Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 zuchtend zuchten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 5:40 pm

Pichy ging met een plof zitten.Hij veegde de tranen weg.Hij liet zijn oren hangen.hij keek naar de verte.Hij hield van Shadow;hij zou er altijd voor haar zijn.Maar hij wist het niet meer...Wat hij zou doen met zijn leven.Hoe dat hij zou overleven zonder haar.Hij zuchtte luid...
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 6:22 pm

Houndoom was achter Pichy aan gekomen. "Hoi..." zei ze zacht. Zwijgend ging ze naast Pichy zitten. Houndoom glimlachde zwakjes naar Pichy. "Het is niet altijd even makkelijk, hč?" zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 6:46 pm

Crystal liep langs, en zag de pokémon, ze voelde dat er iets niet goed was. Ze teleporteerde zich op een plekje waar ze ze kon zien, maar waar ze niet teveel opviel. Ze wilde eerst kijken of deze niet gemeen waren voor ze naar ze toe zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 6:56 pm

"nee...helemaal niet"zei Pichy en hij zuchtte."ik weet dat ik Shadow de kans niet heb gegeven om zelf iets te zeggen.ik ben al van toen ik een pikachu was verliefd op haar...Zij is diegene die ik wil!Die ik wil vastpakken!"De tranen welden weer op in Pichy's oog.Hij veegde ze weg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 6:58 pm

Ze zag dat het geen kwade pokémon waren.. En liep er een beetje angstig heen, ze liep direct naar Pichy toe. ''Hoi.. Gaat het een beetje?'' Vroeg ze bezorgd, maar toch een beetje angstig aan hem, Je kon haar ogen niet zien, door haar 'hoedje' XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 7:03 pm

"gaat wel"zei pichy.Hij liet zijn oren slapjes hangen.Hij begon te zingen https://www.youtube.com/watch?v=pV11oDLtlmc
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 7:06 pm

Ze keek naar beneden. ''Nee.. Het gaat niet met je.'' Zei ze, ze voelt tenslotte gevoelens. ''Je moet over haar heen komen.'' Zei ze, en keek hem aan, haar ogen werden zichtbaar. Ze zuchtte, en teleporteerde een steen achter zich, en ging erop zitten, XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 7:09 pm

"nee nooit zal ik haar vergeten!!!Ze is zo...speciaal"zei Pichy.Hij keek naar de grond...
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 7:11 pm

''Ik bedoelde het niet zo.'' Zei ze, ze was even stil. ''Ik begrijp het..'' Zei ze toen weer, en stond op. Ze keek hem aan. ''Wat houd je dan tegen?'' vroeg ze tenslotte. ''Het is bijna valentijn..'' zei ze, en ging weer zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 7:16 pm

"ja misschien wel..."zei Pichy en hij kreeg een idee...."ik ga even wat doen voor Shadow"Hij liep weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Emptyvr feb 13, 2009 7:17 pm

Ze glimlachte, en teleporteerde zich weg, ze wist niet waarheen, maar dat boeide haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




zuchtend zuchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zuchtend zuchten   zuchtend zuchten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

zuchtend zuchten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-