Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Persoon achter een paar accounts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Persoon achter een paar accounts Empty
BerichtOnderwerp: Persoon achter een paar accounts   Persoon achter een paar accounts Emptydi jul 20, 2010 11:16 am

Ik dacht echt dat ik me al had voorgestelt maar jah Razz
Nogmaals dan maar x3

Ik ben Olga en woon in hartje Amsterdam. Ik ben 14 jaar momenteel en woondde enkel een paar maanden in Zaanstad totdat ik naar Amsterdam verhuisdde. Vele mensen kennen mij al als Sparkle of gewoon Olga maar sommige nieuwelingen kennen mij nog niet. Mijn hobby's zijn: Judo(Bruine Band =D),Karate(Blauw met Bruine slip =D),Rpgen, internetten,Online Pokemon games spelen en tekenen.

Meer weet ik niet echt te vertellen enkel dat ik Sparkle,Douza,Dyania,Sindi,(Tikian,Siarah), Nouz en Tonu bespeel. En ik tekende al pikachu in groep 1 x3. Ik zit na de zomervakantie in 3HAVO en ik wil ooit Milieudeskundige worden en ook nog Bioloog Wink. In mijn vrije tijd ontwerp ik ook eigen Pokemons en evoluaties van pokemons. En op weblog gebied weet ik heel veel van ,want ik beheerdde er 10 ofzo Neutral. Ook begon ik met RPGen op de PokeRPG en keek ik naar de post van anderen en leerde ik zo Rpgen ^^.

Ik weet nu echt niks meer Razz
Vragen over mij kunnen hier worden gesteld Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Persoon achter een paar accounts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De persoon achter Loki
» ๖ۣۜDustfire persoon
» De grot achter de waterval
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Real Life voorstellen-