Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 In de sneeuwstorm.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de sneeuwstorm.   In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Emptyza apr 11, 2009 12:29 pm

Achi glimlachtte coowl naar Krew. "Het staat goed bij jou Kristallen op je hoofd en Buik :3"Zei hij dom hij hadt niks te zeggen en wou eigenlijk gaan. "Maar ik ga denk ik."Zei hij dom en hj rende het topic uit :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de sneeuwstorm.   In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Emptyza apr 11, 2009 12:35 pm

"O...ke..." zei Krew vaag. Ze keek Achi na, en liep maar naar Cloud toe. Ze bleef echter op een afstand, omdat ze nog niet wist hoe de Swinub heette. Ze keek opzij naar de lucht, maar daarna weer naar Cloud. "Hallo..." zei Krew op een serieuze, maar ook vriendelijke toon. Ze wou geen angst zaaien, en bleef daarom maar voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucario

Lucario

Man Aantal berichten : 15
Registration date : 09-09-08

Over je pokemon
Leeftijd:
Status:
Partner:

In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de sneeuwstorm.   In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Emptyzo apr 12, 2009 8:19 pm

Lucario had al een tijdje staan kijken.
''Waarom wil je eigenlijk niet evolueren in een Weavile?''
Hij kwam langzaam dichterbij,
Terug naar boven Ga naar beneden
Krew

Krew

Vrouw Aantal berichten : 51
Registration date : 20-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25 jaar
Status: Gezond
Partner: Nee

In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de sneeuwstorm.   In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Emptyma apr 13, 2009 1:23 pm

Krew keek om, en slikte. Hoe moest ze het nu uitleggen? Ze zuchtte, en begon te praten. "Ik was eerder in een groep Weaviles. Ik was daar de enige Sneasel. Maar omdat de groep mij op een dag beschuldigde van moord, die ik niet gepleegd had, werd ik weggejaagd. Ik kon niet uitleggen dat ik onschuldig was, ik werd gekrabd, en achterna gezeten. Uiteindelijk ben ik de grot uitgerend... want hier stond eerder een grot..." legde Krew uit. Ze zuchtte nogmaals. "Sindsdien heb ik slechte herinneringen aan Weaviles" zei ze, en keek naar Lucario.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de sneeuwstorm.   In de sneeuwstorm. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

In de sneeuwstorm.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-