Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 The return.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

The return. Empty
BerichtOnderwerp: The return.   The return. Emptyzo mei 30, 2010 5:38 pm

Timerise forest. Nu heel zonnig en vol met blije pokémon, totdat er een schaduw over de grond vloog. Het kwam langzaam vanuit de grond naar boven. Na een lange tijd was darky, de darkrai, teruggekeerd. De lucht werd langzaam donkerder, ook al kwam dit niet door darky. Darky hoorde de onweer toeslaan in het bos. Het perfecte weer naar darky's keuze. Darky stopte ineens. "Ik ben terug.." Klonk er zacht in het bos. Darky zei het nog een keer. Deze keer wat harder. Darky keek naar de lucht. Het zag er somber uit. Maar goed ook, dat vond Darky fijn. Darky had het gevoel dat er binnenkort wat ging gebeuren, maar hij wist niet wat. Darky keek rond of hij iemand zag. De pokémon die eerst zo blij in het bos speelden waren verdwenen. Het was niet voor darky, maar voor een storm die raasde door het bos. Darky stopte met denken en begon zich iets af te vragen. "Waar moet ik heen.." Zei Darky zacht. Darky begon weer met denken. Darky dacht aan zijn broer. Darko. Waar zou hij uithangen? Darky grijnsde en ging weer op in zijn schaduw. De schaduw van Darky was te zien op een rotswand in het bos. Niet veel pokémon zouden het opmerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 26
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

The return. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return.   The return. Emptyzo mei 30, 2010 5:46 pm

Darko die per toeval in het zelfde bos als Darky was. Hoorde de roep van Darky.”Darky ben je daar!” Riep Darko. Hij zag zijn eigen broer nu nog niet. En hij keek rustig rond. Hij zag een pokemon. Je zag zijn blauwe ogen omdat dat altijd zo was. Hij zweefde naar de pokemon toe en zei rustig.”Hey Darky waar was je al die tijd!” Darko keek rond. Toen er opeens een grote donderschock in een boom vlak naast hun in sloeg. Vele pokemon vielen verbrand en half dood uit de boom. Het hele bos was in rep en roer. Water pokemon probeerde de brand teblussen.”Darky kijk uit!” Riep Darko. Nog een andere donderschock sloeg in een boom in. Het werd opeens een heel groot bloed bad. Vele pokemon kroopen rond. Ze waren allemaal erg gewond. Darko pakte een Ratatta die twee pootjes misde en sloeg deze keihard op de grond. De pokemon bleef geruisloos liggen.” Deze pokemon zal niet veel last meer hebben!” Zei Darko met een scheinheilige lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

The return. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return.   The return. Emptyzo mei 30, 2010 6:49 pm

Darky keek naar darko. "De storm..dit is een van de ergste die ik heb meegemaakt. Die van shadow lugia was erger, maar ik er staat wat te gebeuren.." Zei Darky onrustig. Darky keek nog eens goed naar de lucht. "Dit is niet zomaar.." Zei darky. Darky's schaduw kwam tevoorschijn uit de rots en langzaamaan kwam darky helemaal tevoorschijn. Darky zag darko de rattata doden. "Hmpf.." Mompelde Darky. Darky zuchtte. "Op mijn manier zou ik de pokémon laten lijden, niet meteen doden..zodat hij er geen last meer van heeft." Bromde darky tegen darko. "Maar, wat doe jij in de tussen tijd..?" Darky keek darko aan. "Ik ben weggeweest, en ik ben nog steeds bezig met de macht van pokerpg." Zei Darky. Darky zweeg. Hij keek naar Darko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 26
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

The return. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return.   The return. Emptyzo mei 30, 2010 6:56 pm

"ik ben de laaste tijd bezig geweest met pokemon hier vermoorden!" een Fearow viel uit de boom. Darko keek kwaad naar deze pokemon. En hij stak een shadow claw in de rug van de pokemon. Deze schreeuwde het uit en sloeg wild met de vleugels.”Oja dat moest ik nog doen he!” hij dee nog een shadow claw en sneed de vleugels van de Fearow er af. Deze kon nu niks meer alleen weg rennen en na een paar meter dood neer vallen en dan nog steeds de pijn voelen.” Maar goed zoals ik al zei ik ben de laaste tijd pokemon aan het vermoorden. En ik hoorde dat Dustfire dood is en misschien weer leeft.” Darko keek Darky rustig aan. De Fearow die op de grond lag viel dood neer. En vele pokemon brande nog na van de 2 bomen. Dit was niet echt een gewone strom.”Darky ik denk dat er iets heel raars gaat gebeuren!” Zei Darko rustig nadat Darky het had gezegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

The return. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return.   The return. Emptyzo mei 30, 2010 7:11 pm

"Dus..je hebt hetzelfde gevoel..?" Darky keek grijnzend naar darky. "Wie of wat dit ook doet, hij ruďneert heel pokérpg met bijvoorbeeld zo'n storm als deze.." Zei Darky geďrriteerd. "Hij zou de macht kunnen krijgen..datgene wat ik wil." Zei darky licht geďrriteerd. Darky keek naar een spearow die hem om hulp kwam vragen. Zijn vriend zat vast onder een boom. Het was een sandscrew. Darky grijnsde en keek naar de 2. Darky liet de boom naar boven zweven met psychic en pakte toen de 2 pokémon vast. "Ga weg.." Zei Darky. "En kom nooit meer terug.." Darky liet de pokémon los en pakte ze weer op met psychic. Darky gooide de pokémon weg, richting het vuur. Een slechte kans om nog te overleven. Brandend in hun laatste minuten zitten, een perfecte dood. Darky keek toen weer naar darko. "We moeten dit onderzoeken, die rampen zijn niet natuurlijk." Bromde Darky tegen darko. Darky bleef even in de lucht staren. Zijn oog lichtte op. Hij was nu lichtblauw met een beetje licht er in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 26
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

The return. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return.   The return. Emptyma mei 31, 2010 6:33 pm

Darko keek naar de 2 pokemon die in het vuur werden gegooid door zijn broer.”Ik zou eigelijk niet weten wie deze rampen zou maken. Maar het is een kans. Dat iets of iemand boos is.” Darko keek zijn broer aan. Opeens begon het ook nog teregenen. Het vuur bluste langzaam. Darko keek naar een Pidgey die zielig naar een dode Pidgeot keek.”Wat moet je moet jij ook dood ofzo!” Riep Darko vel. De Pidgey vloog bang weg en werd toen die uit het woud was geraakt door de donder en viel dood op de grond.”Nu ben je al dood!” Zei Darko met een lachje. Hij vond het erg grappig als andere pokemon weg gingen en daarna toch stierven.”Maar dat onderzoeken is goed!” Zei Darko. Hij had zijn broer weer gevonden. Dat vond hij al erg leuk. Tenminste op de donkere kant manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

The return. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return.   The return. Emptydi jun 01, 2010 5:42 pm

Darky knikte naar Darko. Darky zweeg even. "Kom." Zei Darky. Darky zweefde richting de uitgang van het woud. Een rattata kwam tevoorschijn en vroeg om hulp. "Ga weg." Zei Darky met een zware stem. Darky deed een dark puls en de rattata vloog in het vuur. Darky grinnikte en zweefde nu uit de bossen. Een raticate versperde de weg. "Laat me nou eens met rust.." Zei Darky. Darky begon er moe van te worden. "Luister, ik kan het op de harde manier doen, of op de zachte.." Begon Darky. De raticate schudde fel zijn hoofd. "Goed dan." Zei Darky. Darky deed zijn armen omhoog en liet er dark void uit schieten. De Dark void kwam tegen de raticate aan en de raticate viel in slaap. "Nightmare!" Riep Darky. Darky deed een nightmare. Ook de bad dreams ability begon te werken. Het werd slechter en slechter met de raticate. Nu was darky klaar voor zijn laatste zet. "Dream eater.." Zei Darky rustig. Darky legde zijn hand richting de raticate en zijn oog werd weer lichtblauw. De droom werd opgegeten door darky. Darky grijnsde. De raticate kon geen kant op. "En nu, in het vuur laten sterven.." Zei Darky. Darky liet de raticate omhoog zweven richting het vuur. Darky legde de raticate precies in het midden, waar het vuur rondom aan het branden was. "Veel succes met je nachtmerrie, en het vuur om je heen. Lijkt me een pijnlijke dood.." Zei Darky glimlachend. Darky zweefde het bos nu uit. Darky wist waar hij naar toe ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




The return. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return.   The return. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The return.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The return
» The return of Dash
» The return of the outlaw
» Return of Danger
» A return to remember

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-