Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?   Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Emptydi mei 25, 2010 6:02 pm

Ja, ik zat er net weer aan te denken waar ik al die namen vandaan heb gehaald. Achter mijn namen zit geen boeiend verhaal ofzo, ze ploepten meestal in m'n hoofd of ik jatte ze van een programma. Maar toch is het interessant om te weten waar andere mensen hun naam vandaan hebben. x)
Oke, eerst doe ik het wel. Komt ie dan.

Dustfire - Ik wist geen naam te bedenken voor m'n account toen ik PokéRPG opstarte. Ik wist ook nog niet welke soort Pokémon ik wou zijn. Wel was ik er zeker van dat ik het vuur-type zou nemen, Dus klootte ik wat met stof/as en vuur. En op gegeven moment kwam ik op Dustfire, en ik vond het wel leuk klinken, en er leuk uitzien, dus daar komt Dustfire vandaan.

Mayumi - Mayumi is een naam die ik gejat heb uit de eerste animé die ik ooit keek, Jigoku Shoujo. Daar heette een meisje in de eerste aflevering Mayumi. Ik keek de aflevering bij Dianta, en toen ik die naam hoorde vond ik hem echt leuk. Ik heb de naam met pen op m'n hand geschreven, en heb thuis Mayumi aangemaakt.

Evening - Op mijn Pokémon Diamond versie had ik Cyndaquil's gefokt. Ik had er drie, en toen bedacht ik me dat ik ze naar tijden op de dag zou noemen. Morning, Evening, en Midnight. Evening vond ik toen het leukste, en vlak daarna begon ik mijn verhaal over Evening. Het leek me leuk om ook met hem in de RPG te spelen, dus maakte ik hem aan.

Silverbreeze - Heel onorgineel is Silverbreeze ook een experiment met woorden aan elkaar plakken. Ik hield toen echt van lange namen, en vond dat ie lang moest zijn omdat ik Silver alleen te saai en onorgineel vond klinken. x)

Guardian - Ik wou een account 'beschermer' noemen, maar dan in een andere taal. Met Google translate heb ik het vertaald naar allerlei talen, maar in het Engels vond ik het gewoon het leukste en het mooiste.

De rest is gewoon ineens verzonnen of vertaald xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Ayelinn

Ayelinn

Vrouw Aantal berichten : 335
Leeftijd : 28
Registration date : 13-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Status: Gezond
Partner: Love only hurts.

Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?   Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Emptywo mei 26, 2010 7:50 am

Van mij is het ook niet echt met een spectaculaire verhalen hoor xD.
Maar ik zal het even neerzetten:

Ayelinn: Ayelinn is eigenlijk gewoon mijn eigen naam. Iedereen kent me hier als Mandy maar mijn volledige naam is Mandy Amanda Ayelinn.

Arathorn: Nou Arathorn is gewoon gejat uit the Lord of the Rings waar ik nog steeds wel grote fan van ben. Arathorn is de vader van Aragorn. (Je weet wel, die vage gast die meegaat met Frodo en die andere gassies xD)

Misuzu: Misuzu heb ik aangemaakt in de tijd dat ik net een hele mooie animé genaamd Air had gezien. Alleen op het einde gaat het soort van hoofdpersonage Misuzu dood. Daarom heb ik haar naam gebruikt als een soort eerbetoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lylatlegend.actieforum.com
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?   Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Emptyma sep 06, 2010 8:23 pm

Goed, het is een dood topic, maar ik vind het leuk Razz

Teresiá: Dit is eigenlijk de naam van iemand anders op een andere RPG. Het is een HP rpg, haar volledige naam is daar Teresiá Ross. Ik heb hem genomen omdat ik geen inspiratie had voor een nieuwe naam.

Rowan: Kwam zomaar in me op, kwam er later achter dat dit ook de naam is van de pokemonprofessor in Diamond en Pearl.

Melodie: Had een verslaving aan het liedje 'Replay', waaron het woord 'melodie' in een erg leuke context word gebruikt, dus wilde ik een karakter met de naam melodie n.n

Aërwen:: ik had lord of de Rings gekeken, alles achter elkaar xD De elven hadden zulke leuke namen, dat ik er zelf ook mee ben gaan kloten. Uiteindelijk kwam ik op Aërwen.
Edit: Oke, de elf uit Lord of the Rings heet dus Arwen ><

Dash: Deze was ik even vergeten xD typisch geval van 'ik weet geen naam', Dus ging ik met Engelse woorden van snelheid klooien.


Laatst aangepast door Rowan op di sep 07, 2010 8:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Kurai

Kurai

Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 30
Registration date : 20-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status: Gezond
Partner:

Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?   Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Emptyma sep 06, 2010 8:32 pm

@Rowan: Heette een elf uit LotR niet ook Aërwen? Of Arwen ofzo? *dacht zoiets*

Maargoed, ik heb maar een naampje hierzo en dat is Kurai. Kurai is een personage uit de manga (en veel te korte anime) Angel Sanctuary. Je raad het al, ik zat - en zit nog steeds een beetje - in een Angel Sanctuary verslaving. De Kurai uit AS is trouwens een eh... soort duivel, ofzo... een demon... dunno, iemand uit de hel. Maargoed, ze is cool en ze ziet er ook cool uit, dus... ik ben fan... en ze lijkt dus niet op mijn Pachirisu Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Loki

Loki

Vrouw Aantal berichten : 35
Leeftijd : 30
Registration date : 15-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gezond
Partner:

Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?   Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Emptyma sep 06, 2010 8:34 pm

@Kurai en Rowan: Jep, Arwen, de dochter van Elrond van Rivendell ^^ (grmbl *krijgt meteen commentaar dat ze verslaafd is*)

Anyway, Loki komt van de Noorse Mythologie, waar een of andere god Loki heet. Ik vond het wel leuk klinken en ik had voor mezelf eigenlijk al besloten dat het iets uit de Noorse Mythologie zou worden, dus, vandaar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z13.invisionfree.com/DarkKlammfels
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?   Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Emptyma sep 06, 2010 9:36 pm

Lol.. Ik heb hier niet eens gepost? x"D Dan komt hier een hele opsomming ='o

Shadow - Eerst was het Naidow (kruising Night en Shadow), maar omdat ik dat opeens, poef, niet leuk meer vond, en had besloten dat ze ook Shadow heette, en iedereen haar zo begon te noemen, werd het Shadow. xD
Shafira - Ik wilde een Ponyta account, en ben toen op BabyBytes gaan zoeken naar een naam. Shafira vond ik wel leuk. :3
Shade - Tjah.. Typish zo'n geval van 'ik weet geen naam, dus doe ik dat.' Shade is schaduw, en hij moest een slecht persoontje worden, dus tadaah. xD
Karai - Japans voor.. electrischiteit, of iets dergelijks. iig, volgens zo'n vertaler.
Akina - Ik denk net als Shafira, maar dan een Chikorita.. Die later evolueerde, mja.
Lunaria - Deze heb ik niet zelf bedacht, maar overgenomen. ^^"
Faiya - Nou, dat is dus volgens mij Engrish, of hoe je dat ook spelt, voor 'Fire'. xD Heeft iig weer met Japan te maken.
Comet - Stiekem heb ik die niet zelf verzonnen, maar Tuuwt. xD
Evora - Ik wilde een kindje van Riool 'nd 'more spelen, en toen ging ik in Spanje/Portugal naar namen zoeken. En daar vond ik een stad Évora. ='o
Zira - Idunno. Zelf verzonnen ofzo. xD
Sara - Ik was iets te enthousiast over Sara Kroos. xD Jammer dat ik het zielig vind om haar dood te laten gaan. ô.ô
Julia - Yeah, net zoiets als de vorige. Julia moet Sara nog steeds eens ontmoeten. xD iig, Julia is t kind van Sara Kroos, waar ik dus de naam van gejat heb.

En dat was het volgens mij wel.. Hoewel ik nog steeds denk dat ik iets vergeet.. o-o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?   Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Waar Haal je die kleine pokemon plaatjes vandaan?
» Hoe was jouw dag?
» Je gebruikersnaam veranderen
» Hoe spreek je je gebruikersnaam uit?
» Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-