Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Bespieden dan maar !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Bespieden dan maar ! Empty
BerichtOnderwerp: Bespieden dan maar !   Bespieden dan maar ! Emptydo maa 19, 2009 8:44 pm

Achi , Dustfire en Levy hadden een plan en achi ging het zo snel mogelijk in werking zetten.Hij sprong gelijk in de zee en alleen zijn ogen kwamen eruit. "Hahaha , Dus die stomme Ho-oh is aangevallen."Hoordde hij hij keek naar de kant het was een Honchkrow. "Nu ga ik hem ook aanvallen."Zei de Honchkrow hij wou opstijgen maar achi hadt hem al beet bij zijn poot. Hij hadt niet gedacht dat hij zosnel DSers zou vinden.Hij slingerde de Honchkrow tegen een boom aan die haast gelijk wou huilen. "Sorry , Sorry ik ben ingehuurd om die sto ... Ehh aardige Ho-Oh aan te vallen."Riep de Honchkrow bang. "Door wie dan ?"Zei hij vlug. "Door een DSer ze gaven het in een brief dus ik weet niet wie !"Riep hij bang en hij vloog weg. Een DSer op een Ho-Oh dus dustfire aan te vallen waren ze zo laf ? Hj hoordde een takje kraken en draaidde zich snel om waar een DSer stond.


[Alleen DSers [Darksides] en als ik ze roep Dustfire of Levy]
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bespieden dan maar !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-