Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 zweven door de fabriek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Duscly

Duscly

Man Aantal berichten : 11
Registration date : 03-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18
Status: Gezond
Partner: messchien...

zweven door de fabriek Empty
BerichtOnderwerp: zweven door de fabriek   zweven door de fabriek Emptyzo mei 23, 2010 8:50 am

Langzaam zweefde een duskull genaamd duscly door de fabriek. Hij zat daar al een tijdje in de hoop dat er niemand langs kwam. De tijd dat hij daar zat hij zitten nadenken hij had al een paar dagen de neiging
om pokemon te vermoorden zou hij dan toch bij de lustro willen. Ach hij ging maar verder zweven.
Au wat was dat hij sneed zich aan een stuk metaal.. recht door zijn oog. 'hier zal ik mijn hele leven last van hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chicken

Chicken

Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 25
Registration date : 01-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Heb ik niet

zweven door de fabriek Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweven door de fabriek   zweven door de fabriek Emptywo mei 26, 2010 7:13 pm

Een kleine Torchic kwam de fabriek binnen. Hij liep wat rond en het zag er niet echt gezellig uit. Al die kapotte, onder het stof zittende machienes. En overal stukken metaal waar je je lelijk aan kon snijden. Hij sneed zich bijna aan een stuk metaal. 'Ik moet iets beter opletten,' dacht hij. Een kleine Rattata schoot snel onder een machiene toen hij aankwam. Toen zag hij een Duskull. Hj had een snee door zijn oog...
Terug naar boven Ga naar beneden
Duscly

Duscly

Man Aantal berichten : 11
Registration date : 03-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18
Status: Gezond
Partner: messchien...

zweven door de fabriek Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweven door de fabriek   zweven door de fabriek Emptywo mei 26, 2010 7:35 pm

de duskull keek verschrikt op. 'nee ga weg riep de duskull voordat het te laat was'.
'aaaaaaah' de duskull kreeg een steek alsof hij met een mes gestoken was recht in zijn onderbuik. De ogen van de duskull werden rood en zette groot op.de duskull hat al een shadowball gevuurt voordat hij het wist. de dukuls gedachten zwierden door elkaar hij kon niet meer denken het leek wel of hij gek was geworden of wel vervloekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




zweven door de fabriek Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweven door de fabriek   zweven door de fabriek Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

zweven door de fabriek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» zweven over de zee
» Een.. fabriek?
» dwalen door de fabriek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-