Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 1:10 pm

Hahahhaa, goed zo Doos! Kwam het door het verjaardagscadeautje?

Wauw, er komt echt schot in de zaak met die meeting! Alle mensen die ik altijd al eens wilde zien komen <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 1:40 pm

Haha Doos XD
Ja, klopt. Ik moet nog een topic aanmaken hoe awesome het is dat Chiara altijd op haar voorpoten balanceert ofzoiets.

Ik hoop niet dat ik net zo verlegen ben als vorig jaar. Daar heb ik echt haat aan bij mezelf >C
En misschien kan ik Perro ook weer meekregen dit jaar? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 2:20 pm

Good job, Doosje XD Hij was echt uberschattig xD

En I know right Carla? Ik was eerst echt bang dat niemand er op zou reageren, en dat het een meeting zou worden met Doos, mij en een paar aanhangsels die ik mee kon slepen. Maar dit overtreft alle verwachtingen. Ben echt superblij dat ik een paar bekende gezichten terug kan zien, en ook nog eens een paar nieuwe! =D

En aww Rolo, I know that feeling :c
Ik weet nog de eerste keer dat ik op een meeting was. Een WS meeting. Iedereen kletste en ik zat echt van: ''...'' :U Zo ben ik sowieso altijd als ik mensen niet ken. Pas als ik mensen ken komt mijn ware aard naar boven X'D

Und neem Perro mee. =o Hij is ook coolio.
Behalve toen ik dood ging op dat bruggetje boven het water. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 3:01 pm

Haha, zo zat ik toch ook op de vorige meeting? Ik weet nog dat jij me vroeg waarom ik zo stil was. Oh, en dat Dianta mij de hele tijd zat te poken. Haar pak ik iig nog wel terug Oh Noes! En haha, dat heb ik ook.

Oja, dat bruggetje XD Was er toen niet iets met je teen ofzo? Ik weet wel dat we toen gestalkt werden door een wesp Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 3:10 pm

Haha, ja je revenge kan je zeker nemen op de meeting XD
Desnoods spreken we iets af en doen we het samen. Girl power >:]

En FF ja. Dat bruggetje was nogal mossig, en ik pleurde net zo dat een megasplinter met mos zo huppekee, onder m'n teennagel schoot. Hurts like hell. Ik weet nog wel dat ik daar zat te creperen en dat jullie gewoon op dat bankje bleven zitten, droog voor jullie uit starend XDXD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 3:14 pm

Aaaaah, ik hoor net van Lianne dat er al meer dan 40 man in de agenda staat :S Dus we kunnen sws niet allebei komen, ik hooooop dat ik in elk geval wel kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 3:19 pm

Ja, laten we dat doen! Dat heeft ze toch niet door en dan weet ze niet wat d'r overkomt >8D

Oja, dat kwam je ook nog even laten zien. Maar we staarden niet allemaal droog voor ons uit, want die wesp was er ook nog Oh Noes!

Nooooh! Jullie MOETEN allebei komen! Desnoods ontvoert Doos jullie gewoon mee >C /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 3:29 pm

Yeah. Doos Ontvoer Service. Reiskosten moet je wel zelf betalen, want ik ben arm. xD


Lolol, ik weet nog dat ik die Flareon tekening op dat bankje heb gekregen C: Die hangt vrolijk op mijn prikbord, bij twee uitgeprinte tekeningen van Shadow en een vage Jigglypuff die ik een maand ofzo geleden heb geverfd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 3:34 pm

Correctie misschien kunnen we toch allebei komen! Maar dan niet tot super laat. Tot nu toe begint het buffet rond een uur of 7, dus dan hoeven we niet super vroeg weg. Ik denk dat we tot een uur of 3 kunnen blijven.

Chill, er rijd een trein vanuit Beilen naar Amersfoort! Moet dan wel overstappen in Zwolle. Is dat dezelfde die jij neemt Doos? Hij komt om 10.16 uur aan in Amersfoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 3:50 pm

Dat is niet die die ik oorspronkelijk wilde nemen, eigenlijk. Ik had idd al gezien dat er ook een trein ging waarbij ik zou moeten overstappen, maar dan neem ik liever eentje die ook op tijd aan komt waarbij ik op mn luie kont kan blijven zitten Razz
Maar op zich zou ik die anders ook wel kunnen nemen denk ik? Is wel zo gezellig xD

Hmm, volgens 9292 moet ik dan wel bijna een half uur op het station wachten omdat de bus daarna te laat aankomt.. Eventueel zou ik ook nog kunnen fietsen naar het station, hmmm...
Ahhhh reisgedoe. Nouja, beter nu alles regelen dan twee dagen van tevoren ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 4:00 pm

Hoe laat gaat de jouwe dan? Want niet overstappen is wel chiller. Alleen moeten Li en ik even weten wat sneller is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 4:02 pm

/forever alone twee en een half uur in de trein
Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 4:13 pm

Teresiá schreef:
Hoe laat gaat de jouwe dan? Want niet overstappen is wel chiller. Alleen moeten Li en ik even weten wat sneller is.

De trein die ik het liefst wil nemen vertrekt om kwart voor 9 van station Groningen, maar die stopt verder alleen in Assen en Zwolle. o:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 4:24 pm

Hmm, er gaat één vanuit Beilen om 1 voor 9 en die komt net zo laat aan in Amersfoort. Moeten dan 9 minuten wachten in Zwolle, maar Beilen is voor ons dichterbij dan Assen. Scheelt een kwartier op de scooter. Dus ik denk dat we dan die pakken Doos!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyzo mei 20, 2012 9:06 pm

o3o
Hmmmzzmm. Zal ik ook maar eens kijken hoe laat ik moet vertrekken.


HMM 9:44 in de trein als ik 11:01 wil aankomen. Hoe chill is dat? Way later dan de trein pakken naar school, laat staan voor stage. [6:41 >.<] En 0 overstappen.

De dierentuin ligt toch wel 'naast' het station, op loopafstand? xD

//EDIT:

En kijk eens wat ik van mijn werk mee heb?
Just...talk~! - Pagina 6 Img2606b
Ik bedoel, hoeveel mensen kunnen er zeggen dat ze Pokémon dingen van hun werk mee hebben? Hea? Hea? =D
/ja, Kim heeft door de happymeal dozen lopen graven om er Pokémon speeltjes uit te vissen :'D
Ze waren nog van een vorige actie dus er waren er nog maar een paar over. De Reshiram doet.. niks en die tepig z'n staartje licht op. Yay xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyma mei 21, 2012 12:29 am

Dustfire schreef:
o3o
Hmmmzzmm. Zal ik ook maar eens kijken hoe laat ik moet vertrekken.


HMM 9:44 in de trein als ik 11:01 wil aankomen. Hoe chill is dat? Way later dan de trein pakken naar school, laat staan voor stage. [6:41 >.<] En 0 overstappen.

De dierentuin ligt toch wel 'naast' het station, op loopafstand? xD

20 minuten lopen, daarom kan je beter zorgen dat je rond half 11 op het station bent want dan kunnen we eventueel nog lopen.
Anders gaat er ook nog een bus, maar ik weet niet hoe het daar met buspreizen zonder die OV kaart bullshit zit dus ik ga er eigenlijk al vanuit dat we moeten lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyma mei 21, 2012 12:04 pm

Mijn vriendin smst maar niet terug, dammit >< Dan moet ik het morgen maar op school vragen... Ik hoop dat haar slaapfeestje pas om 7 uur ofzo begint, want dan kan ik alsnog komen. Hoewel ik dan waarschijnlijk doodmoe zal zijn xD

FML OTL
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyma mei 21, 2012 1:29 pm

Dammit Rolo, ik mag die vriendin van jou niet, lol.
Ik dacht er even aan om de meet te verplaatsen naar Zondag, maar dan moet je daar zo vroeg weg, dat lijkt me ook niet echt een verbetering. xD
Je zou ook later op de meet kunnen komen als we het zondag houden, maar dat is ook weer zo lullig.. <:U
Waarom ben je vrienden met haar? Grom. >:I
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyma mei 21, 2012 1:57 pm

Haha, Doos. Daar kan mijn vriendin ook niks aan doen. Haar verjaardag is 2 dagen na de mijne en ik denk dat ze haar feest liever na de examens houdt Razz /fluit en kijkt onschuldig de andere kant op
De meeting hoeft niet te worden verplaatst alleen voor mij hoor. Als de anderen wél op die datum kunnen en er verder geen probleem mee hebben.. xD

Edit: Het begint pas rond half 7, dus als je 3 uurtjes ervan af trekt (reistijd+eten) dan kan ik tot 3 uur/half 4 blijven! Very Happy ouja, ik moet dan om half 4 de trein hebben xD MAAR YEAH IK KAN DUS TOCH NAAR DE MEETING <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptyma mei 21, 2012 11:24 pm

Yeah, goed zo Rolo! Wij blijven ook tot ongeveer zo laat (: Ik was al bijna heel erg boos op je geworden! Haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptydi mei 22, 2012 8:54 am

Jah maar dan gaan er als nog 3 mensen eerder weg.. Oh Noes! Le sob.

Bahah, ik zou niet zo moeten zeuren.. In plaats daarvan zou ik blij moeten zijn dat jullie uberhaupt kunnen >:I
Ik ben een zeurdoos. Het spijt me.


Laatst aangepast door Shadow op di mei 22, 2012 2:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptydi mei 22, 2012 12:38 pm

Het spijt me heel erg hoor Oh Noes! Het zal niet nog eens gebeuren. Dat beloof ik.

Ik had zelf ook een hartstilstand toen ik die datum zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptydi mei 22, 2012 5:17 pm

Geef niet hoor Doos, het zit gewoon in je naam Razz Vind het idd al leuk genoeg om jullie uberhaupt eens te ontmoeten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 23, 2012 3:01 pm

Ik heb zin om met Chiara te posten. Derp :T
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Emptywo mei 23, 2012 4:09 pm

Ik heb al de hele week zin om overal te posten, maar ik heb gewoon GEEN TIJD. Heb ik inspi, zit ik tot half 12 's avonds lessen voor te breiden T__T En nu moet ik ook de opzet voor mijn referaat nog maken. Durrr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-