Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Wachten voor overstroming.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:29 pm

Levy was er klaar voor. De overstroming begon morgen. Hij klom naar het hoogste punt van de burning tower. "Hier moet ik zijn.." Levy keek naar onder. Dit was het hoogste punt van pokerpg. Toen keek Levy naar de pokemons om zich heen. Het waren honderden gevluchte pokemon uit pokerpg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:31 pm

Swellow zat er ook en vroeg aan Levy. "He eh waarom zitten we hier eigelijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:33 pm

"Morgen is de overstroming" Zei levy tegen Swellow. "Morgen valt shadow lugia dus aan.." Levy keek rond of hij achi ergens zag. Hij zag verder geen pokemon die hij kende. "Waar zou achi zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:34 pm

Tunys kwam eraan, en sprong tussen Levy En Swellow in. ''HALLOOOO!'' riep ze vrolijk, en ging zitten. Ze zuchtte even diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:35 pm

"Moeten we dan niet vechten? Ik ben een vlieg pokémon toch? Dus moeten we niet gewoon Shadow lugia een kopje kleiner maken of hoe zit het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:36 pm

"Tunys, er is geen tijd voor blijheid nu.." Levy keek weer naar swellow. "Wij doen niets, het is de taak aan Miracle om het te doen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:39 pm

"Nou! Ik wou het dooeeoeenoeen!" zei Swellow kleurterachtig en begon te stampen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:40 pm

"Je weet niet hoe sterk shadow lugia is? Alleen de uitverkorene mag dit doen! Als je het hem vraagt mag het misschien.." Levy keek swellow fronsend aan. "Hij heet miracle"
Terug naar boven Ga naar beneden
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:42 pm

"Nou zo'n eer hoeft niet maar de rest van Dark- side dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 9:59 pm

Darky was er ook. Hij liet zich niet zien. Hij wist eigenlijk alles al van de ramp af. Als de ramp er was, zou hij de kwetsbare pokemon beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iron

Iron

Man Aantal berichten : 92
Leeftijd : 28
Registration date : 25-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 11 ˝
Status:
Partner: Nee

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:00 pm

Iron sprong van dak naar dan en ging bij darky staan. "Hoi ik weet dat je der bent."Zei hji rustig en leundde tegen de muur aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:02 pm

(ff niemand Darky opmerken -.-)

Levy keek naar Iron. Hij had hem wel ooit gezien.. "Weet jij of alle pokemon in veiligheid zijn?"

(ik ga al mijn accounts in veiligheid brengen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stan

Stan

Aantal berichten : 111
Registration date : 14-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 5 maande xD
Status:
Partner: poep xD

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:03 pm

Stan had de burning tower ook beklommen. Hij had geen zin in lol. Dat was heel raar voor zijn karakter. Stan zuchtte even en ging zitten. De ramp moest hij overleven..
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego

Diego

Man Aantal berichten : 62
Registration date : 20-08-08

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:05 pm

Diego vloog boven de burning tower. Hij hield alles in de gaten. Hij was net zoals de andere pokemon klaar voor de ramp. "het is nog veilig! ik houd de wacht wel!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:06 pm

"Ik ook!" reip Swellow en hij steeg op. Hij vloog wat rondje s em keek in het rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:07 pm

(Bn Crystal & Shine, nu.)

Crystal had zichzelf, en Shine, hierheen geteleporteerd, direct werd Shine boos. ''Ik was in gesprek!'' Gilde ze dom, maar Crystal deed een hypnosis op haar, zodat zij haar snuit zou houden. Ze keek iedereen aan, en hield Shine in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iron

Iron

Man Aantal berichten : 92
Leeftijd : 28
Registration date : 25-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 11 ˝
Status:
Partner: Nee

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:07 pm

[Heb ik wel jou eens ontmoet ? :3]

"Momentje."Hij sloot zijn ogen en de dingen die op zijn oren leken maar het niet waren gingen recht op zitten. "Articu Ice Cave .... Ik zie dat Regice en Artiuno ze weg leided." Begon hij "Enteva Volcano .. Daar zie ik Entei orden brengen samen met Moltres." Hij kek door. "Zabird Fabriek zijn Zapdos en Raikou helpt hem." Hij opende zijn ogen en sloot ze daarna weer gelijk. Hij hadt geen zin om alles te vertellen dus keek hij gewoon. "Bijna iedereen is weg maar ik zie nog wat bij de Dark Pokemon zone en Hoppip Plains en Tropius Forest dus de meest zuidelijke gedeelte van PokeRPG."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:09 pm

Levy keek rond. "Die halen het wel.." Levy slikte. "ACHI?" Levy keek rond op pokerpg. "waar is achi?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:09 pm

"Mijn boomhut is ook veilig. Alleen dat is niet zeker. Maar het zou theoretisch boven water moeten blijven alhoewel de vloer is mischien nat maar meer niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:10 pm

owen kwam aangestrompeld. Hij was te zwaar om de burning tower NOG een keer te beklimmen. Hij ruste hier uit. hier bleef hij wachten voor de overstroming..
Terug naar boven Ga naar beneden
Iron

Iron

Man Aantal berichten : 92
Leeftijd : 28
Registration date : 25-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 11 ˝
Status:
Partner: Nee

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:10 pm

Iron sloot zijn ogen weer hij zocht naar Achi maar vondt niks waar zou Achi zijn ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:11 pm

Zelfs Dusk kwam. Hij was dan wel slecht, maar overleven zou hij het wel. Dusk ging in een donker hoekje zitten. De drukte hoefde hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:12 pm

"Baas!" Fling kwam grijnzend naar Dusk toegelopen. "De pokemon die nog in pokerpg zitten zullen morgen dood zijn.." Fling keek grijnzend over pokerpg heen. "ga heen, en ga dood..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:13 pm

Swellow had Dusk niet gezien en dat was voorbijde goed nieuws, Swellow keek in het rond en zag Tunys en Iron bij de Hoppip plains. [iDie moeten opschieten.][/i] Dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Emptyma feb 23, 2009 10:24 pm

[Ik ben al mijn Acount's behalve Achi]

Sept kwam aanrennen. Hij was aardig snel voor een Torterra zijn doel was om de Burning Tower te beschermen dat was altijd zijn teken van hoop dus hij zou het doen ! Toen hij er was sprong hij wild heen en weer hij gebruiktte een Frenzy Plant die om de Burning Tower heen ging temisnte voor de helft . Want aan de andere kant zou hij zelf staan.

Frozen kwam aanrennen hij hadt er ook al van gehoord ze klom via de Frenzy Plant van Sept naar boven en ging bij de andere pokemon staan. Hij zuchtte. "Ik heb mijn pokemon in veiligheid gebracht en gan nu Sept helpen."Zei hij en hij sprong naast Sept op de Burning tower te beschermen.

Wing was weggevlucht iedereen van wie ze hield waren weg de oerpokemon en haar geliefdde ......

Leaf kwam aanrennen ze ging eglijk zonder wat te zeggen naast Frozen en Sept staan ze knikte blij een van haar eigen Type soort en van Pokemon evolutie soort zij zouden een goedde team zijn. Ze glimlachtet en ging in gevecht houding staan meer in verdedeging maar het ging er om dat ze klaar stond.

Iron was er al hij zuchtte hij deedt nog een aanval op de pokemon te zoeken maar hij vondt achi maar niet waar zou Achi toch verborgen zijn ?

Suicune kwam met grote passen aanrennen. Hij sprong simpel over de Frenzy Plant Koepel en ging bij de pokemon staan maar hield zich verborgen hij was er wel maar niemand zag hem. Hij zou alles doen om Miracle de zoon van zijn schepper [Kimmi :3 Want Ho-Oh heeft Suicune gemaakt] te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wachten voor overstroming. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wachten voor overstroming.   Wachten voor overstroming. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wachten voor overstroming.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Overstroming...?
» wachten
» Wachten
» wachten
» Wachten op Shade

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-