Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Pokemonsoort tonen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dancer

Dancer

Vrouw Aantal berichten : 11
Registration date : 13-12-11

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 5:13 pm

Ik ben vreselijk slecht in uitleggen, maar ik zal proberen m'n idee zo duidelijk mogelijk te beschrijven. Very Happy
Ik wilde dus graag dat de pokemonsoort onder de avatar wordt getoond voor de onwetende pokemonanalfabeten onder ons, die geen pokemon kunnen herkennen Very Happy *Wijst naar zichzelf*
Als je naar Wolfstory gaat en daar naar het bericht van iemand kijkt, zie je links de avatar met daaronder in grote letters 'Reu/Teef' en daaronder drie punten van het Character Sheet. Bij PokeRPG is het zo dat er alleen de drie punten van de Character Sheet getoond worden, DUS is er nog plaats om pokemonsoort te laten tonen onder je ava :3 Als we het nou zo doen, dat status in het groot als plaatje onder de avatar verschijnt en pokemonsoort gewoon wordt toegevoegd bij Character Sheet onder je ava, dat scheelt me weer wat geklik :3
Okay, dat was dus mijn gewahldige idee :3
xMerel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 5:16 pm

Nou merel, dat van reu en teef klopt, maar dat is een ingestelde afbeelding voor de optie 'geslacht'. Dus er kunnen maar twee opties komen te staan. Als je wilt weten wat voor Pokemon iemand bespeeld kan je het blauwe linkje 'Over je Pokemon' aanklikken, want het staat namelijk wel op het profiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Dancer

Dancer

Vrouw Aantal berichten : 11
Registration date : 13-12-11

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 5:18 pm

Kun je echt maar twee opties doen? Dat wist ik niet Oh Noes!
En ja, dat laatste bedacht ik me dus ook net toen ik het al had gepost, maar het zou ook handig zijn als het er kon staan x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 5:25 pm

Jah D=
Het is eigenlijk gewoon bedoeld om het geslacht van de persoon aan te duiden maar op WS gebruiken ze het slim voor het geslacht van de wolf. Heb er wel over nagedacht om dat hier in te stellen, moet ik alleen onze designer even lief aankijken x'D

En tja, er zijn ook maar 3 dingen die je naast de post kan zetten. Natuurlijk kan ik wel iets vervangen door de Pokemonsoort, maar verder weet bijna iedereen wel wat welke Pokemon is, dus ik denk dat de uitzonderingen toch 1 keer meer moeten blijven klikken, sorry XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Dancer

Dancer

Vrouw Aantal berichten : 11
Registration date : 13-12-11

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 6:18 pm

Okay, naja, ik heb gewoon alle pokemonsites bij de hand, ik overleef 't wel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Conleth

Conleth

Man Aantal berichten : 41
Registration date : 09-10-11

Over je pokemon
Leeftijd: 3 jaar
Status: Gezond
Partner: geen

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 9:39 pm

Kim, ik vind dat je eigenlijk de status wel zou kunnen veranderen in iets anders. Aangezien iedereen er alleen maar 'gezond' invult. Maar een extra vakje voor de soort is idd wel overdreven, aangezien het één klikje weg is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarquin

Tarquin

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 24-07-11

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar.
Status: Gezond
Partner: I'm not a dreamer anymore.

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 10:18 pm

Ja, I know right? xD Maar ja, ik weet ook niet wat ik er anders in zou vullen, want bijna iedereen herkent de meeste Pokemon wwl. Dus ik laat hem nog even staan tot ik iets anders weet Razz Of misschien de groep waar een Pokemon in zit? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dancer

Dancer

Vrouw Aantal berichten : 11
Registration date : 13-12-11

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 11:47 pm

Groep waar de pokémon in zit zou je ook kunnen markeren met kleur vd naam of een rang? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptywo dec 14, 2011 11:58 pm

Oh ja, met een kleur vind ik wel hip, net als op Dream Horses =O
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Conleth

Conleth

Man Aantal berichten : 41
Registration date : 09-10-11

Over je pokemon
Leeftijd: 3 jaar
Status: Gezond
Partner: geen

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptydo dec 15, 2011 10:52 am

Of zoals op KE, daar heb ik een hele regenboog legenda xD Tsja, ik weet ook niet echt wat je er anders neer kan zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel

Angel

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months.. ♥
Status: Gezond
Partner: Do I dare to love?

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptyvr dec 16, 2011 12:49 am

Ho, wacht even!
Voor men heeeeel moeilijk gaat doen, gooi ik dit er in:
Dat je maar twee opties kan zetten onder de avatar, IS NIET WAAR.
*kijkt naar laatste posts*
*heeft door dat het niet echt meer bij het onderwerp past*
Erhm.. Nouja.
Dat jullie het weten, dus als de status onder de ava moet en de Pokemonsoort zichtbaar moet worden, laat het weten, want het is echt heel makkelijk te regelen o-o'
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Emptyvr dec 16, 2011 5:58 pm

.. ORLY? *3* /facepalms
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Pokemonsoort tonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemonsoort tonen   Pokemonsoort tonen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pokemonsoort tonen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-