Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Flame Town

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Flame Town   Flame Town Emptyzo okt 12, 2008 11:57 am

Achi zat ergens boven op een rots en bekeek een stad vol vuurpokemon hij glimlachtte even naar de pokemon die hem niet zagen tot er oppeens een Moltres voorbij kwam vliegen ! De Moltres viel de stad aan met zijn Vlammenwerper wat niet veel uithaaldde maar door de kracht van de Legandariese pokemon best wel.Alle Vuurpokemon deden als verwacht een kleine aanval terug goed genoeg om wat schade aan te richtte en de Moltes weg te jagen. Achi keek blij en tevrede van de Rots dat de pokemon niet veel schade hadden en hij viel in slaap.

1 uur later werdt hij wakker en hij zag van de verste verte Moltres weer aankomen de Moltres gebruikte al zijn kracht op de Dorpje en vele pokemon hadden Veel Schade hij wou bijna in actie komen toen hij oppeens dat de Pokemon van de Dorp zelf in Actie kwamen.

Hij zag Torchic's , Magby's , Chimchar's en Houndour's met Sintel
Hij zag Combuskun's , Magmar's , Monferno's en Houndoom's met Vlammenwerpers
Hij zag Magmator's met Oververhittingen.

Maar het deedt niet genoeg schade bij de Moltres om hem weer weg te laten gaan okal deden ze hun uiteste best het lukte niet toen kwam er oppeens een Mega Overhitting waardoor de Moltres weg Geblazen werdt het was een Blaziken de Moltres vloog nu weg door de kracht van de Blaziken en de rest van de dorp Achi keek naar de Blaziken hij kende hem ergens van hij kende een Torchic en een Combusken maar die was gevangen door een trainer was hij dat kon het waar zijn ? Achi ron van de Rotswand af en zette een sprintje naar de Blaziken hij stopte voor de Blaziken en bekeek heb goed ja dat was hem een van zijn beste vrienden die zelf's dezelfde naam hadt ! "Hé alles goed." Zei hij aan de grote Blaziken de Blaziken keek naar hem en er verscheen een grote glimlach op zijn gezicht.

"Hé Alles goed ?" Vroeg de Blaziken aan hem. "Jep en met jou." Zei Achi en de Blaziken knikte. "Ik zie dat jullie Shadow Lugia nog niet verslagen hebben."Zei hij met een Glimach op zijn gezicht. "Ehh ja je hebt gelijk."Zei Achi , "Ehh Achi."Begon de Blaziken. "Noem me maar Flame nu."Zei hij en Achi knikte. "Ehhh Was jij niet gevangen door een trainer ?" Vroeg Achi aan Flame .......

Flame knikte en vertelde een verhaal over dat zijn Trainer dood ging en da hij dus vrij werdt gelaten een paar maanden later kwam hij hier terug hij kon niet wachten om ons zijn vrienden dus in Pokerpg te bezoeken maar hij werdt aangevallen als Combusken door de Moltres hij hadt geluk dat hij op dat Moment in een Blaziken was Geévolueerd anders hadt hij het niet gehaald. Na het gevecht was de Blaziken uitgeput en hielpen de POkemon van de dorp hem met genezen na het genezen viel de Moltres hem en het dorp steeds aan als wraak actie , Maar Flame kon de Dorp niet achterlaten anders waren hun verdoemd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flame Town   Flame Town Emptyzo okt 12, 2008 1:20 pm

Zelfverzekerd kwam Houndoom in Flame City aan. Nieuwsgierig keek ze rond. Ze rook een bekende geur. "Nee... Het zal toch niet?" Zei ze verbaasd. Zoekend keek ze rond. Haar blik viel op Achi, en een Blaziken die er naast stond. Is dat niet... Flame? Dacht ze. Ze rook nog een keer. Ja, hij was het zeker. Ze stormde in de richting van Achi en Flame. "Flaaame." Brulde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flame Town   Flame Town Emptyzo okt 12, 2008 9:34 pm

Achi keek nog naar Flame toen hij Houndoom aan zag rennen. "Hey , Houndoom."Zei hij met een Glimlach en hij keek naar Flame. "En hoe gaat het , Lang niet gezien."Zei Flame aan Houndoom , Met een Glimlach bleef hij naar Houndoom kijken wachtenend op het antwoordt Toen Moltes weer aanvaliel heel het dorp Probeerdde Moltres weer weg te jagen wat weer lukte en Flame kwam weer terug. "Oja ehhh Hebben jullie nog een Speciale Redene dat jullie me kwamen opzoeken ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flame Town   Flame Town Emptyma okt 13, 2008 9:44 am

"Nou..." Begon Houndoom. "Eigenlijk kwam ik hier naartoe omdat er iets mis is met mijn vuur aanvallen... Maar nu ik weet dat jij er ook bent." Zei ze opgewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flame Town   Flame Town Emptyma okt 13, 2008 2:08 pm

Dustfire kwam aanvliegen en landde met een doffe plof neer.
''wat is er aan de hand?'' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flame Town   Flame Town Emptyma okt 13, 2008 2:12 pm

"Zover ik weer wordt dit dorp aangevallen door een Moltres." Zei Houndoom vaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flame Town   Flame Town Emptyma okt 13, 2008 3:42 pm

Flame knikte. "Ja , Deze dorp wordt al een tijdje aangevallen door de Moltres."Zei hij aan de onbekende Ho-oH "Ehh ben jij niet Dustfire "

( Heeft hij je ontmoet nee hé xD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel
Gestorven
Joel

Man Aantal berichten : 642
Leeftijd : 33
Registration date : 14-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gestorven
Partner: The DarkSide is the only thing I serve

Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flame Town   Flame Town Emptydi okt 14, 2008 5:31 pm

Joel keek naar de reusachtige Dustfire
Zijn mond viel open
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Flame Town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flame Town   Flame Town Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Flame Town

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Flame de Kleine Chimchar ......
» Flame, Training Time!
» New Island [Alleen voor Flame en Payka]
» New in Town
» Back in Town

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-