Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 mime jr. winkel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyvr okt 03, 2008 8:09 am

Levy liep rustig de pokemonlaan in zoals achi gezegd had "hehe alles wat ik zoek is hier!"
Levy had een hele boel spullen gekocht en vroeg aan de balie "ehm kun je me helpen met een tasje ofzoiets...!"
Levy wankelde met zijn spullen xD
mim jr. gaf het tasje en zei "misschien passen hier een paar spullen in!"
de mime jr. gaf het tasje aan Levy "ow bedankt! wat kost het eigenlijk?"
mime jr: "ow niet zo veel hoor 15 pokédollars maar." Levy keek dom op zijn poképasje.
Levy: "aha! ik heb genoeg..." Levy rekende af en liep de winkel uit, hopend dat niemand hem zag opweg naar zijn hol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyvr okt 03, 2008 3:48 pm

Achi zat in de bosjes verstopt en botste tegen Levy aan. "O Sorry levy ehhhhh wat vindt jij eigenlijk leuk."Zei hij terwijl hij de zakken weer oppakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyvr okt 03, 2008 4:08 pm

(ik ben eigenlijk al thuis, maar ik maakte dit topic aan voor de duidelijkheid Razz)
Levy was er niet, meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyza okt 04, 2008 1:50 pm

Achi ron de Winkel binnen en botste tegen Mime Jr. aan die oppeens begon te evolueren in een Mr.Mime. "Ehhh Mag ik 1 tros bananen gewikkeld met kado paier , En ehh Een taart in verpaking en ingepakt en nog een doos Bananen Snoepjes."Zei hij en de Mr.Mime Pakte alles in en gaf hem alles hij ron snel uit de Winkel nu hadt hij kadootjes voor levy !
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozen

Frozen

Vrouw Aantal berichten : 512
Registration date : 11-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Jaar
Status: Gezond
Partner: Don't have the time for it.

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyza okt 04, 2008 2:26 pm

Ook Frozen kwam de winkel binnen samen met Eevee ze wezen samen 1 paar kadootjes aan. "Een Tros Bananen."Begon eevee en ze wees het aan. "En doe maar die Horloge."Zei Frozen en hij pakte beide in betaalde en liep de winkel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkle

Sparkle

Vrouw Aantal berichten : 245
Leeftijd : 28
Registration date : 27-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Geen

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyza okt 04, 2008 6:05 pm

Sparkle kwam in de winkel en zei "1 bananentaart en die geluksamulet" Sparkle betaalde het en nam de spullen dat ze kochtte mee en liep de winkel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vondelpark.punt.nl
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyza okt 04, 2008 7:24 pm

"ehh hey, je bent een mr. mime!" zei levy terwijl hij de winkel binnenliep.
"heb je trouwens ook vuurwerk?, die heb ik nogal nodig!" riep levy.
de mr.mime knikte en gaf het aan Levy "oke bedankt!" levy liep weg en maakte een ommetje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyza okt 04, 2008 7:36 pm

Shadow haastte zich naar de winkel toen ze Levsel's kaart gekregen had xD "Bloemen!" zei ze hijgend. De mr. Mime vroeg: "Welke?" "Dat maakt niet uit! Als ik maar een bosje bloemen heb!" riep Shadow. Mr. Mime pakte beledigd een bosje bloemen, waarna Shadow betaalde. "En chocolade is ook altijd goed!" ze wees op een grote doos bonbon's :drunken: xD "Hou het wisselgeld maar" zei Shadow, waarna ze zihc naar Levy hastte Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Tikian

Tikian

Vrouw Aantal berichten : 145
Leeftijd : 28
Registration date : 04-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: ☣13 Years
Status: Gezond
Partner: ☣Viva, the temple of freedom,

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptyza okt 04, 2008 8:00 pm

Taikin haaste zich naar de winkel en zei"graag een bananen taart en een roos"hij kocht het en rende naar Levys huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf

Leaf

Man Aantal berichten : 167
Leeftijd : 28
Registration date : 29-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 Maanden
Status:
Partner: Faiya for Ever

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptydi okt 07, 2008 6:41 pm

Leaf kwam de winkel binnengeronnen ze moest alvast een Cadeau kopen voor Joel omdat ze een paar daagjes op bezoek ging bij zijn Nicht maar zij wou wel een Cadeau kopen ! Ze kwam weer de winkel binnen en stond nu voor de ballie en Mime.Jr "Ehhh Doe me maar een Peper Taart in de Vorm van een Arcanine hoofd eh ehhh en doe maar ook een zak Rode Peper en 3 Vlam Botten." HIj nam het in ontvangst en betaaldde netjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tikian

Tikian

Vrouw Aantal berichten : 145
Leeftijd : 28
Registration date : 04-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: ☣13 Years
Status: Gezond
Partner: ☣Viva, the temple of freedom,

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptydi okt 07, 2008 6:51 pm

Tikian ging naar de winkel en vroeg"graag een taart in de vorm van vuur en een beker met daarop De beste Arcanine in de pokemonrpg" mr mime gaf alles aan Tikian en Tikian betaalde en ging de winkel uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego

Diego

Man Aantal berichten : 62
Registration date : 20-08-08

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptydi okt 07, 2008 7:43 pm

Levy sprong blij de winkel in "eh, mag ik een mooi cadeau voor een arcanine?"
Levy kreeg een paar dingen aangeboden "ehm, doe maar die charcoal!" Levy pakte het en liep de winkel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Emptywo okt 08, 2008 4:25 pm

Houndoom liep de Mime Jr. winkel in. Nieuwsgierig keek ze rond. Zou er iets bij staan? Ze zuchtte. Haar blik viel op een stapel met platen. Ze keek naar het bordje dat erbij stond, en zocht er eentje uit. Ze liep naar de Mime Jr, en vroeg naar achtergrond informatie over het product. Ze wist genoeg, dit zou een leuk cadeau zijn... Ze kreeg een idee. Waarom geen tweede? Ze glimlachde, en keek verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gesponsorde inhoud




mime jr. winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: mime jr. winkel   mime jr. winkel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

mime jr. winkel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mr. Mime Time!
» Tv winkel
» De evolutiestenen winkel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-