Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Welkom bij het team, Carla!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Welkom bij het team, Carla! Empty
BerichtOnderwerp: Welkom bij het team, Carla!   Welkom bij het team, Carla! Emptyma jan 30, 2012 9:05 pm

Het was misschien niet super nodig in verband met de lage activiteit op Inciala momenteel, maar Kim en ik hebben na kort overleg besloten om een nieuwe moderator aan te wijzen.
Deze keer is Carla de gelukkige. Oftewijl, de eigenaar van de accounts Rowan, Hope, Teresia en nog enkele anderen. Carla is actief, creatief en super aardig, zelfs naar zij die wat minder ervaring hebben met RPGen. Genoeg redenen om deze meid als moderator aan te wijzen, niet? ;D

Het account dat aan het moderator team is toegevoegd is Teresia, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze op haar andere accounts niet te bereiken is. c:

Dus! Gefeliciteerd Carla en welkom bij het team Very Happy We hopen dat je nog lang bij ons zal zijn C:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Welkom bij het team, Carla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welkom bij het team, Carla!   Welkom bij het team, Carla! Emptyma jan 30, 2012 9:09 pm

Wauw, echt super bedankt jullie twee!

Ik moet zeggen dat ik best wel verbaasd waren toen jullie mij opeens vroegen om Mod te worden, maar ik vind het een grote eer. Ik zal mijn uiterste best voor de site blijven doen en jullie nog lang lastig vallen met mijn ideeën en rare hersenkronkels!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Welkom bij het team, Carla!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Welkom op poke RPG!
» Het Huis waar iedereen welkom is
» Dash = Carla
» Carla's krabbels
» Team ~~~~~ De grot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Informatie en Regels :: Mededelingen-