Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 12, 2012 6:57 am

Ohnoes Doos jij ook al Oh Noes!
Ik had het 1,5 week geleden, eerst keelpijn, en de volgende dag werd ik echt ziek. Op schoolreis heb ik ook nog een dag op bed gelegen XD Me was levenloos.
Beterschap :C

ALSO
Just...talk~! - Pagina 4 Tumblr_m09vyfmngQ1qgycr4o1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydi apr 17, 2012 10:40 pm

Daaaaamn man. Een stel youtubers hebben een Hunger Games Minecraft spel bedacht ofzo. En allemaal opgenomen om op youtube te posten. Ongeveer de helft heeft het al geupload, en het is zooo episch xD
WIJ MOETEN DAT OOK DOEN MET INCIALA LEDEN. HELAAS HEBBEN WE TE WEINIG LEDEN EN AL HELEMAAL TE WEINIG DIE ZIN HEBBEN OM MINECRAFT TE SPELEN.
/SOB
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptywo apr 18, 2012 12:13 am

Geen zin in Minecraft, nee. Vooral omdat mijn broertje al zijn vrije tijd besteed aan het in zijn pyama zitten en achter de computer niks anders doen dan dat spel. Daarbij schrikken de graphics me nog steeds af ;-; XD

EERST MAAR EENS LEDEN VINDEN DIE WILLEN RPG'en EN MEETEN ENZO.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptywo apr 18, 2012 9:11 pm

Rly Kim? De graphics? Dat vind ik echt het lafste excuus ooit. 'Ik speel dat spel niet omdat de graphics.' Alle spellen begonnen met poepgraphics. Maar hield dat de mensen tegen om niet te gaan gamen? NOPE. Bovendien maken de graphics minecraft juist speciaal. Staat het je niet aan, dan download je een texture pack zodat het er al wat mooier uit ziet. Is dat niet genoeg, dan ben je gewoon racistisch tegen blokjes. :L

Nee, ik probeer je hiermee niet te dwingen het te spelen. Als jij je hipster zelf wil blijven dan doe je dat maar.
Maar ik vind 'de graphics' echt gewoon het slechtste excuus om een spel niet te spelen. xD


U R SO RITE THO WE NEED ROLEPLAYING FUN MEMBERS :L
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 19, 2012 12:34 am

Nounounou. Laf? Rustig aan he, ik weet waar je woont. :U
*shadowcreeper-face*

..
Nee, ik weet dat alle spellen beginnen met verneukte graphics, als ik naar eerste delen kijk van wat ik nu speel dan is dat echt dikke shit maar bij minecraft is het expres zo gedaan en idk.. die simpliciteit trekt me gewoon niet :U
IK BEN EEN BLOKJESRACIST JA. *huilt* HEIL 1080P HD-HEID! *steekt arm in lucht*


/rent
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Rogue

Rogue

Vrouw Aantal berichten : 8
Leeftijd : 25
Registration date : 31-03-12

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years
Status: Gezond
Partner: Don't start about her.

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 19, 2012 3:26 pm

Hmpf..sorry voor mijn inactiviteit hier xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 19, 2012 6:08 pm

Dustfire schreef:
Nounounou. Laf? Rustig aan he, ik weet waar je woont. :U
*shadowcreeper-face*

..
Nee, ik weet dat alle spellen beginnen met verneukte graphics, als ik naar eerste delen kijk van wat ik nu speel dan is dat echt dikke shit maar bij minecraft is het expres zo gedaan en idk.. die simpliciteit trekt me gewoon niet :U
IK BEN EEN BLOKJESRACIST JA. *huilt* HEIL 1080P HD-HEID! *steekt arm in lucht*


/rent

Jij weet helemaal niet waar ik woon. Nouja, de stad, maar niet waar precies. Ik daarentegen, weet wel precies waar jij woont. Dus wie moet er nou bang zijn voor wie? 8')

Ik vind het nog steeds een zinloos excuus. Bovendien is het echt wel in HD. Het bestaat alleen uit pixels en blokjes, maar guess what? Alle games worden uiteindelijk weergegeven in pixels. En in elk spel zit wel een blokje. Dus blokjesracist, veel plezier met geen games spelen 8D
Trouwens, je kan Minecraft op je eigen manier ingewikkeld maken, als je niet van simpliciteit houdt :') SO ALL YUR ARGUMENTS ARE INVALID.
SPHEAL WITH IT.


En Rogue, maak je geen zorgen, op deze vage discussie over Minecraft na gebeurt er sowieso niet echt iets xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 19, 2012 6:52 pm

Niet zo stoer doen heur. Toen ik jou een kaart moest sturen heb je me jouw adres gegeven, snugger. :U
HA. DAAR HEB IK JE.

En dúh, ik weet wel dat alles uit pixels bestaat, alleen.. wou ik graag een nazi opmerking maken >:U. Ik vind het er gewoon niet leuk uitzien, ja. Ik zie het like 10 uur per dag. [Want zoals ik zei is mijn broertje eraan verslaafd >.>] Dus als het mij leuk geleken had was ik het allang aan het spelen o3o

DUS IDK if my arguments are foeking invalid, als ik het niet wil spelen dan speel ik het niet. >:] Kom dan hea? Kom dan! *3*
*wappert met vuisten in de lucht*

EN OMG ROGUE HOE KÚN JE. En ik heb nog wel al mijn hersenpower gebruikt om terug te posten bij jou. Nou tss. >:C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 19, 2012 7:09 pm

... OEPS
/dooshoofd actie much?

OHHH IK SNAP AL WAAROM IK MINECRAFT LEUK VIND. BLOKJES. DOZEN. SNAPTU? LOL.

Je broertje is gewoon een nurd. Wat moet je in godsnaam voor 10 uur lang in Minecraft doen? Ik ben er meestal wel zat van na een uurtje. Tenzij ik filmpjes van koele Minecraft mensjes kijk ofcourse, maar zij zijn ook gewoon veel beter en interessanter dan ik.
Bovendien durf ik hem niet van Peaceful af te zetten, dus het enige wat ik kan doen is falen met huizen bouwen. XD /faal

... HOKAY /springt in trein en komt naar je toe OM JE DOOD TE HUGGEN MWAHAHA
Nee, ik vind het prima als je het niet wil spelen hoor. Ieder zijn ding, rite? xD
Ik moet toegeven though, Minecraft is best wel een foeking zinloos spel. Vooral als je alleen maar in singleplayer speelt en als je je verveelt weer een nieuwe wereld aanmaakt omdat je een nieuw huis wil bouwen. /nurd
Ik heb wel al ongeveer 90% van mn werelden verwijderderd heur =O HEUR =OOOO

... Wauw, mijn broer heeft geen goede invloed op mij geloof ik. Ik ben nog doziger dan normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 19, 2012 10:04 pm

Shock, ik heb gepost! En hou op over Minecraft, dat speelt mijn ex heel veel.. Vond het altijd wel een grappig spel, maargoed. NU weer even op mijn eigen forum posten. Postingspreeeeeeeeeeee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel

Angel

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months.. ♥
Status: Gezond
Partner: Do I dare to love?

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 20, 2012 3:29 pm

IK ZAL NOOIT OPHOUDEN OVER MINECRAFT. MUHAHAHAHAHAHA.
xD
Naah, ik heb al andere mensen gevonden die de Survival Games met mij willen spelen. ZIJ ZIJN WEL AARDIG /foreveralone

Awrite, nu is het tijd om een postje te maken op Angel. >:U
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 20, 2012 6:59 pm

HAHAHA zeker een dooshoofd actie. Omg =D
En ja, hij's een uber nerd. Kweenie wat er mis met hem is maar dingen die foeking niet boeiend zijn kunnen hem uren bezig houden Ô.o

KWAM JE ME MAAR DOODKNUFFELEN Oh Noes! ME GUSTA.

En en en .. eigenlijk speel ik nooit spellen. Nooit Oh Noes! Oké, behalve dan Pokémon af en toe, nu echt heel weinig omdat ik HG heb uitgespeeld, het word saai maar ik wil hem niet herstarten, en white heb ik verkloot door te cheaten en en .. XD En verder speel ik op de PC alleen spellen waarin je mensen kan vermoorden. Vind ik leuk :U Assassin's Creed en Modern Warfare 3. MUHA. KILL THEM ALL.

/Kim is moordlustig, ren weg.
Stel geen vragen, doe het gewoon >.<


GRAPJE Oh Noes! [of niet? o.o]
Vet goed Carla, posten. Da's een goed idee. Moet ik ook eens doen Very Happy
Ga ik ook proberen vandaag. =3

En en en ik wil de naam van Silverbreeze veranderen. Al een tijdje eigenlijk. >>
Ik wou hem in het begin dus Silver noemen of Breeze, maar Silver vond ik te mainstream en Breeze vond ik gay, dus heb ik ze aan elkaar geplakt. JA, nu ken je het schokkende verhaal! Alleen.. naam veranderen? Hoe? Gewoon doen en dan Silver laten doen of hij altijd al zo heette? XD Akwááárd. MAAR GOED, ik wil het wel >>
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 20, 2012 9:18 pm

Nee niet doen! Vind Silverbeeze juist een leuke naam! En posten is idd gooeed. Nu moeten er nog mensen terugposten, dan is het helemaal geweeeeldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Angel

Angel

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months.. ♥
Status: Gezond
Partner: Do I dare to love?

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 20, 2012 9:56 pm

Pfff, ik heb word open staan, ik weet waar ik wil posten en had zelfs al een begin verzonnen, maar om een of andere reden raak ik steeds afgeleid xD Echt gestoord gewoon.

Ik doe mn best, ik had Rowan's post al gelezen dus ik zou met Shade moeten kunnen reageren, ik wil eerst met Angel een topicje openen though, dan kunnen ondertussen de andere Solaris leden posten en heb ik meer inhoud :3 (hopelijk..)

Moet het alleen nog voor elkaar krijgen dat ik er uberhaupt aan begin. --' LET'S DO THIS.
LEEEROOOOOOOOY JEEEENKINNSSSSSS.


Silverbreeze zn naam, tja, ik vind het zelf wel een leuke naam, maar als jij er echt niet tegen kan, tja.. xD
Enige probleem is dat we al een actief lid met de naam Silver hadden, toch? Nouja, nu inactief, maar ik geloof dat hier wel ooit iemand rondstruinde met de naam Silver. o:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyza apr 21, 2012 2:16 pm

Ff ik kan er wel tegen maar.. hnng. Ik zou hem liever een meer persoonlijke naam geven dan 2 random woordjes die goed bij elkaar klonken bij elkaar geplakt :C
[Met Dustfire heb ik dat gevoel btw niet. *3*]

En ja, er was een Silver. Een Espeon ofzo meen ik. Een Eeveelution in ieder geval [Te lui om in ledenlijst te zoeken] o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Opus.

Opus.

Man Aantal berichten : 71
Registration date : 21-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 24 jaar
Status: Gezond
Partner: Mijn achterste >=3

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyzo apr 22, 2012 10:21 pm

Het is nog steeds zo non-actief :c
Ik vraag me af hoe dit komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyzo apr 22, 2012 11:32 pm

Woop. Woop. Woop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyma apr 23, 2012 8:34 pm

Misschien helpt het als je post Opus (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 12:09 am

WAUW.

Ik ben eindelijk eens begonnen met een goede skin voor de lente & hopelijk ook zomer. Het wordt allemaal zo.. anders. maar heel fris en naar mijn smaak very very nice <333
Haha, ik zou als het winter wordt eventueel het kleurenschema kunnen aanpassen naar blauw, dat het dan ook past :'D

Het enige vervelende is dat Kim alleen toegang heeft tot de templates en ik daar eigenlijk graag op wil kloten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 7:40 pm

OMG, je setje is AWESOME! Als de skin ook maar iets in de buurt van die kwaliteit komt, word die ook fantastisch! Kan niet wachten om hem te zien (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 11:03 am

Aww die ava is cute xD

En de nieuwe skin ziet er echt vet uit =D Simpel en mooi en fris =D
Dat plaatje bij 'wie zijn er online?' is wel vet creepy haha XD
Anyway.. hij kan niet snel genoeg ingesteld worden.

En ff sorry doos. Als ik daar dat gedoe met wachtwoord vergeten doe, zegt hij dat hij een mail op stuurt naar mijn e-mail, maar ik krijg gewoon niks binnen. Ook niet bij ongewenst >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 2:43 pm

Lolol, ik heb per ongeluk de banner die hier ingesteld stond verwijderd. Was iets te enthousiast toen ik dingen verwijderde op Photobucket XD

Hah, ik verveelde me op school, had geen zin om aan opdrachten te werken, dus maakte ik een nieuw setje. Hij is niet slecht, maar persoonlijk denk ik dat ik tevredener had kunnen zijn xD Achja, tis ook altijd wat met mij :'D

@Kim: Maak anders een 10 minute mail, verander de email van je account daar in, laat hem die wachtwoord email sturen en kijk of dat werkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 4:37 pm

Kan niet, doos.

MAAR LAAT MAAR, k heb hem al!
Ik had bij hotmail de afzender board@actieforum.com geblokkeerd staan. Nu dus niet meer. Dus xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 5:09 pm

Lololol. SILLY KIM.
Fijn dat het is opgelost though. Derp. xD

UND I HAS MADE CHOCOLATE MUFFINS
THEY'RE IN LE OVEN NOW
BUT THE MIX WAS TASTY
I HAD LIEK A SPOON OF IT BECAUSE REASONS
Er zat rauw ei in though. In verhouding is dat niet zo veel rauw ei, maar als ik in de vakantie ziek ben dan weet ik waarvan. XD

WHOO VAKANTIE
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 5:14 pm

Ghehe. Tja, ik heb het ooit geblokkeerd omdat hij me automatisch abbo's gaf op alle onderwerpen waar ik in postte, daar werd ik chaggie van. Zodoende xD
Wel blij dat het probleem eindelijk opgelost is xD En ik zal je mijn wachtwoord geven. =o


FUCK YEAH VAKANTIE.
Ik heb zin in koninginnedag =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-