Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 En weer een nieuw lid!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kurai

Kurai

Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 30
Registration date : 20-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status: Gezond
Partner:

En weer een nieuw lid! Empty
BerichtOnderwerp: En weer een nieuw lid!   En weer een nieuw lid! Emptydi jul 20, 2010 11:03 am

Hallo!

Ik ben Anita, tweelingzus van Anja (Loki hierzo). Ik word ook wel Nita genoemd en ben 16 jaar. Nou... mezelf kennende komt er nu een heleboel oninteressants te staan, dus ik wens je alvast succes met het doorlezen.

Goed, ik ben dus verslaafd aan RPG'en en dit is dan ook niet de eerste RPG waar ik me aanmeld, hoewel het grootste gedeelte van de RPG's waar ik actief op ben, Harry Potter-RPG's zijn. Anyway, naast RPG'en heb ik natuurlijk ook nog andere hobby's, zoals tennissen, tekenen/schilderen/photoshoppen/inkten, schrijven en lezen (voornamelijk fantasy). Dan ben ik ook nog gemiddeld 3,5 uur per week bezig met het bezorgen van het NRC Handelsblad en in de vakantie heb ik samen met Anja soms ook nog een ochtendwijkje.

Verder luister ik natuurlijk ook graag naar muziek. Net als Anja veel rock en metal, met als grote liefdes Green Day en Racoon, maar ook Epica en Within Temptation. Op school ga ik inmiddels naar 5 VWO (5 VWO alweer! En nog steeds op dezelfde school ook nog... hoe houd ik het toch vol?)

Oja! Ik heb inmiddels ook al twee keer meegedaan aan de NaNoWriMo (National Novel Writing Month), waarbij je in de maand november 50.000 woorden moet schrijven. Allebei de keren is het me gelukt, maar er is nog geen verhaal uitgekomen waar ik trots op ben, haha.

Ehm.. nog wat over thuis misschien... Ik woon op een... ehm... ex-boerderij? xD Nuja, het is nu in ieder geval geen boerderij meer, maar we hebben nog wel schaapjes en kippen. Maargoed, daar woon ik dus met mijn ouders, Anja en drie oudere broers (en nog steeds leef ik, ben ik niet geweldig Laughing ) Ennehm... dat was het wel zo'n beetje denk ik? We hebben trouwens ook nog een hond en een poesje... en op het moment hebben we twee konijnen te logeren, haha.

Nouja, vragen enzo zijn welkom natuurlijk. xD

(Edit: Oja, en ik moet even weten waar ik als eerste kan gaan posten... iemand zin om door Kurai bekogeld te worden met nootje o.i.d? Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

En weer een nieuw lid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En weer een nieuw lid!   En weer een nieuw lid! Emptydi jul 20, 2010 11:24 am

Hé, een naamgenoot. Leuk. Ben ik blij dat niemand mij bij mijn RLnaam noemt, zo komt er ook geen verwarring. =3

Irriteren die schapen niet? Serieus.. Als ik alleen al langs een plek waar schapen staan rijd word ik helemaal gek van dat geluid.. ¬¬
En heb je kippen? Kewl. Ik heb een haan. Of eigenlijk een mopshond die een haan nadoet wat betreft zijn gegil, maar oké. =o

Ehm.. Je kan altijd zelf verzinnen waar je begint. Er zijn enkel wat gebieden ontoegankelijk voor je, maar die zie je toch niet staan, dus daar hoef je niet op te letten.

Verder.. Welkom, Anita. Oke, dat klonk weird. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

En weer een nieuw lid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En weer een nieuw lid!   En weer een nieuw lid! Emptydi jul 20, 2010 11:40 am

NITAAA =D *wordt helemaal gek*
Ik ben zo blij dat jullie er nu ook zijn =D Lianne verklaard me namelijk nog steeds voor gek dat ik liever hier post dan op BBQ of Dk ofzo..

En wat misschien wel leuk is om te weten: A&A hebben een broer die op Fred Wemel lijkt! Daar was hij zelf niet echt blij mee, want wij gingen bij hun kerst vieren met een hele groep en toen gilden we steeds keihard FRED! wanneer hij binnen kwam xD

Ah, mooie tijden, mooie tijden. We kunnen natuurlijk niet naar Eclips de volgende Kerstmeet.. Naja, daar verzinnen we nog wel wat op!

In elk geval, Welkom Nita!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Kurai

Kurai

Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 30
Registration date : 20-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Status: Gezond
Partner:

En weer een nieuw lid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En weer een nieuw lid!   En weer een nieuw lid! Emptydi jul 20, 2010 5:33 pm

Dankjulliewel :3

Dan ga ik binnenkort maar even mijn eerste post maken. xD
Ennehm, nee, de schapen zijn niet irritant, haha. Eigenlijk hoor ik ze al nieteens meer... we hebben al zolang ik leef schapen, dus. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Gesponsorde inhoud




En weer een nieuw lid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En weer een nieuw lid!   En weer een nieuw lid! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

En weer een nieuw lid!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuw leven, een nieuw begin en een nieuwe start.
» Weer terug..
» Weer terug
» Wat is het weer op dit moment bij jou?
» Weer alleen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Real Life voorstellen-