga op bezoek naar familie ergens in Dieren (Dat is een klein gat in de buurt van Arnhem)
Ik weet het niet zeker, maar ik zal proberen om online te komen, zo niet dan weten jullie het alvast xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptydi apr 06, 2010 8:46 pm

Zoals al bekend is er een kans van 99% dat ik een Computer-verbod krijg. En, omdat ik niet wil dat dit zo patsboempaf mijn accounts laat verdwijnen, zal ik hen de RPG uit laten gaan, zodat het echt lijkt.
Dit betekent dus dat ook Akira & Amore even hun leider-dingen niet kunnen doen.
Ik zou het zeer waarderen als Shadow daarom het plot van Groudon voortzet.

Als ik mijn PC-verbod niet krijg, wat zeer onwaarschijnlijk is, zal ik toch een week lang mijn accounts de RPG uit halen. Dan zal ik ook meer tijd aan school besteden, en zal ik dus een weekje inactiever zijn. Wink

Mvg,
Amore.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptywo mei 05, 2010 12:17 pm

Ik zal het nu alvast maar melden.
Volgende week zal ik er alleen Maandag, Dinsdag en Woensdag zijn. Misschien ook niet erg lang, want die drie dagen heb ik een toetsweek. Of driedaagse, hoe je het ook wil noemen in dit geval. Woensdagmiddag als ik uit school kom, gaan we meteen weg, en we komen Zondag pas weer thuis. We gaan ergens naar de Veluwe ofzo. Een weekje weg. Heel leuk natuurlijk, maar dat betekent ook dat ik er zowat een week niet ben en dus niet mee kan RPG'en.

Dustfire
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptywo mei 05, 2010 12:36 pm

Ik ga vrijdag een lang weekend weg met mijn moeder. Ik kan dus aankomende vrijdag, zaterdag, zondag en maandag waarschijnlijk niet online komen.
~ Maaike (Riolu/Nouki/Taresh)
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptywo mei 05, 2010 12:42 pm

Ik ben aankomende Maandag t/m Woensdag niet aanwezig. Misschien nog woensdag in de middag maar dat weet ik niet zeker. Op bezoek bij oma, en daar logeer ik ook gelijk.

Cazzel
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyza mei 08, 2010 5:48 pm

Ik ben van 8 mei tot 17 mei weg. Ik moet op vakantie met mijn vader en haar vriendin, en ik denk niet dat ze internetverbinding zullen hebben op die camping.

Groetjes, Julie. [Swift,Spark,Heat,Destiny.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptydo mei 27, 2010 8:17 pm

Ik zal 13 t/m 18 juni afwezig(er) zijn, in verband met de repetitieweek.. M'n laatste kans op overgaan. Als ik niet overga, zal ik pc verbod krijgen, en dus like heel lang afwezig zijn.

Verder.. Ik ga vanaf 1 juli tot 9 juli naar Oostenrijk. Dus, ook als ik níet over ga, ik zal tussen die dagen sowieso afwezig zijn.

MvG,
Tuuwt.

De kans bestaat ook dat ik vanaf dit weekend al niet meer on kom..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 26
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptydo jun 03, 2010 6:18 pm

ik was gister inactief sorry daar voor dan ga ik nu lekker zeggen wat er wel is

ik zal dit weekend vanaf vrijdag middag waarschijnlijk niet meer actief zijn ik kom pas maandag terug. rede is omdat ik met een vriend en zijn fammilie naar zeeland ga dit weekend. dus ajus
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptydi jun 08, 2010 2:21 pm

De laatste 2 weken van school zijn aangekomen.
Na deze 2 weken heb ik alleen nog 1 week van boeken terug brengen,
dingen inhalen enz.
Maar deze twee weken moet ik wel meer mijn best doen, daarom zal ik deze twee weken heel inactief zijn. Ongeveer net als gisteren en eergisteren ='d
In de weekenden kom ik wel normaal online.
Srry, de mensjes waar bij ik moet posten, ik hoop dat julile kunnen wachten tot vrijdag en misschien post ik wel eeder.

Cazzel (Force & Shiny)
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyvr jun 11, 2010 4:45 pm

Ik zal minder online zijn i.v.m. PW week dat vanaf 23 Juni begint en eindigt op de 30e.
(Douza,Sparkle,Sindi etc.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyma jun 28, 2010 4:46 pm

30 Juni t/m 08/09 Juli ben ik helemaal afwezig; Oostenrijk. x)

Koezkoez,
Tuuwt (Amore, Akira, Music, Secret, Etc.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptywo jun 30, 2010 5:32 pm

Ik ben er de hele zomervakantie niet. Nouja, mischien wel als er bij een van de campings wi-ficonnectie is.

Dagdag,
Swift, Spark, Heat, Destiny, Broken en Darkness.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptywo jun 30, 2010 5:42 pm

Lol, ik heb nog niet eens gepost wanneer ik op vakantie ben?

Nouja, ik ben vanaf 17 juli op vakantie, tot 7 augustus. Van mn broer mag ik niet tot weinig op de laptop (die niet van hem is ¬¬), dus zal ik wat afwezig zijn.

En om mijn moeder niet boos te maken zal ik in de vakantie sowieso niet dagelijks online zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptywo jun 30, 2010 6:30 pm

Ik ga ook op 17 juli op vakantie. Voor hoe lang weet ik niet, maar ga maar van 2 weken uit.
Xxies Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyzo jul 11, 2010 9:36 pm

[21:29:46] Danger : En ik zal waarschijnlijk niet on komen de volgende twee weken, maar misschien toch wel..

Ik ben dus in Polen, en ga voor twee weken naar een vaag schiereilandje, Wolin genaamd. Ik weet niet zeker of ik daar internet zal krijgen, misschien wel, misschien ook weer niet. Ik zet het dus toch maar even hier neer Very Happy (Ofzozels XD)

Deenzj :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Ayelinn

Ayelinn

Vrouw Aantal berichten : 335
Leeftijd : 28
Registration date : 13-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Status: Gezond
Partner: Love only hurts.

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyma jul 12, 2010 8:33 am

Ik ben vanaf vandaag twee dagen weg want ik moet verplicht mee op fietsvakantie.
Ik ben over twee dagen dus terug maar vertrek de 18 weer naar Disney en kom de 21ste weer terug.
In augustus ga ik ook nog op vakantie met m'n pa maar dat plaats ik wel als het zover is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lylatlegend.actieforum.com
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyvr jul 16, 2010 11:04 pm

17 Juli is een populaire datum om te vertrekken. xD

Morgen vertrekken we s'morgens naar Luxemburg. Meestal gaan we naar Frankrijk of Italie, en dan moeten we al s'nachts rijden, ben blij dat dit maar ongeveer 6 uur rijden is. Ik ben dus diezelfde dag al op de camping. Maar goed. Ik blijf daar dus 3 hele weken. Dit betekent dat ik vanaf 17 Juli tot en met 7/8 Augustus in Luxemburg zit. Maar de laptop gaat mee. Het enige probleem is dat ik niet weet of ze daar Wifi internet hebben. Waarschijnlijk wel, en dan maar hopen dat het niet zo duur is als vorig jaar. Daar werd je gewoon arm van, en dan had ik maar 5 uur, waardoor ik me helemaal dood ging stressen. Ik moet mijn laptop inpakken nu, dus vanavond post ik niet meer. Het spijt me, ik heb hele dagen niet kunnen posten en de reden is dat we al dagen zijn met dingen voorbereiden, inpakken, ect. Ik heb dus geen tijd daar voor gehad. Op vakantie zal ik wel proberen te posten, maar laten we maar op het ergste voorbereid zijn, Tot over 3 weken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Nouz

Nouz

Vrouw Aantal berichten : 34
Registration date : 13-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: A Secret
Status: Gezond
Partner: I wait for the right time

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyza jul 17, 2010 10:09 am

Ik ga eind Juli/begin augustus op vakantie voor hoelang weet ik momenteel niet. Maar ik kan dus niet online komen doordat ik geen laptop heb om mee te nemen. Misschien kan ik wel naar een internet cafe gaan (kent een redelijke goedkope). Maar dat is dan wel heel misschien Wink. Maar nu ben ik nog wel online .
XOlga
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyma jul 19, 2010 11:35 pm

Ik ben woensdag ergens naartoe en kom pas maandag weer terug. Ik zal proberen voor die tijd nog te posten, maar ik denk niet dat dat me lukt. Het is nu al moeilijk om te posten, dus dan weten jullie waarom ik bijna niet post en waar ik ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptydi jul 20, 2010 10:31 pm

Zoals ik al gemeld had ben ik al vanaf 17 juli op vakantie in Noord-Holland. Ik wil even duidelijk melden dat ik hier maximaal een halfuur per dag op de laptop mag, en we wss maar een weekje internet hebben. Als er iets belangrijks komt van een plot of iets dergelijks waar een account van mij bij betrokken zou zijn, kan je dus verwachten dat die niet komt. RPG-mood is ook weg enzo, duss.. Zet al mijn accounts maar op afwezig ofzo, want er is een kleine kans dat ik kom.

Wel lekker aan zee enzo. maarja, dat hoort niet echt in dit topic.
Vanaf 7 augustus zou ik weer thuis moeten zijn.

Dat was het.
~ Deuws.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyvr jul 23, 2010 8:16 am

Even voor de duidelijkheid: Ik ben vanaf morgen 3 weken weg.

Spark, Swift, Heat, Broken, Darkness
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptydo jul 29, 2010 5:29 pm

Vanaf 1 augustus/2 augustus tot zeg maar 3 weken er na zal ik er heel wat minder zijn. Dit heeft te maken met dat m'n pa vanaf die tijd vakantie krijgt, en we allemaal dingen gaan doen. O.a. dierentuinen, de efteling en nog veel meer uitstapjes. Ik zal waarschijnlijk op de dagen dat ik thuis ben nog wel posten. ;3

Dus Levy is zeg maar tijdelijk afwezig, of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 21-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: My soul is dark.

Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Emptyma aug 02, 2010 5:01 pm

Ik vertrek straks naar Turkije..
Ik kom pas terug op 11 augustus. Dus tot die tijd kunnen Blitzy en Blame even niet voor hun groepen werken..

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheidstopic   Het Afwezigheidstopic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-