Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Assassins Creed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyvr okt 26, 2012 8:53 pm

Dit is een algemeen topic wat gebruikt kan worden voor overleg over alle Assassins Creed titels.

Ik weet dat meerdere mensen hier een of meerdere games hebben van deze serie, en daar hoor ik nu ook bij! Gisteren het Assassins Creed pack gekocht op Steam, met alle AC games die momenteel uit zijn in Deluxe versie. Behalve Revelations, die was Gold, maar dat is ook awesome. xd

Ik ben gisteren meteen aan het eerste spel begonnen, omdat ik het toch wel logisch vind om bij het begin te beginnen, en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben! Very Happy Ik had me nooit echt verdiept in de verhaallijn van AC, omdat ik geen spoilers wilde, dus dat is allemaal nieuw voor mij. Ik ben nog wel een enorme noob met de controls en alles, maar dat komt nog wel xd
Altair is trouwens wel een enorme asshole. :')

Dus erh.. iemand tips voor een noob? 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyza okt 27, 2012 12:42 am

Omg Doos welcome to the family <3 Assassin's creed is zekerweten awesome.
Ik heb tot nu toe alle delen, heb ze ook allemaal uitgespeeld behalve Revelations. (eerder door gebrek aan een muis en nu door gebrek aan tijd, aangezien ik echt in dat spel blijf hangen en het dan ineens een paar uur later is XD) Van alle delen tot nu toe is brotherhood mijn favoriete denk ik, qua gameplay en uiterlijk en verhaal vond ik die gewoon uber.

EN ALTAIR IS GEEN ASSHO. HEZ MY BOYFRIEND. Seriously. Ik lieft Altair. Favo personage yo.

En tips?
De beste tip is: Probeer gewoon het counteren te beheersen.
Je krijgt als het goed is zo'n training, maar ik met m'n domme kop was het vergeten, waardoor ik het halve spel mezelf als een kluns door alle gevechten heen wurmde, serieus dat was moeilijk.Vooral bij de boss fights ging ik 10x achter elkaar dood door al die bewakers en ik begreep maar niet hoe andere mensen dat zo makkelijk voor elkaar kregen XD Zodra je het counteren onder de knie hebt vermoord je iedereen gewoon met gemak. Trainen dus en nóóit vergeten, dan word je nooit zo'n noob als ik was XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyza okt 27, 2012 2:01 pm

Ik had AC I en II gekocht toen ik mijn PS3 ging halen. Dat was samen 20 euro en het was zo'n één hoesje ding met één DVD geval in en daar stonden ze dus allebei op. Maar er stond bij beide titels dat het II was, dus ik had per ongeluk II gekozen en ben daarmee begonnen Oh Noes! Maar dat is oké, want Ezio is sexy.

Zelf ben ik ook nog niet zo ver. Ik zit nu in het stuk dat ik naar Ezio's oom moet met z'n familie en verder heb ik niet gespeeld omdat gebrek aan tijd. En de PS3 staat in de woonkamer en mijn pa kijkt steeds tv, dus dan gaat het ook niet XD Maar de gameplay en graphics zijn geweldig en ik werd als het ware in het verhaallijn gezogen <3

Oh en Kim, dan ben ik genaaid want ik weet de controls nu al niet meer :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Captain

Captain

Man Aantal berichten : 21
Registration date : 23-10-12

Over je pokemon
Leeftijd: 17 years
Status: Gezond
Partner: I ain't the romantic type.

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyza okt 27, 2012 6:47 pm

Haha, same, ik kan die dingen echt niet onthouden xD Er was mij net uitgelegd hoe ik moest pickpocketen maar ik kreeg het niet voor elkaar xD Uiteindelijk is het me wel gelukt, maar ik moest wel eerst die hele stad door rennen op zoek naar hooi (omdat ik die ook nog niet goed weet te vinden) waar ik me kon verstoppen voor de guards. :I

Vind het trouwens echt droog dat die hooibergen werken. Ik had blijkbaar het snelheidslimiet overtreden op mijn paard, en ben dus maar in de eerste de beste hooiberg gesprongen. Mijn paard stond er naast, maar de Guard kon de link niet leggen. x"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyvr nov 16, 2012 9:07 pm

Omg nou ik faalde dus in vechten en OOK in pickpocketen haha xD Toen heb ik maar die trainingen opnieuw gedaan want ik kwam maar niet verder. En haha, ja, als je hard op je paard rijdt dan vinden ze je natuurlijk verdacht, want.. Van waar die haast? *suspicious face*
En als je dat al grappig vind moet je wachten totdat je bankjes kan gebruiken als schuilplaats i de verdere spellen. Echt, wegrennen voor bewakers, een hoek om rennen en op een bankje gaan zitten, komen die pannenkoeken langs rennen en zien ze je niet van 2 meter afstand haha XD

also
awesomesauce
liek
ya
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyvr nov 16, 2012 10:03 pm

Hahaha die is awesome xD
Ik kende alleen dat liedje van Smosh. Die overigens op een andere manier vet coal is. :3

Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Justice

Justice

Man Aantal berichten : 112
Registration date : 10-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 years
Status: Gezond
Partner: I never knew love.

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyvr nov 16, 2012 10:04 pm

Hahaha ja die van Smosh kende ik ook (Heb abbonnee op die mongolen XD)
Die van Smosh is echt uber swag jongen.

Ben je nog verder gekomen met Assassins Creed? XD
Ikzelf niet, derp. Ik speel het nooit. Moet weer eens beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyvr nov 16, 2012 10:08 pm

Nope, ben er nog niet weer mee bezig geweest :C Te druk met school en ziek zijn en die shizzle. Oh Noes!
Dit weekend weer. Hopelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Captain

Captain

Man Aantal berichten : 21
Registration date : 23-10-12

Over je pokemon
Leeftijd: 17 years
Status: Gezond
Partner: I ain't the romantic type.

Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Emptyza nov 24, 2012 11:26 pm

Yo, het is dus nog een weekend later geworden. En damn wat ben ik slecht in dit spel xD Was de meeste controls ook alweer vergeten, heb zelfs nog op google moeten zoeken hoe je iemand kon pickpocketen. Oeps.
Vind je dat al dom, dan facepalm je nog harder als je hoort dat ik van zo'n eagle toren ding af ben gevallen. Ik hing zo aan dat uitsteeksel en Altair wilde blijkbaar niet naar boven >:U Me was not amused.

Over het algemeen ben ik geloof ik zo goed als niks verder gekomen in het spel. Al geloof ik nu wel dat ik op de goede plek ben. x"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Assassins Creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Assassins Creed   Assassins Creed Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Assassins Creed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Spellen-