Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Rond dwalen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dyania

Dyania

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner: geen

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyzo jul 18, 2010 6:53 pm

Dyania liep kalm in het gebied rond met een bezweette kop. Het was erg warm momenteel waardoor ze zelfs begon te strompelen. Toen ze iets zag wat op een boom leek rende ze er naar toe en lag ze d'r onder. Ze hijgde zwaar en ze had geen kracht om een water aanval te doen. Ze begon lang uit te liggen totdat iets achter haar bewoog. Het was een Parasect die was geschrokken van de buizel waardoor hij Slaap poeder naar haar liet gooien. Ze wist dat het foute boel was als ze werd geraakt dus deed ze als tegen aanval Super Sonic waardoor zijn Slaap poeder verdween en hem nog eens raaktte. Ze grijnsde maar merkte geknijp in haar poot door de Parasect die nu woedend was. Voordat hij nog een aanval kon doen trapte ze hem weg met haar voeten. Waarna ze een Hydro Pomp aanval deed die best dun was door het weer maar toch nog krachtig en verfrissend was. Met een tevreden glimlach ging ze weer liggen met haar poten over elkaar heen. Ze was een vrije Buizel zonder enige taak,ze was ook heel erg op haar zelf. Ze was in haar jongere jaren echt heel erg hyper en wou iedereen kennen maar nu wou ze dat liever niet,want dat zou enkel problemen geven en taken ook nog. Helaas hoordde ze weer geritsel preies op de plek waar de Parasect zich net bevond maar het leek op een pokemon die groter was dan een Parasect. "Als je aanvalt ,zal ik me verdedigen als het moet"riep ze en in een reflecse stond ze weer op en ging in een gevecht houding staan. Ze hield haar linkerpoot naar voren en haar rechterpoot naar achteren en maaktte vuisten ervan. "Vrede of niet.."vroeg ze en bleef staan op haar plek terwijl de wind over de Peacuful Plains raasden. Het was hier vredig maar toch was een gevecht niet overbodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyzo jul 18, 2010 7:10 pm

De wind blies door de vacht van een kleine PIkachu. Met zijn groene ogen keek hij naar de zon. De scheen vel. Al snel wende hij zijn blik af van de zon en zuchtte. Hij zou moeten trainen om klaar te zijn voor de oorlog. Force vroeg zich af wanneer de oorlog kwam. Hoe lang zou het duren. Hij ging even zitten toen hij opeens iets hoorde. Het was zo te zien een gevecht, een Buizel en een Parasect. 'Als je aanvalt ,zal ik me verdedigen als het moet.' Force zuchten weer. Vechten op de peaceful plains. Als je hier vocht waren ze niet meer zo vredig. 'Vrede of niet..' had ze weer aan de Parasect gevraagd. Force was opgestaan en op 4 poten richting de Buizel gelopen. Hij kende de Buizel nog niet, wel was hij eens andere buizel tegengekomen. Maar deze was dood gegaan in de gevecht. ''Hallo,'' sprak Force kalm. Toen hij eenmaal voor de Buizel stond ging hij weer op 2 poten staan. Hij bekeek haar van top tot teen om haar in te schatten. Ze was vele male ouder dan haar. Hij schatte haar in rond de 11/12 jaar. Misschien iets ouder. Maar niet jonger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyania

Dyania

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner: geen

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyzo jul 18, 2010 7:19 pm

Dyania hoordde iets wat op een afstand van 5 meter naar haar toe kwam. Ze draaidde haar kop enkel naar de Pikachu toe. Ze deed even een Bubbelstraal tegen de Parasect zodat ze wat tijd had om naar de jonge Pikachu te luisteren. 'Hallo' sprak de Pikachu met opvallende groene ogen aan haar. "Hallo, ik ben Dyania en jij bent"vroeg ze redelijk vriendelijk waarna de Parasect uit de struiken sprong en een bijt aanval wou doen. Snel stond ze voor de pikachu en deed ze een Water Pulse gevolgd door een Focus Slag waardoor het meer een Water Slag leek. Ze raaktte hem wel en ze trok haar poot terug en zag dat de Parasect vlug terug deinsde en verdween. "Ze vallen je aan op een vredig gebied,rare pokemons toch"zei ze wat tegen haar zelf waarna ze de pikachu weer aan keek. "En kan ik je helpen?"vroeg ze en hief haar wenkbrauw op en zette haar poten tegen haar zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyzo jul 18, 2010 7:37 pm

'Hallo, ik ben Dyania en jij bent,'vroeg de Buizel genaamd Dyania redelijk vriendelijk. Al snel sprong de Parasect uit de struiken en was van plan om een bite aanval te doen. Force keek geïrriteerd naar de Parasect en wou net aanvallen toen Dyania voor hem ging staan en een aanval deed. Het was een combinatie van twee aanvallen. Een Water Puls en Focus Slag. Nu werd het een soort van Waterslag. De Parasect werd geraakt en de Parasect verdween al snel uit zicht. ''Ik word Force genoemd,'' sprak Force rustig. 'Ze vallen je aan op een vredig gebied,rare pokemons toch.' Force knikte rustig. Als je wou vechten, bleef dan buiten de Peaceful plains. Ze werden niks voor niks peaceful genoemd. De pokemon wouden hier rust hebben. Tenminste, dat was wat Force wou als hij hier kwam. 'En kan ik je helpen?' had de Buizel daarna gezegd. Force had nee geschud. ''Nup, ik wou gewoon kennis maken,'' sprak hij al snel. Best dom. Gewoon naar iemand toe lopen om kennis te maken. Maarja, je kon nooit genoeg vrienden hebben. En al had je veel vrienden. Dan kon je ook om veel hulp vragen als je in problemen zat. ''Ik heb je nog nooit eerder gezien, en nog nooit van je gehoord,'' sprak Force snel daarna. ''Ben je niet in Prpg?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyania

Dyania

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner: geen

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyzo jul 18, 2010 7:45 pm

Dyania luisterde naar Force tenminste hij zei dat hij zou heette. 'Nup, ik wou gewoon kennis maken,' antwoordde hij op haar vraag. Ze glimlachtte wat flauwtjes. Beetje raar maar ja.'Ik heb je nog nooit eerder gezien, en nog nooit van je gehoord,'zei Force daarna waardoor haar aandacht op hem bleef'Ben je niet in Prpg?' vroeg hij daarna. "Ik leefdde hier vroeger en ik was vaak bij water gebieden te vinden maar nu kom ik ook gewoon in andere soorten gebieden"zei ze waarna ze vervolgdde met"Ben jij hier nieuw?". Ze was benieuwd geraakt door de jonge Pikachu die Force heette. "Oja is hier nog zo'n slechtte groep wat elk gebied heeft ,want dan is er wat spanning en daarvan hou ik wel van"zei ze maar zelf was ze niet slecht maar ook niet goed maar gewoon neutraal. Force leek op het eerste gezicht een goede pokemon. Maar ze was altijd vriendelijk tegen elke soort pokemon die dat ook waren tegen haar. Dat was haar levensmotto. Ze had nog meer motto's maar die gebruiktte ze enkel op het juistte moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyzo jul 18, 2010 7:53 pm

'Ik leefdde hier vroeger en ik was vaak bij water gebieden te vinden maar nu kom ik ook gewoon in andere soorten gebieden,'zei de Buizel, genaamd Dyania. 'Ben jij hier nieuw?' Had de Buizel al snel gevraagd. Force fronsde. Wat kon hij zeggen. Hij was hier eigenlijk niet zo lang. Maar ¾ jaar. Maar dat was langer dan de meeste pokemon. Dus je kon hem niet echt nieuw noemen. Ook kende hij de meeste gebieden al en al heel veel pokemon. 'Oja is hier nog zo'n slechtte groep wat elk gebied heeft ,want dan is er wat spanning en daarvan hou ik wel van,'zei Dyania. ''Eigenlijk ben ik hier niet bepaald nieuw. Ik leef al driekwart jaar in het gebied.'' Hij kuchte even en ging al snel door. ''En ja. Er is wel een slechte groep. Op het moment heeft de slechte groep zelfs 3 gebieden verovert. Drie gebieden waar de meeste pokemon niet meer in mogen komen. En al kom je wel in de drie gebieden. Dan vermoorden ze je,'' sprak Force daarna rustig. Hij wende zijn blik even af en keek nu naar de grond. Maar hij keek al snel weer naar Dyania. Ze zouden die drie gebieden terug krijgen. De Guerra had al te veel gebieden in hun macht. En als het zo door ging. Dan zouden ze heel PokeRPG kunnen overnemen. ''De groep heet trouwens Guerra als je het wilt weten,'' sprak Force daarna. Op het moment was er geen goeie groep. Maar de bekendste goeie groep was wel Suerte. Jammer dat Suerte uit elkaar was. Als die nog bestond. Zouden de 3 gebieden al lang terug zijn verovert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyania

Dyania

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner: geen

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyzo jul 18, 2010 8:06 pm

Dyania kreeg de informatie wat ze wou weten en knikte een paar keer als teken dat ze het snapte. "Bestaat er ook een groep die tegen Guerra strijd zeg maar?"vroeg ze terwijl ze op het gras ging zitten en zuchtte. Totdat ze op een idee kwam. "Regendans"zei ze en een soort witte bol kwam uit haar bek en kwam in de lucht waar het wolken aantrok waarna ze hooptte dat het niet zou regenen ,want elektrische pokemons konden slecht tegen water en andersom. Maar tot haar gelukkig regende het niet en was de temperatuur wat lager gegaan. Ze richtte haar weer op Force en had nog veel vragen in haar hoofd wat er was veranderd maar ze steldde enkel de belangrijkste. Ze keek even naar een meer en gelijk herkendde ze die. Het leek erg verlaten maar vroeger zat het vol met Buizels waarvan zij de leider was maar door haar afwezigheid waren ze vertrokken. Ook herrinerde ze er 2 Houndooms bij waarvan 1 blauwe ogen had. Ook herkendde ze er een grijze Raichu in en een Aipom. Een Buizel was er ook maar ze had een naar gevoel over hem. Ze ha een gevoel dat hij totaal weg van de wereld was. "Raar...Zouden ze hier nog zijn?"dacht ze nog maar schudde afkeurend haar kop waarna ze Force aan keek. Zou hij ze kennen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyzo jul 18, 2010 8:22 pm

Dyania vroeg al snel of er ook een goeie groep was. Force zag die vraag al aan komen. ''Op het moment niet,'' sprak hij rustig. ''Maar een paar maanden geleden was er een groep genaamd Suerte, ze vochten tegen de slechte groep Guerra, die toen nog Lustro heette,'' sprak Force rustig. ''Jammer genoeg verloor Suerte in de oorlog en viel Suerte uit elkaar. Daar vochten ze voor. Wie won, mocht zijn groep houden. En wie verloor, de groep moest uit elkaar,'' ging hij daarna door. ''En sinds dien heeft niemand een nieuwe groep geopend,'' mompelde hij daarna bijna onverstaanbaar. Hij keek weer naar de Buizel. Eigenlijk wou hij willen vertellen over de nieuwe groep die er aan kwam. Maar dat mocht niet. Of tenminste nog niet. De dingen waar ze nu over praatte waren enkele maanden geleden gebeurd. Dus de Buizel moest hier heel lang geleden hebben geleefd. Hij vroeg zich een ding wel af. Hoe was het hier voordat hij geboren was? Waren ze toen ook al heel erg met de oorlog bezig. Hij zou het nooit kunnen weten als hij het nooit vroeg. Maar hij wist niet aan wie hij het moest vragen. Hij kon het niet aan iedereen vragen. Niet iedereen had genoeg kennis over PokeRPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyania

Dyania

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner: geen

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyma jul 19, 2010 10:38 am

"Maar ik denk wel dat er wat goeie pokemons nog steeds strijden tegen de Guerra net zoals het vroeger met de Dark Side was"zei Dyania nadenkend. Goed tegen kwaad was al vele jaren een strijd die ook nooit zal ophouden. "Dark Side was vroeger ook een slechte groep en ik ben alleen effe vergeten of er toen wel een goeie groep was"zei ze tegen Force en de 2de deel van haar zin zei ze zacht ,want ze kon haar vergissen. "Maar ik hield altijd afstand van de Dark Side pokemon als het luktte maar soms gebeurdde het gewoon ,omdat ze ook in het goede gebied voor kwamen"zei ze ook nog voordat er een Butterfree op haar kop terecht kwam. "Hallo?"zei ze terwijl ze bijna scheel keek door enkel naar de Butterfree te kijken die kort erna voor haar voeten kwam. De wonden van de pokemon werden nu zichtbaar. Er waren enkele diepe en sommige waren enkel wat gekrab. "Guerra.."zei ze en maaktte van haar poten een vuist waarmee ze de grond raaktte. Ze greep voorzichtig de Butterfree en sloot haar ogen. "Recover"zei ze en liet een blauwe gloed op de Butterfree komen. De blauwe gloed verdween en de Butterfree vloog op en bedanktte haar met een Pecha Berry. Ze greep d'r bes en bedanktte haar en zwaaide haar gedag. De Butterfree verdween richting de rivier. Ze keek terug naar Force en vroeg"Wil je nog meer weten over vroeger?". Haar staart rustte ze eindelijk op de grond ,want dat was een teken van dat ze op haar gemak voeldde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyma jul 19, 2010 12:36 pm

- Buizel kan geen Recover Wink -

'Maar ik denk wel dat er wat goeie pokemons nog steeds strijden tegen de Guerra net zoals het vroeger met de Dark Side was,' Force knikte rustig. Hij had wel eens van de Dark Side gehoord. De oude naam van Guerra. Guerra veranderde wel vaak van naam. Eerst Dark Side. Daarna heette ze Lustro en nu heette ze Guerra. Het grappige was dat ze bij de naam verandering steeds een andere leider hadden. Bij Dark Side had Force gehoord dat de leider Shade was. Bij Lustro was Shiny de leider en nu bij Guerra was Akira de leidster. 'Dark Side was vroeger ook een slechte groep en ik ben alleen effe vergeten of er toen wel een goeie groep was,' legde Dyania uit. Force knikte Hij wist het al, maar dat boeide niet. . 'Maar ik hield altijd afstand van de Dark Side pokemon als het lukte maar soms gebeurde het gewoon ,omdat ze ook in het goede gebied voor kwamen.'' Weer knikte Force. ''Die slechte pokemon waren gewoon irritant. Kunnen ze niet gewoon naar een ander gebied?'' mompelde hij. Hij keek naar Dyania. Deze begon weer te praten. ' Een grijns verscheen op zijn gezicht. Het leek wel alsof ze zijn gedachten had gelezen. ''Ja, wie is de groep DarkSide eigenlijk begonnen? Want volgens mij waren er minder problemen toen Darkside nog niet was opgericht,'' vroeg Force.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyania

Dyania

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner: geen

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyma jul 19, 2010 12:52 pm

(Dan had ik me effe vergist Wink )
Dyania zuchtte even waarna ze weer zijn vraag beantwoordde met"De Dark Side werd opgericht door een Gengar genaamd Shade waarna ze wat meer leden kregen die de PokeRPG wouden veroveren. En voor Dark Side bestond was het hier wel rustig met soms een arrogante pokemon". Tja,daarvoor was het hier kalm en gebeurdde er niet zoveel maar nu gebeurd er elke dag wel iets als stormen ,bijv. Haar maag begon te rommelen en ze greep een Bes dat op de grond lag en trok er wat aan waardoor het in 2 gelijke helften kwam. "Hier is er een deel voor jou en voor mij"zei ze waarna ze er een helft gaf aan hem. Haar eigen helft greep ze daarna en at het redelijk vlug op. Het was niet echt genoeg om haar honger te stillen maar ze had tenminste dan wat meer energy. Uit verveelheid keek ze wat om haar heen en zocht naar iets wat leuk kon zijn. Maar er was enkel bloemen en gras en hele enkele bomen. Voor haar leek het meer op een weide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyma jul 19, 2010 1:15 pm

- Kuch, Srry om je weer te verbeteren maar : DS is opgericht door Aliance -

'De Dark Side werd opgericht door een Gengar genaamd Shade waarna ze wat meer leden kregen die de PokeRPG wouden veroveren. En voor Dark Side bestond was het hier wel rustig met soms een arrogante pokemon.' Force knikte rustig. Dus Shade, de Gengar, was het begonnen. En uiteindelijk is hij weg gegaan. Wat een lafaard. Kon hij niet eindigen waarmee hij begonnen was. Nu liet hij de rest de vuile werk doen. En als Guerra zou winnen zou hij kunnen zeggen : Ik ben de gene die Dark Side heeft opgericht. Maarja. Force betwijfelde dat hij dat zou doen. En natuurlijk dat Guerra zou winnen. Daar waren er veel te veel goeie pokemon voor. 'Hier is er een deel voor jou en voor mij.' Force nam het deel aan. ''Bedankt,'' sprak hij nog rustig. Waarna hij zijn helft in zijn mond gooide en hem op at. Het was niet echt veel. Maar wel aardig. Een zucht verliet uit Force zijn mond. Hij had niet meer veel te doen. En het gesprek was als goed als afgelopen. Dus het beste wat hij nu kon doen is gaan naar de Timerise Forest zodat hij niet te laat zou komen voor zijn training samen met Levy. ''Ik moet gaan,'' sprak Force rustig. ''Tot een volgende keer,'' sprak hij daarna. Hij ging op 4 poten staan. Een witte straal verscheen achter hem en hij verdween..

- Niet meer veel te doen ;P -
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyania

Dyania

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner: geen

Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Emptyma jul 19, 2010 2:46 pm

"Doeg"zei Dyania nog maar hij was al vlug weer verdwenen. "Dan ga ik maar ook weer weg"zei ze waarna er water om haar heen kwam en ze haar zelf liet afschieten. Ze wist niet waar ze naar toe zou gaan en of ze haar zelf nog een keer liet zien. Maar 1 ding stond vast,ze zou altijd terugkeren. Haar ogen vielen op een stuk bos waar ze haar zelf naar toe schoot en behendig tussen de bladeren heen ging maar toch werd ze geraakt door een tak. Het water om haar heen verdween en ze viel op de grond. Zachtjes wreef ze met haar poot over haar snuit en keek ze om haar heen. Het was te ustig dus liep ze maar verder. Tot ze een grote boom tegenkwam die ze gebruiktte als een object aarmee ze goed kon trainen. Ze deed een Iron Tai,Super Sonic,Water Pulse en Bijt. Er kwam wel wat schade aan de boom maar niet veel waarna ze besloot te vertrekken naar het rivier waar ze haar aanvallen nog sterkerder kon trainen. En weg was ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Rond dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond dwalen   Rond dwalen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rond dwalen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rond lopen
» dwalen door de fabriek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-