Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 een nieuw gebied..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



een nieuw gebied.. Empty
BerichtOnderwerp: een nieuw gebied..   een nieuw gebied.. Emptyza jun 19, 2010 9:59 pm

Het was heerlijk weer op de peaceful plains. Het zonnetje scheen, er vlogen pidgey's door de lucht, en de velden waren vol Hoppip, Skiploom en allerlei andere graspokemons. Toen kwam er een Zangoose met een knapzak over zijn schouder in beeld. Het was Crush "aaahh....heerlijk een nieuw gebied." zei Crush tevreden terwijl hij om zich heen keek "en ik denk dat ik hier wel nog een tijdje zal blijven." zei hij en legde zijn knap zak in het gras, deed een sprietje en z'n mond en ging tevreden liggen. "aaahh..." Crush zuchte, en dat had hij ook wel verdiend, aangezien zijn laatste reis op niet zo'n succes was uitgelopen. Hjij koets nog steeds denken aan die keer dat hij een mens achter zich aan kreeg omdat hij voedsel had gestolen. ik moest toch ook voedsel krijgen dacht Crush en toen grijnzde hij. Toen deed hij z'n ogen dicht, maar was niet aan het slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

een nieuw gebied..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw gebied!
» een nieuw gebied ... vol avontuur!
» Een nieuw gebied, een nieuwe, en hopelijk betere start.
» Een nieuw leven, een nieuw begin en een nieuwe start.
» mistig gebied

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-