Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mort

Mort

Vrouw Aantal berichten : 17
Registration date : 05-06-12

Over je pokemon
Leeftijd: Five Years.
Status: Gezond
Partner: Love is like god, it doesn't exist.

I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE. Empty
BerichtOnderwerp: I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE.   I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE. Emptydi jun 05, 2012 11:02 pm

x Mort x

Hij had zich nu al weer een lange tijd niet meer in het andere gebieden kunnen vertonen, sinds zijn vertrek uit zijn oude gebied had hij geen idee meer wat voor veranderingen er buiten zijn gebied om plaats vonden. Echt erg vond hij 't nou ook weer niet. Zijn tijd in zijn oude gebied zat erop, nu kon hij zelf weten wat hij deed en met wie hij om ging. In zijn blauwzwarte vacht hing de geur van puur ellende en meerdere dingen waarbij je bloed sneller ging stromen. Zijn rode klauwen maakte diepe afdrukken in de zachte aarde. Gisternacht had het flink geregend, waardoor alles nu zacht en modderig was geworden. Het maakte voor hem niet zo veel uit, zijn zwarte vacht kon niet echt vies worden van modder, alleen wat bruiner. Hij zuchtte zachtjes en ging aan de rand van de rivier staan. Door de vele regen die was gevallen zag je duidelijk dat de rivier buiten haar oevers was getreden, waardoor de rand een stuk meer richting de rand was gaan liggen. Mort zijn helder blauwe ogen staarde even naar het water, voordat hij zijn ogen sloot, en zich focuuste op wat er om hem heen afspeelde. Velen dingen, zoals het stromende water, maar hij hoorde ook de speciefiekere geluiden; vleugels die tegen mekaar aan klapte toen er een vogel opsteeg. De bladeren die met de wind mee drijfde. En zo nog meer vele dingen. Hij slaakte een korte zucht, opende zijn ogen en wachte af. Wachte af, op wat komen zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.beinghuman.actieforum.com
Chaser

Chaser

Vrouw Aantal berichten : 14
Leeftijd : 29
Registration date : 14-12-11

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: /

I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE.   I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE. Emptywo jun 06, 2012 8:06 pm

Een tak knapte onder het gewicht van de pokemon die er op stond ,het was Chaser. Zijn poten en buik waren bruin door de modder. Hij hoopte dat de zon wat helder ging schijnen zodat de modder opdroog en van zijn vacht af zou vallen , want het gevoel van natte modder vond hij niet fijn. Even verderop hoorde hij de beek stromen. Daar wilde hij naar toe , hij was dorstig. al een paar dagen had hij weinig tot niets kunnen drinken. gisteravond was hij blij met de regen maar veel van het vele water stroomde weg , veel plassen waren er niet. Een gust wind vloog zijn gezicht in en hij pikte een onbekende geur van een andere pokemon op. Hij had wel zin in een beetje gezelschap , Want vandaag was hij in een van zijn betere humeuren. snel maar voorzichtig liep hij naar de beek en de onbekende pokemon toe. Zijn donkere ogen speurden tijdens het lopen het landschap af. En daar zat hij bij de beek. Voorzichtig liep hij op hem af. " Hallo. is het goed als ik je gezelschap houd?" vroeg hij met zijn zware stem. Hij hoopte dat hij , voor zijn doen , aardig klonk.

( is niet mijn beste werk maar 't kan er mee door Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
 

I RAN AWAY IN ME NIGHTMARE.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)
» Your worst nightmare just joined this forum.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-