Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Nieuwe meeting?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Naar welke Dierentuin wil je gaan?
Dierenpark Amersfoort
Nieuwe meeting?  Vote_lcap50%Nieuwe meeting?  Vote_rcap
 50% [ 5 ]
Dierenpark Wissel
Nieuwe meeting?  Vote_lcap50%Nieuwe meeting?  Vote_rcap
 50% [ 5 ]
Anders, namelijk [post].
Nieuwe meeting?  Vote_lcap0%Nieuwe meeting?  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 10
 

AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptyvr okt 29, 2010 7:18 pm

Ik moest al een hele tijd dit topic aanmaken, maar je kent me, ik vergeet alles. Gelukkig herinnerde Doempje me eraan, dus hier komt het dan;

We dachten er al een tijdje aan om een nieuwe meeting te houden. De vorige meetings geven ons alleen maar goeie herinneringen en we vinden het elke keer weer voor herhaling vatbaar. Dus, een nieuwe meeting. Maar natuurlijk hebben we weer de vragen; Wanneer en Waar?

Mandy en ik kwamen dus in een discussie over de nieuwe meeting. De eerste zorg was waar we het zouden doen. De vorige meetings waren allemaal in dierentuinen. Heel leuk natuurlijk, maar Mandy merkte op dat ze het nogal afgezaagd begon te vinden, en ik kan dat niet tegenspreken. Verder zijn plekken uitzoeken heel moeilijk. Niet alleen om waar ze zijn, maar ook moeten de plekken geschikt zijn voor een meeting. Bioscopen, pretparken, zwembaden, steden, alles heeft zijn voor - en nadelen, en er zijn altijd wel mensen die het niet met een plek eens zijn. Ik en Mandy vonden eigenlijk de bios wel een goed idee, maar goed.

Bios: Er zijn mensen die een bepaalde film niet leuk vinden.
Pretpark: Mensen durven niet in dingen/het is duur.
Zwembaden: ... sommige mensen vinden dit niet prettig o3o
Steden: Sommige mensen vinden door een stad lopen niet boeiend.
Speeltuinen: Sommige mensen hier zijn ouder dan 10. XD
Musea: Sommige onderwerpen zijn wel boeiend, maar veel ook niet.

Dus, wie heeft er wat leuke ideeën? xD


Laatst aangepast door Dustfire op do apr 07, 2011 5:20 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Feathers

Feathers

Vrouw Aantal berichten : 205
Registration date : 18-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner:

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptydi apr 19, 2011 5:17 pm

Uitslag poll: Dierenpark Wissel is de winnaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptydi mei 31, 2011 9:45 pm

Bump.

De locatie is dus Wissel, maar nu moeten we een datum verzinnen.
Iemand een suggestie? :3

Ik dacht aan.. 2 of 9 juli ofzo? xD
Of 13 juli, want dan heeft toch iedereen al vakantie (a)

Suggesties zijn meer dan welkom. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptydi mei 31, 2011 10:35 pm

Mij maakt het op zich niet zo uit. Denk ik. *pakt kalender geval*
Beide data die doos genoemd heeft zijn vrij La!
En omg, iemand heeft op 7 Juli HEEL lelijk 'Kim 16 jaar' getekend. Schattig, maar het is heel lelijk. LELIJKKK o3o

Oke, niet offtopic gaan Oh Noes!

Begin Juli lijkt me wel het beste. De meesten hebben dan al vakantie, maar nog niet zo lang, dus de meesten zijn nog niet weg naar verweggistan. Heeft iemand iets tegen begin Juli? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptywo jun 01, 2011 5:40 pm

Ik...

Ik denk dat ik alleen in de vakantie kan/mag komen, maar dan zeker NIET de eerste vakantieweek, dan zit ik tussen de bergen te jodelen in Oostenrijk. Nu hoeven jullie de datum voor mij niet echt te verzetten, dan kom ik wel een andere meeting, ofzo.. xD

Rede waarom ik alleen in de vakantie kan? Mijn ma zit met haar werk, en ik ga voor geen goud bij mijn stiefpa in auto. Ik hoop dat jullie dat snappen.. XD
Oh, en mijn opa ligt dan wss onder het mes... Dus ik heb dan geen vervoer o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptywo jun 01, 2011 8:34 pm

Begin vakantie/net voor de vakantie of eind vakantie.

In de eerste week gaan niet heel veel mensen meteen al weg. Naar mijn ervaringen pas de tweede of derde.
De laatste weken is zowat iedereen wel thuis, uitrusten van de vermoeiende tijd in het buitenland. :')

Het probleem is alleen dat de vakantie op verschillende data begint en eindigt..


Nouja, voor zover ik weet ga ik niet weg, dus als ik de moed vind om in mn eentje met de trein te gaan sta ik als aanwezig opgeschreven. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptywo jun 15, 2011 5:18 pm

*Bump*
Mensjes, er moet een datum komen! Oh Noes!

Vanaf 9 juli kan ik in ieder geval elk weekend van de vakantie, behalve 23/24 en 30/31 juli doordat ik dan op vakantie ben. xD

Ehrm.. Zeg het maar! o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptywo jun 15, 2011 5:37 pm

Laten we gewoon 9 Juli doen o3o /shot
M'n verjaardag is 7 Juli, dus 9 Juli heb ik zowiezo genoeg geld voor alles. [Is zwerver zonder werk en mag pas werken als ze 16 is] xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptywo jun 15, 2011 8:16 pm

Pffft, 9 juli is al wel erg snel Oh Noes!

Ik weet niet of dat heel handig is voor mij, aangezien ik ook nog wat treinkaarten moet regelen.. Nouja, gewoon de boel goed in de gaten houden denk ik Ö
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptywo jun 15, 2011 11:05 pm

Hmpff.. 9 juli.. Ik heb geen idee of ik kan. Op welke dag valt dat? FF kieken...

Tumtumtumtum.. Ah zaterdag! Hmm.. denk dat ik wel kan, ligt eraan.. heb geen vervoer.. tenzij ik weer met jou mee mag rijden, Kim?:3
En ik zal wel weer verdomd moe zijn aan het einde van de dag, door het vele lopen en door de vermoeidheid van de dag ervoor nog er is bij... Ik zie nog wel of ik meega of niet.. het is nog lang geen juli (gaat wel razendsnel voorbij o3o) dus heb ik nog de tijd om na te denken >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptydo jun 16, 2011 10:03 am

I know dat het snel is, maar er is nog genoeg tijd om je ouders over te halen en treinkaartjes te poepen. Waarom ik het zo snel wil doen? Anders zijn er weer mensen op vakantie, en moeten we het weer uitstellen tot in sint juttemis Oh Noes!

En Diant, als m'n moeder wilt rijden kan je vast wel mee. En zo niet.. dan moet ik de trein nemen :C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptyma jun 20, 2011 7:33 pm

Ik heb spijt.
Waarom? Ik ging mee naar Oostenrijk. Nouja, niet echt spijt dat ik daarnaartoe ga, het lijkt me juist leuk om met mijn grootjes op vakantie te gaan, maar ik heb spijt dat het zo vroeg valt. Ik kan helaas niet naar de meeting komen. De meeting is op de 9e en ik vertrek übervroeg de 10e. Mijn ma zegt dak dat niet ga halen, en dat weet ik zelf stiekem ook. Als ik dan die meeting heb gehad ben ik vast en zeker doodop, en dat terwijl ik de volgende dag om half 5 ofzo al op moet staan om naar de bergen te vertrekken. Dus... Ik kan niet komen >< Achja, miss een andere meeting. Daar hou ik mijn ma aan >[
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptywo jun 22, 2011 6:10 pm

Dubbelpost, maar dat ken me eigenlijk geen reet schelen, sorry xD

Ik kom even melden dat mijn vakantie hoogstwaarschijnlijk niet doorgaat. Opa ligt in het ziekenhuis met hartproblemen. Dat was al bekend, maar ze hadden iets gevonden bij zijn hart. Nu moet ie óf gedotterd, óf geopereerd worden, en dus niet kan/zal genezen voor de vakantie. Dan kan hij niet rijden en de dingen niet doen die we van plan waren. Dat heeft dus een voor- en nadeel. Het voordeel is, dat ik hoogstwaarschijnlijk naar de meeting kan komen, maar alleen als de vakantie niet doorgaat. Het nadeel... Tja, dat kan je wel raden. Ik ben er niet blij mee, ik had me verheugd op die hele vakantie, eindelijk even rust van mijn stiefpa XD

Hoe het ook zij, bij mij gaat het er even om spannen. Ik móest dit gewoon even melden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fraude

Fraude

Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 13-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 Jaar.
Status: Gewond
Partner: Bring it on.

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptywo jun 22, 2011 7:11 pm

Ik moest maar eens melden dat de meeting hoogstwaarschijnlijk toch niet komt op 9 Juli.
Waarom niet? Het is te snel, vind m'n moeder, en daarbij rijden er geen treinen naar Epe, dus misschien toch een andere dierentuin in de buurt daar? Er komen natuurlijk wel mensen met de auto, maar voor treinmensen kan het lastig worden als er geen trein naar rijdt. Maar goed, nu is er nog genoeg tijd om erover te discussiëren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptydo jun 23, 2011 9:28 pm

Nou, ik begon net echt zin te krijgen in dierenpark Wissel, dus als het aan mij ligt gaan we daar gewoon heen. xd
Alleen de datum. Mn pa wilde wel op 9 juli, maar als het anders moet.. mij best. Wij gaan toch niet echt op vakantie, dus wat dat betreft kan alles.

Nee, ik heb inderdaad niks zinnigs te melden. Spheal with it. owo
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptydi jul 12, 2011 3:09 pm

Ouwehands heeft een actie: 10 euro per persoon!
http://www.ouwehand.nl/Basis.aspx?Lid=362&Lit=TEKST
(als die het niet doet: ontmoetjevriendje.nl)

Ik weet niet precies hoe het zit, maar je moet wel online bestellen, als ik het zo zie..

Ouwehands is voor treingangers wat handiger dan Wissel, wss. Er is hier al wel eens een meeting geweest, maar dit is al zo lang geleden en bovendien komen er nu ook andere mensen (lijkt me). Als Kim er geen problemen mee heeft lijkt het me perfect :'D

Enige probleem is dat het door die actie waarschijnlijk erg druk wordt, maar wij zijn ook druk, dus dat past prima. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptydi jul 12, 2011 8:15 pm

Wow, goed gevonden doos :3
Ouwehands is loik, en 10 euro is echt een awesome prijs.
De kaartjes zijn geldig tot 3 September ofzo, dus als we de meeting eind Augustus/begin September plannen kunnen we er goedkeup heen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptydi jul 12, 2011 10:58 pm

Lol, er was één keer zo'n reclame op tv. Toen heb ik het gewoon een paar dagen later opgezocht xD

Maar oké, we gaan dus niet naar Wissel maar naar Ouwehands? =]

Iedereen die van het voordeel wil genieten moet dan wel online bestellen. Dat men het weet xD Want ik ga er niet vanuit dat je bij de kassa opeens voor 10 euro naar binnen mag. Dat is alleen voor de slimbo's die op het juiste moment tv kijken. XD

Maargoed. Erh, nu moeten we een datum plannen. Voor zover ik weet kan ik altijd -zoals gewoonlijk-, dus kom maar op met die data. >;D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Angel

Angel

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months.. ♥
Status: Gezond
Partner: Do I dare to love?

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptyvr jul 15, 2011 10:14 pm

20/21 Augustus.
- Weekend.
- Duurt nog langer dan een maand voor het zover is.
- Einde vakantie.

Iemand bezwaar? (=
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptyza jul 16, 2011 1:58 pm

Ik heb bezwaar! Op 20 augustus moet ik samen met Robin naar de kermis in Oss toe. Oh Noes!
Wel, de 21ste zou misschien kunnen als we met de trein gaan, maar.. o3o

En, Ouwehands zou btw prima zijn, I guess? C:

Edit:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptyvr jul 22, 2011 3:19 pm

Ik heb er totaal geen bezwaar tegen. Ik was bang dat je ergens begin augustus zou gaan zeggen, wanneer ik in Italie lig te verbranden. o3o Maat die data ben ik weer terug Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptyvr jul 22, 2011 7:12 pm

Nee joh, het is al bijna augustus dus dan gaan we echt niet in begin augustus een meet houden XD Er moet wel een béétje tijd tussen :')

Dan zondag 21 augustus? Lijkt me ook handig i.v.m. bijbaantjes bij de supermarkt op zaterdag, en omdat Roos & Robin anders niet komen en dat betekent dat er echt maar weinig kunnen, lijkt het me geschikt o3o

Al denk ik dat als ze wel komen het een meet van 4 mensen wordt, maar who cares? Dan is het nog wel gezellig. XD

Erhm. Weetikveel. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Emptyza jul 23, 2011 8:37 am

Jah precies o3o
En goed idee, Doos! Mijn baan was het enige wat nog in de weg kon staan.
En idd. Het maakt niet uit hoeveel mensen er komen, ik zal blij zijn weer een paar pipo's terug te zien :3

Dus, iemand nog bezwaar tegen 21 augustus?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Nieuwe meeting?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe meeting?    Nieuwe meeting?  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nieuwe meeting?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Discussie] Nieuwe meeting?
» Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^
» Meeting!
» A meeting at sunset
» Neue meeting xD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-