Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Gefeliciteert Pedro!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Gefeliciteert Pedro! Empty
BerichtOnderwerp: Gefeliciteert Pedro!   Gefeliciteert Pedro! Emptywo sep 21, 2011 8:13 pm

Gebruikers met een verjaardag vandaag: Salvador (16)
Schandalig, er is nog géén topic! Niet getreurd mensen, ik was het ook even vergeten. Maar!

HAPPY SUPER SWAG 16 PERRO!

Hopelijk heb je toch nog een leuke dag gehad en veel cadeau's gekregen! Verder nog een fijne dag gewenst, en natuurlijk nog meer cadeau's! Very Happy
Alweer 16, wauw. De tijd vliegt hè? Je mag nu legaal scooter rijden en bier zuipen, veel succes ermee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Gefeliciteert Pedro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteert Pedro!   Gefeliciteert Pedro! Emptywo sep 21, 2011 8:27 pm

Omg, wat slecht van ons Oh Noes! Is er weer eens een vrij actief lid jarig, feliciteren we hem niet eens!

Nou, als troost krijg je dit van me:
Spoiler:
Wat, wanneer hij aankomt? Nee, ik bedoelde het plaatje, geen echte taart.
.. Of maakt dat me gierig? Oh Noes!

Alsnog een hele fijne verjaardag toegewenst!! xx


Laatst aangepast door Shade op do sep 22, 2011 7:18 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fraude

Fraude

Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 13-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 Jaar.
Status: Gewond
Partner: Bring it on.

Gefeliciteert Pedro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteert Pedro!   Gefeliciteert Pedro! Emptywo sep 21, 2011 11:05 pm

Omg het spijt me. Ik let de laatste tijd sowieso niet zoveel op. ;-;
IIG nog gefeliciteerd, pedro! Ik hoop dat je een leukere sweet 16 hebt gehad dan mij x'D Dat er veel mjensen waren die je blij maakten, en natuurlijk veel cadeautjes. Wel vertellen wat je hebt gehad morgen, hea? Oh Noes! Da's cool namelijk.
En nu moet ik eigenlijk naar bed maargoed o3o GEFELICITEERD! 16 is ubahh! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Salvador

Salvador

Man Aantal berichten : 17
Leeftijd : 28
Registration date : 01-06-11

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status: Gezond
Partner: Nobody loves me...

Gefeliciteert Pedro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteert Pedro!   Gefeliciteert Pedro! Emptydo sep 22, 2011 10:33 pm

Ik reageer weer eens laat, want ik ben weer druk zoals gewoonlijk.
Maar nog bedankt voor de felicitaties allemaal.
Ik ben blij dat ik uberhaupt nog gefeliciteerd word, want best veel mensen waren mijn verjaardag vergeten dit jaar.

@Robin: Bier zuipen heb ik al gedaan, scooter rijden zit er helaas niet in, daarvoor heb je namelijk eerst een scooter nodig. En die heb ik niet.

@Doos: Die taart is echt cool. Jammer dat hij niet echt is. Ik heb nog geen echte taart gehad. Het feest is namelijk pas zaterdag. Maar alsnog bedankt voor die awesome taart.

@Kim: Ik heb nog niet echt een feest gehad, dat is pas zaterdag. Ook ga ik vrijdagavond nog met een paar vrienden naar de bioscoop. Final Destination 5! Dit jaar zijn echt heel veel mensen vergeten dat ik jarig ben. Zelfs mensen tegen wie ik het nog een dag van te voren gezegd heb. (Ja, Robin, ik heb het tegen jou.) Maar verder is 16 zijn gewoon geweldig. Ik heb al een paar dingen gekregen, maar het meeste krijg ik zaterdag. Ik heb al een nieuwe mobiel gekregen. Zo'n Samsung Galaxy Gio. Dat was ook wel nodig, want mijn oude mobiel viel zo ongeveer uit elkaar. Ook heb ik nieuwe coole USB stick gekregen in de vorm van een flessenopener. Dat is ech nuttig aangezien ik veel flessen ga openen waarschijnlijk.

Maar nogmaals bedankt voor de felicitaties!
(Het is een wonder, ik post in de Off-Game sectie! Moet ik misschien vaker doen...)

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Gefeliciteert Pedro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteert Pedro!   Gefeliciteert Pedro! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gefeliciteert Pedro!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» (alvast) Gefeliciteert Q.!
» (alvast) Gefeliciteert, Tauros!
» (alvast) gefeliciteert darko!
» (alvast) gefeliciteert amestigon!
» (Alvast) gefeliciteert, Neptune!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-