Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Gebieden..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Gebieden.. Empty
BerichtOnderwerp: Gebieden..   Gebieden.. Emptydo jul 22, 2010 10:36 pm

Eey!

Er was eens een discussie over extra duistere gebieden in de RPG. En ik zelf vond het ook wel leuk. Maar de discussie is nooit afgemaakt en de topic is gesloten. Dus nieuw topic =D Nou hier ging ut over ->

Riool schreef:
nou, ik had eerder gezegd dat ik het een leuk idee vond, maar er zit me toch iets dwars xD
Ik heb gezien dat alle duistere gebieden nu alleen de Lustro leden kunnen bezoeken, dit vind ik opzich leuk gedaan, maar er is toch een nadeel. Nu kunnen er zeg maar geen onschuldige normale Pokemon erin posten die bv. door de Lustro kunnen worden (opgegeten >:]) gevangen genomen, of die zich bij de groep willen aansluiten. Misschien is het handig als we één duister gebied aanmaken die toegankelijk is voor iedereen? Of andersom, dat de Lustro en de Suerte ider één gebied krijgen, Ofzo.. xD
Naja, dat was mijn gezeik =3

Dit was het eigenlijk. En iedereen vond het ook goed idee. Tenminste, iedereen die er op reageerde.
Wil je je eigen mening nog terug opzoeken? Kijk Discussie -> Groepsgebieden.

Bye.. Shiny & Force..
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Gebieden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden..   Gebieden.. Emptydo jul 22, 2010 11:05 pm


We zouden één gebied bij beiden zichtbaar kunnen maken. Iets wat aan de rand ligt (Kleine Vallei: Shelp Beach, Het donkere Gebied: Skull Forest).
Maar, misschien kan het oorlogsgebied beter zichtbaar gemaakt worden.
Maar, bijvoorbeeld.. De Kleine Vallei.. Ieder Suerte/Chiave-lid kent de verhaallijnen daaromheen.. Die is ontoegankelijk. Bovendien kan je best opgegeten worden in de Cursed Cemetery..
Maar ja.. Op zich zou er wel íets zichtbaar gemaakt moeten worden, ja. Het oorlogsgebied sowieso, denk ik. En dan misschien nog Skull Forest + Shelp Beach.. Ô.o


Xxx Tuuwtzool. {Akira&Amore}


Editje: Btw.. Als iemand een leuke reden heeft om het gebied binnen te komen, dan kan hij het gewoon zeggen en kan ik hem/haar toegang geven tot 't gebied.. Dus zo erg is 't niet.. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gebieden..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuwen Gebieden !
» Updates gebieden
» [lezen!] Update Gebieden
» Plot hier en andere gebieden ^^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-