Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Pokemon Black & White

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Loki

Loki

Vrouw Aantal berichten : 35
Leeftijd : 30
Registration date : 15-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gezond
Partner:

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptywo jul 28, 2010 7:00 pm

En ze moeten er niet zo f*cking veel legendarische pokémon in stoppen. Ik vind dat het er echt teveel worden, eigenlijk. En elke legendarische wordt weer sterker en specialer dan de vorige. Je gaat Ho-Oh bijna triest vinden als je 'm met Arceus vergelijkt Rolling Eyes (behalve dan dat Ho-Oh er veel cooler uitziet (A))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z13.invisionfree.com/DarkKlammfels
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptydo jul 29, 2010 9:39 pm

Citaat :
There's a team of people that is in charge of monster design. They're listed under "Pokemon Design." They come up with the ideas. They decide which ones are the best and refine them. Then, Ken Sugimori draws those designs. In the first generation, it was a group of four people (Sugimori being one of them), and Satoshi Tajiri's role (the creator of Pokemon) in creating the monsters was basically to approve them and suggest changes after the basic ideas were being designed. He's the only one under "Director" and "Game Design" for the first generation which means that he was in charge of pulling everything together and the overall experience of playing the game.

Nowadays... well, the truth is that in Ruby and Sapphire, Junichi Masuda took over. Ever since R/S/E, Satoshi Tajiri has not been working on the games at all. He's listed as "Executive Director" in most games. What does this mean? "Executive Director" is a fancy way of saying "this is the original creator, he approved this game but was not an active part of development." Occasionally he's listed as an "Executive Producer," which, from what I can gather, means he funded it but was still not an active member in developing it. Finally, in Pokemon Rumble (surprisingly enough), only Sugimori and Masuda are listed in the credits as "advisers" for the spin-off game. Tajiri is not listed at all.

So, Satoshi Tajiri is not really putting his mind into the monsters anymore. However, there is another part of why the monsters look different. The "Pokemon Design" of D/P/Pt was held by thirteen people. Ten of these people did not work on the first generation's Pokemon; Shigeki Morimoto (he's the guy who put Mew into the game) also stopped doing monster design during D/P/Pt. What does this mean? The people coming up with the Pokemon ideas are, mostly, different people each generation. R/S hired a ton of people, and that's why the third generation's style was so different. Black and White has also hired more people.

Thus, the main reason why the Black and White Pokemon look weird is because the design team has new people on it. Also, Satoshi Tajiri hasn't worked on the games for a looooong time (since the Gold and Silver days), thus the reason why Gen III and Gen IV looked so different from Gen I and Gen II. And now Gen V could look very different as well.
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyvr jul 30, 2010 9:56 am

Dat verklaart alles gewoon o.o
Maar waarom gebruiken ze niet dezelfde mensen als bij gen. 1 en 2 ? :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai

Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 30
Registration date : 20-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status: Gezond
Partner:

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyvr jul 30, 2010 10:51 am

Dat verklaart een hoop Smile
Jammer, maargoed, we weten nu in ieder geval waarom Gold en Silver gewoon de beste Pokémon games zijn, haha. Maar op zich vond ik de Ruby/Saphire/Emerald-generatie er nog niet eens super slecht uit zien ofzo... Alleen die Regi-legends waren een ramp, maar voor de rest zag het er nog wel als Pokémon uit vond ik... geloof ik Razz

Maarja, ik ben toch opgegroeid met generatie 1 & 2, dus die zullen voor mij toch altijd de beste blijven, ook al zouden Tajiri terugkomen om een zesde generatie te maken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyzo aug 15, 2010 7:11 am

Die engelse tekst breekt mijn hart.

Ik ben eigenlijk opgegroeid met diamond en pearl, omdat daarvoor Pokemon een beetje dood was. En toen diamond en pearl pokemon zo in waren, vond ik het eigenlijk de beste generatie omdat ik alleen maar van DP wist. Sinds ik een poster op mijn kamer heb met alle generaties erop, ben ik daar anders over gaan denken.

Gen. 1: Erg leuk
Gen. 2: Fantastisch!
Gen. 3: Best goed
Gen. 4: Niet slecht
Gen. 4: Hmmmmmmm...

Die nieuwe legendarische is wel cute.
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptydo aug 26, 2010 5:45 pm


IJzerstaart - Ziet er uit als echte metaal
Volt Tackle - Meer bliksem =o
Snelle aanval - ook witte gloed voor gezicht.
Ash heeft nieuwe oogkleur zwart -> bruin.
Daarom ziet hij er zo raar uit O.o
______________________________________


Dus het begint dat je eerst je begin dorpje ziet, is dat begin van de intro van Black/White? Dus in je huis zie je ook dat alles 3-D is geworden, in HeartGold/SoulSilver waren de muren van de meeste gebouwen gewoon 2-D. Dus je krijgt een cadeau, en je kunt kiezen tussen de drie starters.. Dus ze hebben meteen bekend gemaakt hoe hun geluidjes zijn. xD

Daarna kiezen die twee mensjes de twee andere starters, dan ga je vechten tegen je Rival. Misschien heb je in dit spel zelfs twee rivalen, omdat je ook tegen dat meisje kunt vechten. Ik vind het begin van het gevecht echt beter! =D Vooral hoe je trainer die Pokéball gooit. xD Hij staat deze keer uit dat gevechts-cirkel-ding. xD
De andere trainer gaat deze keer achteruit en verdwijnt, en de Pokémon valt op de grond. xD Daarna zie je nog wat gevechten tegen wilde Pokémon. En, OEH! =D Bij Fly zie je deze keer dat je pkm in de lucht gaat. =D Ook de Zoom Lens optie vind ik koel. xD

Ook gaat er een hele verandering komen door de Season Cycle. Iedere 3/4 maanden gaat heel Isshu er anders uitzien. Leukheid. xD

Ohja, ipv, Team Rocket, Team Galatic en al die andere slechte groepjes die je trainer voor problemen zorgen, heet nu Team Plasma. xD
En deze keer willen ze niet de wereld/heelal overheersen, maar een eind maken aan de "slaverij" tussen mens en Pokémon. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyvr aug 27, 2010 5:54 pm

Blitzy schreef:
Ash' ogen zien er veel beter uit.
En deze keer zijn we echt van Brock af! >:] oke, 't is wel weer een Gym Leader die nu deel uitmaakt van de Ash & co. ding, als ie maar geen karaktertrekken krijgt van Brock. [Zoals verliefd worden op ieder wyf dattie ziet. o3o]
De Animé ziet er veel beter uit, als het nog beter wordt, zou ik 'm willen volgen. =D

Hij is niet zoals brock, hij heeft zelfs fangirls, iets wat brock nooit zal krijgen.

Ook gaat er een hele verandering komen door de Season Cycle. Iedere 3/4 maanden gaat heel Isshu er anders uitzien. Leukheid. xD

Nup, het veranderd om de maand. Dus de zomer komt 3x voor, de herfst 3x, de lente 3x en de winter 3x.

FF een reactie ='D
& Ik wil je tegenspeelster/tegenspeler niet meer als professor assistent zien =(
Emerland etc. May hielp haar vader, was niet een echte rivaal.
Diamond etc. Dawn hielp de professor, was niet een echte rivaal.
Heart Gold etc. Lyra is geen professor assistent, ze is niks en geen rivaal -.-

Nu wil ik meerdere rivalen zien,
Bella, Cheren en White =o 3 rival zijn kewl La!
En misschien 1 op een andere wijzen, bv. als een pokémon Musical rivaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 21-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: My soul is dark.

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyzo sep 12, 2010 5:38 pm

Nog maar een paar dagen voor de grote release van de nieuwe generatie spellen in Japan. xD

Ook zijn de -mogelijke- eindevoluties van de starters bekend gemaakt:
Pokemon Black & White - Pagina 5 1zbyq9i
Die gras is net zoals de meeste pipo's wouden een Draak evo, brave ontwerpers. x]
Die Vuur starter vind ik net op een vuur-varken versie van Rhyperior lijken. o-o
Om nog maar te zwijgen van die laatste, ik vind die niet echt Futachimaru lijken.O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai

Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 30
Registration date : 20-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status: Gezond
Partner:

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyzo sep 12, 2010 5:44 pm

Ze zijn al zeker Wink
En ik vind die middelste lelijk. xD Maar de tweede Evoluties van de starters zijn allemaal wel oké, gelukkig en ik vind die grasstarter wel cool. =D *weet al welke ze als starter gaat kiezen als ze B&W ooit gaat spelen* Oh, en ik lief de paddenstoel! Hebben jullie de paddenstoel al gezien? =D *gaat plaatje zoeken*
Pokemon Black & White - Pagina 5 Tamagatake_clean_up_by_pipparulez-d2yh7p5
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Luna

Luna

Vrouw Aantal berichten : 31
Leeftijd : 27
Registration date : 19-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Not yet?

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyzo sep 12, 2010 7:54 pm

Die is idd wel lief Very Happy Ik vind het eigenlijk niet heel erg leuk dat er nieuwe Pokémon komen, en ze nieuwe Pokémon worden ook steeds raarder (zeg je dat wel zo? xD), ik bedoel: een gras aapje dat op een broccoli lijkt (Yanappu) en een bolletje met vleugels (Koromori)? En Musharna vind ik al helemaal raar. Sorry voor degene die deze Pokémon wel leuk vinden, maar ik vind het nou eenmaal niet geweldig. Natuurlijk zijn er ook wel leuke dingen, en de aanvallen zijn zienbaar verbeterd, wat ik erg goed vind.

Yanappu, Koromori en Musharna:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyzo sep 12, 2010 8:11 pm

Hmmn.. De anime ziet er mooier uit.. Maar, ik denk dat 't plot nog steeds hard suckt, en de eps ook niet interessant genoeg zijn om er echt naar te gaan zitten kijken zoals ik naar Clannad/Kanon/Etcetera keek. Dus, veel beter zal 't niet zijn, afgezien van de looks.

De Pokémon.. Zoals ik al meerdere keren heb gezegd: Een baggergeneratie. Er zitten enkele Pokémon bij die mijn interesse hebben, maar dit zijn er zeer weinig. De Starter-evo's zijn niet goed. De grasstarter verandert te veel, waardoor het niet meer bij elkaar hoort. De vuurevo is gewoon lelijk, en de waterstarter verandert ook te veel. x)
Ik ben benieuwd hoe dit verder uit gaat pakken, maar veel interesse heb ik er nog steeds niet voor, om eerlijk te zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

Vrouw Aantal berichten : 31
Leeftijd : 27
Registration date : 19-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Not yet?

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyzo sep 12, 2010 8:29 pm

Tutu, ik ben het helemaal met je eens. Ik vind deze generatie ook erg bagger en het heeft inderdaad niet zulke leuke evo's. Er zijn, net zoals jij ook al zei, wel een paar leuke nieuwe pkmn, maar dit zijn er niet veel. Ik kijk de serie vanaf dat Dawn erbij komt opnieuw (op internet), en ik denk niet dat ik stop omdat de nieuwe generatie er is, maar de kans is er wel omdat ik het ook niet zo leuk vind. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die stoppen met het kijken van de Anime, maar dan moesten ze ook leukere pkmn verzinnen. Om eerlijk te zijn hoefde er van mij helemaal geen nieuwe Pokémon bij, maar dat is mijn mening.

(Btw, mag ik je wel zo noemen Amore?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyzo sep 12, 2010 8:51 pm

Iedereen noemt me zo, ga je gang..

Maar, weer on-topic. Ik keek de anime toch al niet meer sinds Misty de series verliet. Sigh. Grote, grote fout.
De game ziet er wel mooiig uit, maar het irriteert me vreselijk dat die Pkm blijven bewegen. Mij kennende zit ik dan de hele tijd met een O_O-face naar mn scherm te kijken, geďrriteerd door die bewegingen die maar niet stoppen..
Musharna lijkt op dat plaatje op een foetus, in de buik van zijn moeder. Met eierstok en al.. O_O

Ach.. Laten we maar hopen dat we nu weer leuke, originele ava's uit de anime kunnen halen.. Meer vraag ik er niet van.. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyzo sep 12, 2010 9:42 pm

Blame schreef:
Nog maar een paar dagen voor de grote release van de nieuwe generatie spellen in Japan. xD

Ook zijn de -mogelijke- eindevoluties van de starters bekend gemaakt:
Pokemon Black & White - Pagina 5 1zbyq9i
Die gras is net zoals de meeste pipo's wouden een Draak evo, brave ontwerpers. x]
Die Vuur starter vind ik net op een vuur-varken versie van Rhyperior lijken. o-o
Om nog maar te zwijgen van die laatste, ik vind die niet echt Futachimaru lijken.O_O

Yk, het is al bekend dat gras een puur gras type blijft.
En dat vuur een vuur-vecht type word, al weer.
EN dat water ook een puur water type blijft.

Ik vind het verneukt dat ze dat doen, ik wou echt een water/vecht type. En het is verneukt om nog eens een vuur/vecht type te krijgen.

Spoiler:
Stier = Lelijk.
Hert = Wel kewl.
Steen = Lelijk.
Tabune, roze ding = eng
Gras dingen vallen mee.
Paddelstoen = Best kewl.

Spoiler:
Mummy ding = Kewl!
Draak ding = Komt in mijn team La!
Spin = Lelijk maar bug/electric is kewl.
Mol valt wel mee.
Cat = best kewl.
Vissen vind ik lelijk.
EN ik weet niet wat ik moet vinden van de hond.


Spoiler:
De 3 apen, je kan er maar 1 per game krijgen.
Ze hebben te maken met de eerste gym, je vecht tegen de pokemon die in de voordeel is bij je starter.
* Choose Tsutarja -> Fight Fire Monkey -> Receive Water Monkey
* Choose Pokabu -> Fight Water Monkey -> Receive Yannapu
* Choose Mijumaru -> Fight Yannapu -> Receive Fire Monkey

Spoiler:
Futachimaru ofzo ziet er kewl uit vergelijke de rest.

Verder is er een persoontje die verschillende Pokémon laat zien voordat ze uitkomen! Hij heeft 3 Pokémon laten zien ongeveer 5 dagen voordat Japan het wist.
Dus laat ik nog een paar Pokemon zien die nog niet iedereen heeft gezien.
Spoiler:
De steen, wolk en grasding is al bekend dus die hoef je niet mee te tellen.
De andere steen is de evo van de vorige steen en de pre=evo van gigaisu ofzo.
De andere blauw ding met gele wenkbrauwen is een andere vorm van hihi nogwat. Deze is psychic/fire.
Die draak ziet er fucking nep uit maar hij is echt O.o
Een kikkervisje die later een grote kikker word.
Insect vind ik lelijk.
Iets wat ik niet weet wat het is.
Een IJsje La! Het is een tweede stage ijs type pokemon.
En een andere insect die best cute is.
Spoiler:
Een lelijke Ghost/Water type pokemon.


Edit :


* Steel/Fighting - Athos. Brave Pokemon. Blue with yellow horns.
* Rock/Fighting - Porthos. Corpulent Pokemon. Grey and very robust. almost a bull.
* Grass/Fighting - Aramis. Elegant Pokemon. Green and stylish. Shiny version is completely pink.

Spoiler:
Van links naar rechts =o

Lelijke tweede stage ijsbeer pokemon :
Spoiler:

Vuur/spook lamp :
Pokemon Black & White - Pagina 5 Experto_lamp
Vuur/spook kaars :
Pokemon Black & White - Pagina 5 Velita
En er komt nog een vuur/spook candelaar bij.

Spin die evolueert in de andere spin :
Pokemon Black & White - Pagina 5 Denchpre
IJzer/gras Pokemon :
Pokemon Black & White - Pagina 5 Bollita-150x150

En een filmpje met combinaties :


* Grass Oath (くさのちかい) + Fire Oath (ほのおのちかい): When combined, the result will be a field of fire that damages your opponent's Pokémon each turn.
* Fire Oath (ほのおのちかい) + Water Oath (みずのちかい): When combined, the result will be a rainbow which raises the chance of an attack's secondary effect to occur.
* Water Oath (みずのちかい) + Grass Oath (くさのちかい): When combined, the result will be a swamp-like field that lowers the speed of your opponent's Pokémon.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai

Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 30
Registration date : 20-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status: Gezond
Partner:

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptydi sep 14, 2010 7:02 pm

Op enkele uitzonderingen na vind ik eigenlijk dat deze generatie nog wel oké is. De vierde was véél slechter, naar mijn mening. Ben ook wel van plan om Black en White eens te gaan spelen, als die ergens te downloaden is, want ik ga geen geld uitgeven aan B&W. xD Maaargoed, als ik de Pokémon die ik tot nu toe leuk/pokemonachtig vind op een rijtje zou moeten zetten, zou die nog best lang worden denk ik. xD (die uipokémon is ook leuk! :3 En ik vind die roze pokémon die wel het een en ander wegheeft van Chansey&co. eigenlijk wel leuk... Razz ) En die puppypokémon is ook wel schattig (z'n kopje lijkt wel wat ontploft, maar oké...) alleen ben ik bang dat het een babypokémon wordt van Growlithe en als dat zo is dan zou ik het wel heeel jammer vinden. Worry
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Cyla

Cyla

Vrouw Aantal berichten : 10
Registration date : 14-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 25 Jaar
Status: Gezond
Partner: Denk je?

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptydi sep 14, 2010 7:23 pm

Ik vind de eind evoluatie van Pokabu lelijk en idd. de eind evoluatie van Mijumaru lijkt total niet op Mijumaru zelf :S. En ik vind Tsutaja een beetje lijken op Treecko, want hij staat er met een 'What ever'houding xD. Maar ik vind de twede evoluatie van Mijumaru wel cool staan. Maar als ik moest kiezen, zou ik voor Tsutaja gaan. Al valt ook zijn eind evoluatie tegen Wink. En die 'seizoenen hert'is ook best cool Razz. Die ijzer/gras Pokémon lijkt wel een beetje op Fortress. Maar ik vind die gele insect wel schattig ^^. Tot zover mijn mening Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptydo sep 16, 2010 4:39 pm

Pokemon Black & White - Pagina 5 Meguevo
Awesome!
Ik vind beide evo's kewl.

Al stelt de vliegpokemon evo mij een beetje teleur =o
HIj is niet echt slecht maar ik had beter verwacht.
Gelukkig evolueert hij nog een keer =o Misschien ziet hij er dan nog beter uit =3

Mijn team ~
~ Futachimaru (Everstone) ~ Mijumaru 2e evo
~ Mamepato final evo ~
~ Zeburaika ~ Bliksemzebra evo
~ Wabubiru ~ Krokodil Evo
~ Onobokusu ~ Kibago laatste evo
~ Reshiram ~ (Of een andere vuur Pokémon.)

Ik heb echt een IJs Pokémon weakness.
Vlieg <- IJs
Grond <- IJs
Draak <- IJs
Maar dan heb ik ook.
IJs <- Vuur
En er is kans dat de vliegsoort Heat Wave leert, en dat de grondsoort & draaksoort FIre fang kunnen leren.

Grond <- Water
Vuur <- Water
Daar heb ik Shimama evo voor La!
Anders kan ik nog altijd mijn Futachimaru voor, water vs. water.
Of de draak Pokemon voor Draak vs. Water.
Water doet weinig bij draak =D

Grond <- Grass (Grond is wel bij heel veel type's in het nadeel Rolling Eyes )
Water < Grass
Hier heb ik mijn vliegsoort en mijn vuursoort voor La!

Water <- Bliksem
Vlieg <- Bliksem
HIer heb ik eindelijk de grondsoort Pokémon voor La!
Anders word het Bliksem vs. Bliksem..

Verder zijn er weer 8 gyms =o
* Kijkt verbaasd omdat hij dat niet zag aankomen. *
Pokemon Black & White - Pagina 5 Badgecase
Pokemon Black & White - Pagina 5 Booklet3
Het ligt er aan welke game je kiest voor wie de achtste gymleader is.
Of Iris, het anime meisje, of een oude man.

* Gras, Vuur & Water
* Normal
* Bug gy
* Electric gym
* Ground gym
* Flying gym
* Ice gym
* Dragon gym
Wat ik irritant vind is dat dit de derde keer dat Ice de zevende gym is.
Weer geen Dark Gym >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
broken

broken

Vrouw Aantal berichten : 14
Registration date : 17-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Whats that?

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyvr sep 17, 2010 7:16 am

GROOT NIEUWS!
Alle Pokemon van BW zijn bekendgemaakt!
Ga naar www.serebii.net en klik dan op 5th generation pokemon om ze te bezichten.
Het lijkt wel een grote parade mislukte fakemon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyvr sep 17, 2010 9:34 am

Zijn het ze al allemaal? xD
Sorry, ik volg het niet helemaal.. Te weinig interesse. xD

Kev, je bent doelloos. Ga je nu al een heel team verzinnen? xD

Broken schreef:
Het lijkt wel een grote parade mislukte fakemon...
Hmmn.. Kom je daar nu pas achter? x3

Zoals ik al al die tijd gezegd heb.. Kudgeneratie. Ik moet toegeven.. Enkele leuke pkm, die héél misschien RPG-waardig zijn..
Maar, ik vind de 1e Gym vaag. xd

Ach, t spel downloaden en klagen over alles, en dan zien we wel verder, hmmn?

Ik kijk uit naar de anime! =3
Want dan krijgen we weer leuke, originele avatar-pics. La!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyvr sep 17, 2010 4:06 pm

De leukste Pokémons vind ik:
Tsutaja
Shimama
Choroneko
Meguroko
Purutooga
Koaruhii
Shikijika
Bachuru
Kibago
Kojofuu
Baffuron
En al hun evoluaties Wink
De rest is prut ^^
[Birijon lijkt erg op Arceus :S*de vorm dan*]

Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

Vrouw Aantal berichten : 31
Leeftijd : 27
Registration date : 19-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Not yet?

Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Emptyvr sep 17, 2010 7:58 pm

CrossRiver schreef:
De leukste Pokémons vind ik:
Tsutaja
Shimama
Choroneko
Meguroko
Purutooga
Koaruhii
Shikijika
Bachuru
Kibago
Kojofuu
Baffuron
En al hun evoluaties Wink
De rest is prut ^^
[Birijon lijkt erg op Arceus :S*de vorm dan*]


Ken je die namen nu al uit je hoofd? o.O (je kan ze ook op internet hebben opgezocht, maar ja xD) Ik ken er niet eens één Razz

Ik ga nu ff kijken naar alle Pokémon, maar ze zijn idd allemaal niet leuk. 5e generatie is (sorry) prut ;P van mij hoefden er niet eens nieuwe bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon Black & White   Pokemon Black & White - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pokemon Black & White

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Black Water
» Pokemon X & Y
» Pekomon Hell Black
» Grot van de Black Side
» Pokemon Vortex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Spellen-