Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 een donkere avond...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
moonlight

moonlight

Man Aantal berichten : 15
Registration date : 25-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6
Status: Gestorven
Partner: -

een donkere avond... Empty
BerichtOnderwerp: een donkere avond...   een donkere avond... Emptyzo apr 11, 2010 8:27 pm

(ik ben nu even Ghostwisper en Moonlight tegelijk)

een kleine Umbreon tripelde over een bospad, het was nacht, en als Umbreon vond Moonlight dat heel prettig, want nu was ze sterker, en dus kon ze zich verweren als ze eventueel werd aangevallen. Toen hoorde de Umbreon iets wat was dat? hopelijk geen enge pokemon... dacht moonlight en tripelde verder. niet wetend dat vanuit de bosjes 2 blauwe ogen naar de Umbreon staarde. aaahhh perfect... dacht GW toen hij de Umbreon zag. een kleine weerloze Umbreon....fufufu en hij sloop naar de Umbreon toe, en verscheen plots voor deze. "boe!" zei GW "waaaaah!!!!" zei Moonlight en de Umbreon wou net wegrennen tot deze dacht misschien was het gewoon een onschuldig grapje... en toen keek deze om naar de Gengar die nog steeds met een grijns daar stond. Moonlight hoorde dat hij iets in een vreemde taal mompelde zou het een buitenlander zijn? dacht Moonlight, en ging op GW af "um...excuuws mie, um....doe joe spiek inklisj?" vroeg moonlight in heel slecht engels. "fufufufu.....doe normaal...ik ben gewoon van deze wereld, en toen kwam hij heel langzaam op de Umbreon af. Moonlight beviel de toon van de ztem van de Gengar niet "um...ok....um....ik ga maar weer eens he....hehehe....." zei Moonlight en rende toen weg, maar toen verscheen GW weer voor de Umbreon. "o nee.....je gaat nergens meer heen...fufufu...." en hij zweefde weer op de Umbreon af "GA WEG!!!" riep moonlight en rende weg, Totdat deze niet bij een dood einde kwam, en toenzag hij dat GW op 'm afkwam, nog steeds met dezelfde grijns. "toen sprong GW op Moonlight af. Toen een gil, zo hard dat sommige pidgey's opvlogen uit hun schuilplaatsen, toen stond GW bij het bebloede lijk van Moonlight, je kon het bloed aan z'n tanden zien, en een bijtwond in de nek van de Umbreon. "fufufufu....HAHAHAHAHAHA!!!" lachte GW "ik ben eindelijk lid van Lustro!" riep GW en toen ging hij op zoek naar Akira
Terug naar boven Ga naar beneden
 

een donkere avond...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ontspannen avond
» in het donkere bos....
» Op een donkere nacht...
» Op een donkere nacht...
» donkere steegjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-