Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Waarom...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Waarom... Empty
BerichtOnderwerp: Waarom...   Waarom... Emptydi jul 06, 2010 5:17 pm

Orb is uitgekomen in een groot bos er is een meer in de verte en er zijn een aantal kronkelwegen die het bos in lopen, de bomen staan netjes op een rij wat raar was omdat dit bos niet door mensen is aangelegd. Hij hoorde een vaag geluid maar dacht Wat je niet ziet is er niet.... Hij kroop maar een stukje verder maar was toch ook wel een beetje bezorgd. Ineens zag hij een groen vliegend iets door de lucht vliegen. Wat in hemelsnaam is dat nou weer voor een Pokémon.. Plotseling uit het niets ontstond er een grote flits en hij zag zijn vader op zijn werk voor hem maar zijn vader kon hem niet zien en het wordt allemaal duidelijk waarom zijn vader ontslagen werd... Wat heb ik gedaan, het was dus allemaal mijn schuld dat hij ontslagen werd... In de flashback zag Orb dat zijn vader helemaal in de stress zat toen zijn moeder zwanger werd, hierdoor was zijn vader niet goed actief op zijn werk en hierdoor werd hij ontslagen.. Plots hoorde hij een stem van achter hem vandaan: ...
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waarom...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Waarom...?
» Waarom?
» Pokemon platinum!
» WAAROM IS HIER GEEN TOPIC VOOR?!
» Blitzy! ik moet met je praten, en vertellen waarom ik niet bij jou kon blijven... je moet het begrijpen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-