Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Pekomon Hell Black

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gaia

Gaia

Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 29
Registration date : 14-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Nope

Pekomon Hell Black Empty
BerichtOnderwerp: Pekomon Hell Black   Pekomon Hell Black Emptyzo apr 11, 2010 10:25 am

Ik ben zelf bezig met een pokemon game te maken, voor de PC Razz. Ik wilde hem Pekomon Hell black noemen, maar nu komt nintendo met black aanzetten, dus misschien een andere naam. Maar, de story word ongeveer zo: Je word wakker gemaakt door je moeder. Je had met je oma afgesproken en je had je bijna verslapen. Dus nu moet je naar een stad die iets boven je startplaats ligt. Eenmaal aangekomen, word de stad door Team Magma aangevallen, je krijgt van je oma (dat blijkt later in het spel de champion te zijn) een pokemon om een Team Magma grunt te verslaan! Verder weet ik nog niet XD! Maar ik wil het zo origineel mogelijk maken!

Alleen ik heb even wat meningen enzo nodig, niet dat ik het straks af heb en dat de verhaallijn zuigt ofzo Razz.
Graag mening over:
De naam: Pekomon Hell black.
De starters: Ik zit te denken aan zubat -.- (graag orginele, dus niet de starters van een echte regio in de pokemon games)
En als je andere dingen weet post hier ook maar Razz.
Ik wil eigenlijk wel een demo op internet zetten alleen het is nogal saai XD, 2minuten rondlopen zonder pokemon ofzo.
Oowja en pokemon is in het spel veranderd naar pekomon XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pekomon Hell Black

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The hell
» Black Water
» Grot van de Black Side
» Black moon - jeugdgevangenis
» Pokemon Black & White

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Spellen-