Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Back..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Back..   Back.. Emptydi apr 27, 2010 5:37 pm

Bij elke stap hoorde je een luid geluid. Ook hoorde je een Umbreon luid hijgen. Ze hadden hem helemaal verkeerd begrepen. Ze dachten dat hij was weggerend. Maar dat was niet zo. De Water Puls van de de Buizel had hem geraakt en toen stond hij in verwarring. En toen rende hij alle kanten op. Het duurde even voordat hij uit de Verwarring kwam. Eenmaal er uit viel hij ergens van af. En zijn poot brak. Hij kon zich niet bewegen en moest dus een paar weken buiten PokeRPG blijven. In die tijd verspreide de roddels over hem. Dat hij weg rende, en al die andere dingen. Dat deed niet goed aan zijn reputatie. Eenmaal genezen, was het eerste wat hij deed op weg naar de Destroyed field komen. Nog steeds luid hijgend, stopte de Umbreon. Hij keek even alle kanten op. Het gebied was niet zo veel veranderd. Hij kuchte even en liet daarna een luide brul horen, die alleen bestemd was voor de leider, Akira van de lustro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptydi apr 27, 2010 6:53 pm

Met lichtelijk opgeheven hoofd trippelde Houndoom over de Destroyed Fields. Ze kwam vrijwel nooit in het Lustro gebied, waardoor elke keer dat ze er rondliep weer een nieuwe ervaring was voor haar. Het verbrandde gras ritselde onder haar poten, en voelde minder fijn aan dan normaal gras. Levend gras was zachter, en voelde koud aan. Bij het dode gras voelde ze niks, behalve de versnipperde stukjes die tussen haar tenen bleven hangen. “Hmn…” fronste ze toen ze eenmaal stilstond. Ze keek langzaam om zich heen. Overal waar ze keek was het landschap hetzelfde. “Toch ergens wel triest…” snoof ze. Houndoom schudde zich kort uit, en zette de pas er weer in. Een luide brul klonk, komend van niet ver van haar vandaan. Hij was bestemd voor Akira, zo te horen. Houndoom’s mondhoeken krulden lichtjes omhoog tot een minachtende glimlach. Die brul herkende ze… Akira zou het vast niet erg vinden als ze er ook op af zou gaan, wel soms? Haar mondhoeken trokken weer omlaag, zonder ook maar een klein spoortje achter te laten van de minachtende glimlach die ze zojuist hadden gevormd. Ze nam een scherpe bocht naar rechts, en maakte meer vaart. Wat ‘dapper’ van Shiny dat hij zich nog in het Lustro gebied waagde na wat hij had gedaan. Dapper, maar dom. Erg dom. Een doordringende geur vulde haar neusgaten. Als ze al twijfels had gehad over de pokémon die had geroepen, waren die nu weg. Het was zeker Shiny. Als ze haar neus al niet meer kon vertrouwen, wat dan wel? Een zwarte gedaante die bedekt was met licht blauwe ringen werd zichtbaar. “Shiny…” gromde Houndoom vrijwel onhoorbaar. Ze minderde vaart, en stopte toen er nog maar een paar meter tussen haar en Shiny in zaten. Ze had haar tanden bloot gegrijnsd, en keek Shiny fel aan. Het ontzag dat ze voor hem had gehad in de weken dat hij haar leider was geweest, was totaal verdwenen. “Jij…” snoof ze zo minachtend mogelijk. “Wat doet een laffe wegrennen als jij, hier in het Lustro gebied?” zei ze. Haar stem klonk nog kalm, maar de nieuwsgierigheid en haat weerklonken erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptydi apr 27, 2010 7:23 pm

Met grote ogen bekeek een Umbreon zichzelf. Het was vreemd. Het leek wel alsof ze haar groeisprint nu pas kreeg. De afgelopen weken was ze zeker een paar centimeter gegroeid. Achja. Ze sloot haar ogen en genoot van de stilte om zich heen. Ze kreeg echt het gevoel alsof ze een leider was. Misschien kwam dit gevoel wat laat, maar.. Nu kwam het pas echt. Het deed haar ego goed. Ze voelde zich veel zekerder hierdoor. Ze zuchtte één keer genietend.
Er was maar één ding nodig om het fijne gevoel dat ze nu had te verbreken. Ze liet een luide grom horen, die over het gehele gebied klonk. Er had een roep geklonken. ''Verdomme, snertbeest,'' mompelde Akira. ''Wat moet die nou weer?'' Ze rolde met haar ogen. Zou ze erheen gaan? Ze sloot haar ogen nog heel eventjes. Ja, ze moest. Zonder erbij na te denken opende ze haar ogen en begon ze te rennen. Ze rende snel, geluidloos. Niemand zou haar zo op kunnen merken. Ze voelde zich thuis in het Lustro-gebied. Het was de plek waar zij thuis hoorde. Ze was er zo aan gewend geraakt, dat ze alle geheime wegen en plekken wel kende. Ze gromde zacht en rende door.
Na een tijdje kwam ze eindelijk aan bij het verwoeste veld waar de roep vandaan was gekomen. Ze bleef een tiental meters van de twee pokémon die er waren. Ze herkende hen beiden. De één was Houndoom, onderleider van de Lustro. De ander was degene die geroepen had. Shiny. Akira liet een lage grom horen en stapte op de twee af. ''Shiny,'' sprak ze. In haar stem waren verschillende emoties hoorbaar. Woede, haat, maar toch was ze ook verrast hem weer te zien. Zelf wist ze alleen niet zeker of ze nog blij kon zijn om hem te zien, na wat hij gedaan had. Ze haalde even diep adem, voor ze verder ging. ''Ik had niet verwacht jou hier nog te zien. Maar, wat moet je?'' Haar stem klonk ineens kil, emotieloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptydi apr 27, 2010 8:02 pm

Heel even bleef het stil, maar snel daarna hoorde hij voetstappen. Het klonken niet echt naar de boetstappen van een Umbreon. Dus Shiny betwijfelde of Akira het was. Al snel werden zijn vermoedens bevestigd. Het was geen Umbreon. Nee, het was een Houndoom. Hij had veel goeds gehoord over de Houndoom. Bijvoorbeeld dat ze nu de onderleider was. 'Shiny…' Hoorde hij haar grommen. ''Houndoom,'' Besloot hij maar te zeggen. Zijn stem klonk kalm, kalmer dan normaal. 'Jij… Wat doet een laffe wegrennen als jij, hier in het Lustro gebied?' Shiny bleef even stil, maar begon toen met praten. ''Je hebt het vast over de roddels die er de laatste tijd zijn,'' Begon hij rustig. Hij was nog niet uitgepraat en hij hoorde al andere voetstappen. Dit keer klonken ze wel als die van een Umbreon. 'Shiny, Ik had niet verwacht jou hier nog te zien. Maar, wat moet je?' Sprak ze kil. Er verscheen een glimlach op Shiny zijn gezicht. ''Zoals ik al zei, het gaat vast over de roddels. Wie van jullie kan mij het bewijs geven dat ik weg rende? En dat er niet iets anders is gebeurd?'' Sprak hij kalm. Hij keek Akira recht in haar ogen aan. Wat zou ze als antwoord geven? Dat alle lustro leden het zeiden. Dat Shiny toevallig ook was verdwenen toen Amore kwam?
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptydi apr 27, 2010 8:15 pm

'Zoals ik al zei, het gaat vast over de roddels. Wie van jullie kan mij het bewijs geven dat ik weg rende? En dat er niet iets anders is gebeurd?' Akira hief een wenkbrauw op en gromde luid bij Shiny's woorden. Zijn toon, het beviel haar niet. Zijn houding, hetzelfde. Het deed haar denken aan.. Aan hoe ze eerst aan hem dacht. Als een groot leider. Nu was hij dat niet meer. Hij was niet belangrijk. Ze haalde diep adem. ''Ik kan je het bewijs geven. Er zijn meer dan genoeg pokémon die je weg hebben zíen rennen. Bovendien, de pokémon met wie je vecht, Achi, was weggestuurd. En, jij kwam niet meer opdagen. Dan moet je toch verdwenen zijn, niet waar? En, als laatste, heeft Amore duidelijk gemaakt dat ze je weg zag rennen. En, ja. Ik durf haar op haar woord te vertrouwen. Vooral aangezien je echt niet meer terug kwam.'' Ze schudde haar hoofd. Haar blik vol afschuw. Ze ging zitten. Haar rug recht, kop hoog en haar ogen doordringend. Zo deed ze vaker als ze iemand liever niet wilde zien. Ze liet merken dat zij hoger stond dan de ander, wat de rang betreft. Het was een soort instinct. Je gedroeg je naar je rang. Het was net als vele andere pokémon, die weg vluchtten als zij kwam. Akira haalde diep adem. ''Nou, vertel, Shiny. Ik wil je hier niet hardhandig naar buiten werken. Dus, zeg me. Wat moet je hier?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptydi apr 27, 2010 8:23 pm

'Ik kan je het bewijs geven. Er zijn meer dan genoeg pokémon die je weg hebben zíen rennen. Bovendien, de pokémon met wie je vecht, Achi, was weggestuurd. En, jij kwam niet meer opdagen. Dan moet je toch verdwenen zijn, niet waar? En, als laatste, heeft Amore duidelijk gemaakt dat ze je weg zag rennen. En, ja. Ik durf haar op haar woord te vertrouwen. Vooral aangezien je echt niet meer terug kwam.' Shiny bleef met dezelfde blik kijken. ''Als ik zou wegrennen, waarom zou ik dan terugkomen naar het Lustro gebied? Denk je dan niet dat ik zou vrezen voor mijn leven?'' Sprak hij nog even kalm als daarvoor. ''Zal ik je zeggen wat er echt is gebeurd? Zoals je weet, vochten ik en Tora samen tegen Achi. Na een best lang gevecht, raakte de Buizel mij met een Water Puls, dit leiden tot verwarring. Heb je eens zelf onder verwarring gestaan, of tenminste iemand gezien die daaronder staat? Ze kunnen elke kant op rennen. Zonder dat ze het door hebben. En dat deed ik ook. Ik bleef doorrennen tot ik van een heuvel af viel buiten PokeRPG Alle 4 mijn poten waren gekneusd, en ik kon dus niet gelijk terug komen. Ik moest wachten tot ik er weer op kon lopen. En daarom was ik zo lang weg.'' Hij stopte en haalde diep adem. en keek naar de 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptydo apr 29, 2010 6:45 pm

'Als ik zou wegrennen, waarom zou ik dan terugkomen naar het Lustro gebied? Denk je dan niet dat ik zou vrezen voor mijn leven?' Akira haalde diep adem, maar een zachte grom ontsnapte uit haar bek. Ze keek Shiny vals aan. ''Jij hebt meer te vrezen voor je leven dan je zelf denkt, Shiny,'' sprak ze kalm. Shiny begon uit te leggen waarom hij weg was geweest, en sloot zijn verhaal af met een simpele 'en daarom was ik zo lang weg'. Ze rolde met haar ogen en liet een onheilspellend gegrom horen. ''Als je van één val alle vier je poten kneust, en je daardoor laat weerhouden, ben je een zwakkeling.'' Akira rechtte haar rug. ''Elke Pokémon die bij de Lustro hoort zal te maken krijgen met kneuzingen, verwondingen, bijna dood-ervaringen, gebroken botten, etcetera. Maar geen enkele leider kan zich laten weerhouden door wat pijn in zijn poten.'' Ze keek hem doordringend aan. ''Dat je niet mee zou vechten met de rest van de oorlog zou ik nog begrijpen. Dat je je even afgezonderd hield ook. Maar, je bent..'' Ze fronste. ''Was een goede leider. Je had genoeg kunnen verzinnen,'' verbeterde ze zichzelf. Ze zwiepte wat met haar staart heen en weer. ''Houndoom is benoemd tot tweede leider. Ze is sterk. Ik weet niet waarom jij haar niet vertrouwde.'' Ze rolde met haar ogen. Ze had 'jij haar niet vertrouwde' grommend uitgesproken, als teken dat ze vond dat het andersom zou moeten zijn. Houndoom zou hem niet mogen vertrouwen, vond Akira. En, op het moment leek het ook niet alsof dat zo was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptyvr apr 30, 2010 1:24 pm

Akira begon te spreken wat ze ervan vond. 'Houndoom is benoemd tot tweede leider. Ze is sterk. Ik weet niet waarom jij haar niet vertrouwde,' zei Akira tegen hem. ''Ik had zo mijn redenen dat ik haar niet vertrouwde,'' Mompelde hij even. Hij keek even naar Houndoom. ''Wist je dat Houndoom vroeger lid was van Lustro, toen het nog Darkside heette. Na een paar weken informatie te hebben verzameld ging ze terug naar die vriendjes van haar. Al snel kwamen gevechten, en zij vocht vrolijk mee tegen de DarkSide pokemon. Is dat dan niet voorspelbaar dat ik haar nog moet vertrouwen? En daarbij, als ik haar nu niet meer vertrouwde zou ze Shadow alsnog moeten doden, weet je nog?'' Hij haalde diep adem en keek weer naar Akira. ''En als je me niet vertrouwt, laat me dan in Lustro, en geef me een test-tijd. Ik hoef niet als leider. Maak me maar lid of verhevene. En dan zie je wel of je me vertrouwt.'' Hij had zo lang gewerkt om zijn hoge rang te krijgen. En nu was alles weggegooid door 1 misverstand. ''Oja, waarom zou ik weg rennen voor Amore, als ik Dustfire zou durven te bevechten?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptyvr apr 30, 2010 2:56 pm

Houndoom die de hele tijd stil was geweest, zweeg nog steeds. Zou Shiny werkelijk in verwarring zijn geweest? Maar nee, hoe zou je dan vier poten tegelijk kunnen kneuzen? Ze fronste nadenkend. Shiny had haar een tweede kans gegeven, zelfs gezien het feit dat ze een verrader was geweest. Shiny was weggerend, maar had, zover zij wist, niemand verraden. “Misschien kunnen we hem een proeftijd geven, waarin hij zichzelf opnieuw zal moeten bewijzen,” zei Houndoom. Ze keek naar Akira, verwachtend dat ze erop tegen zou zijn. Opnieuw keek ze naar Shiny. Ze liet haar blik langzaam over hem heen glijden. Waarschijnlijk zou hij verwachten dat ze zich schuldig voelde naar hem. Ze had immers zijn positie half ingenomen… Nee, dat was het niet. Shiny kon een goede vechter zijn als hij niet vluchtte, en de Lustro zou zoiets nog nodig kunnen hebben. Een groot gebied als Pokerpg liet zich natuurlijk niet zomaar overnemen… Houndoom wendde haar blik weer van Shiny af, en keek opnieuw naar Akira.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptyvr apr 30, 2010 3:05 pm

'Ik had zo mijn redenen dat ik haar niet vertrouwde. Wist je dat Houndoom vroeger lid was van Lustro, toen het nog Darkside heette. Na een paar weken informatie te hebben verzameld ging ze terug naar die vriendjes van haar. Al snel kwamen gevechten, en zij vocht vrolijk mee tegen de DarkSide pokemon. Is dat dan niet voorspelbaar dat ik haar nog moet vertrouwen? En daarbij, als ik haar nu niet meer vertrouwde zou ze Shadow alsnog moeten doden, weet je nog?' Akira gromde zacht bij Shiny's woorden. En ik heb er genoeg om jou niet te vertrouwen, dacht ze bij zichzelf. ''Het maakt niets uit,'' sprak ze rustig. Haar stem was beheerst. ''Houndoom doet het nu goed. Ik vertrouw haar op het moment meer dan dat ik jou vertrouw, Shiny.'' Ze fronste. 'Als je me niet vertrouwt, laat me dan in Lustro, en geef me een test-tijd. Ik hoef niet als leider. Maak me maar lid of verhevene. En dan zie je wel of je me vertrouwt.' Akira hief een wenkbrauw op. Houndoom zei dat ze hem misschien een proeftijd konden geven, zodat hij zich kon bewijzen. Akira trok haar lippen heel even overeind, maar liet ze al snel weer zakken. Toen Shiny begon over Amore, moest ze bijna lachen. ''Secret heeft de oorlog beëindigd door een volt-explosie. Als die Amore niet was komen opduiken, hadden we de Suerte af kunnen maken. Maar, niemand durft haar waarschijnlijk zomaar aan te vallen. En, iedereen die het durft, is dom.'' Ze haalde even diep adem. ''Secret kan een voltexplosie. Amore is haar moeder. We hebben het Amore al een keer zien doen. Dus, we zijn bang voor een explosie van haar. Als die van Secret al zo sterk is, moet die van Amore tientallen keren sterker zijn.'' Ze rolde met haar ogen. ''Bovendien.. Het gevecht met Dustfire was niet echt eerlijk, neem ik aan?'' Ze grijnsde haar tanden bloot en zuchtte. ''Verder heb je geluk dat Houndoom je blijkbaar een tweede kans wil geven. Van mij had je hem niet gekregen. Je krijgt de gewone, standaard rang. Als je ook maar één fout maakt, zal je verbannen worden uit het Lustro-gebied. Begrepen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptyvr apr 30, 2010 3:16 pm

'Secret heeft de oorlog beëindigd door een volt-explosie. Als die Amore niet was komen opduiken, hadden we de Suerte af kunnen maken. Maar, niemand durft haar waarschijnlijk zomaar aan te vallen. En, iedereen die het durft, is dom. Secret kan een voltexplosie. Amore is haar moeder. We hebben het Amore al een keer zien doen. Dus, we zijn bang voor een explosie van haar. Als die van Secret al zo sterk is, moet die van Amore tientallen keren sterker zijn.' Shiny knikte, wat zou Secret zeggen bij het zien van hem? Eerst had ze duidelijk respect voor hem. Maar dat zou nu ook al minder zijn. 'Verder heb je geluk dat Houndoom je blijkbaar een tweede kans wil geven. Van mij had je hem niet gekregen. Je krijgt de gewone, standaard rang. Als je ook maar één fout maakt, zal je verbannen worden uit het Lustro-gebied. Begrepen?' Sprak Akira. ''Oke, Akira,'' Sprak hij rustig. Nogsteeds was Amore een grote bedreiging voor Lustro. Daar moesten ze echt iets aan doen. Als lid kon hij niet veel doen, niet zonder de leiders hem toestemming gaven dan. Misschien moest hij vragen of hij wat mocht doen? ''Kan ik wat doen?'' Besloot hij maar te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptyvr apr 30, 2010 7:04 pm

'Oke, Akira,' had Shiny kalm gezegd. Akira zwiepte zacht met haar grijze staart heen en weer. ''Als je besluit ons te bedriegen, Shiny,'' begon ze. ''We hebben een nieuwe in de groep. Kan in de toekomst kijken. Dat is toch oh-zo handig. Je zult verbannen worden voor je het maar kan doen,'' sprak ze. Het was wel duidelijk dat hij haar vertrouwen niet (zo makkelijk) meer kon terug winnen. 'Kan ik wat doen?' Akira gromde zacht bij het horen van Shiny's stem. ''Ja,'' besloot ze te zeggen. Ze dacht even na. Hij kon Groudon's Canyon overnemen. Het was een prachtig gebied. Lekker duister enzo. ''Je kan Groudon's Canyon overnemen.'' Ze fronste. Hij wist waarschijnlijk niet waar het is. ''Een diepe kloof. Die vind je wel. Je mag het echter niet alleen doen.'' Ze fronste even. Wie kon ze vertrouwen? Plots wist ze het. ''Neem Secret met je mee.'' Haar blik was dreigend. Ze wilde weleens weten hoe de kleine Pikachu op Shiny zou reageren. Voor Shiny's actie had de kleine Pikachu respect gehad voor beide leiders. Akira was benieuwd of ze dat respect nog had voor deze Umbreon, Shiny, had. ''Als het overgenomen is, hoor ik dat wel van Secret,'' sprak Akira. Ze keek Houndoom aan. ''Dag, Houndoom.'' Hierna liep ze weg, zonder ook nog maar iets tegen Shiny te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Emptyvr apr 30, 2010 7:29 pm

'Ja, Een diepe kloof. Die vind je wel. Je mag het echter niet alleen doen. Neem Secret met je mee. Als het overgenomen is, hoor ik dat wel van Secret,' sprak Akira. Shiny knikte, al snel draaide de Umbreon zich op en liep weg. Dus hij moest met Secret, Groundon's Canyon overnemen. De Pikachu was snel sterk geworden. Niet veel pokemon vochten zo veel op zo'n leeftijd. Shiny keek Houndoom nog even aan. Maar sprak niet tegen haar. Hij had gehoord dat Groundon's Canyon uit velen grotten bestonden. Als hij alle pokemon daaruit had verjaagd. Dan zouden ze mooi zijn om gebruikt te worden voor Lustro. Net als de underground caves. Die werden ook gebruikt door de Lustro pokemon. ''Dag, Houndoom,'' besloot Shiny maar te zeggen. Hij keerde haar de rug toe. En met een witte flits achter hem. Schoot hij weg, opweg naar Groundon's Canyon

[Kortheid...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Back.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back..   Back.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Back..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Back..
» I'm back and better then ever!
» Back in Town
» Back again..
» Back.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-