Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Zeisoenen & partnerschap

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Blossom

Blossom

Vrouw Aantal berichten : 2
Leeftijd : 25
Registration date : 06-12-11

Over je pokemon
Leeftijd: .X. 5 years .X.
Status: Gezond
Partner: .X. Love is an illusion of the heart .X.

Zeisoenen & partnerschap Empty
BerichtOnderwerp: Zeisoenen & partnerschap   Zeisoenen & partnerschap Emptydi dec 06, 2011 3:24 pm

Hoi
Ik heb dus twee vraagjes ^^
De eerste gaat over de zeisoenen.
Wat zijn de zeisoenen?
Ze staan namelijk niet op de portal.
Ik vroeg me dus af of de zeisoenen meedraaien met de echte zeisoenen of dat ze ongeveer elke twee maanden veranderen.
Ik heb ook nog een vraag over het partnerschap van de pokémon.
Of het mogelijk is om met een andere soort pokémon een partnerschap aan te gaan en of je daarmee dan ook jongen kan krijgen.
Het lijkt mij opzich eigenlijk wel onmogelijk, maar anders is er vrij weinig keuze.
Want er zijn vrij veel pokémon soorten en soms zelfs maar één pokémon van een bepaalde soort.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

-X- Romy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pantherafelis.actieforum.com/
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Zeisoenen & partnerschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeisoenen & partnerschap   Zeisoenen & partnerschap Emptydi dec 06, 2011 4:28 pm

Dag Romy,

Over de seizoenen weet ik het niet echt. Ik geloof niet dat we die hebben.

Over het partnerschap: Het is mogelijk om een relatie te krijgen met een andere pokémon en daarmee jongen te krijgen. Het is echter niet de bedoeling dat je het eerste de beste topic inrent en diegene vraagt om je partner te worden. Ook is het krijgen van jongen mogelijk, maar een zeldzaamheid. Er zijn niet veel koppels in PokeRPG die ook echt jongen hebben gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Zeisoenen & partnerschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeisoenen & partnerschap   Zeisoenen & partnerschap Emptydi dec 06, 2011 5:07 pm

Oke dan zal ik meteen ook even antwoorden =D

Wel, we hebben wel eens seizoenen op het portal gehad, maar momenteel draait het gewoon met de echte seizoenen mee. Vind ik wel handig. Als je op verschillende RPG's zit raak je nog wel eens in de war met de verschillende seizoenen, en daarbij is het ook leuk om zo je inspiratie uit het dagelijks leven te halen. Nu bijvoorbeeld zijn er buiten windvlagen, en de hele dag hagel en alles. Kan je ook meteen in je post verwerken. =3

En het partnerschap; Zoals Carla al zei, ja. Verschillende Pokemon mogen elkaars partner zijn. Een verschil in type of grootte mag niet veel uitmaken. Anders zou het inderdaad heel lastig zijn om een partner te vinden. Jongen mag ook, de jongen mogen van zowel de ene als de andere soort zijn. En inderdaad, niet veel paartjes hebben jongen, waarschijnlijk vooral omdat er natuurlijk met de jongen ook actief gespeeld moet worden, en velen hebben daar geen tijd voor, of hebben al genoeg accounts.

~Kim =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Zeisoenen & partnerschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeisoenen & partnerschap   Zeisoenen & partnerschap Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zeisoenen & partnerschap

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-