Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Paws: Tegen de hondenmishandeling.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Paws: Tegen de hondenmishandeling. Empty
BerichtOnderwerp: Paws: Tegen de hondenmishandeling.   Paws: Tegen de hondenmishandeling. Emptydo mei 07, 2009 5:37 pm

Dierenmishandeling, iedereen weet er van. Wat kunnen we er tegen doen? Nee, inderdaad, Niks.. Maar, je kan wel wat doen voor de mishandelde honden, onder anderen: ZE ADOPTEREN! Smile

Er zijn veel asiels die werken voor een speciale diersoort, die het slecht hebben gehad.. Paws is hier ééntje van..

klik

'Stichting PAWS (Peoples Animal Welfare Society) is een stichting die zich volledig vrijwillig inzet voor zwerfhonden in het buitenland. Zij willen deze afgedankte, uitgezette en verwaarloosde honden hulp bieden door voor hen een thuis te zoeken hier in Nederland maar ook door de honden ter plaatse te helpen. Dit doen zij onder andere door het geven van financiële steun aan de asielen aldaar en door het sturen van bruikbare goederen en medicijnen.'

Zoals hier in al beschreven is, is dit een stichting voor (zwerf)honden die het ergens anders slecht hadden. Ook ik heb hier een hond vandaan, ja.

Ik zal even een (korte) geschiedenis plaatsen over mijn hondje, Posh.
[i]Toen posh een pup was, is ze door Paws gevonden samen met zijn broertjes en zusjes, en haar moeder. Haar moeder is toen helemaal in elkaar geslagen, en is bang voor mensen. Alle honden uit het nest waren geadopteerd, behalve Posh, de pup waarvan de oren er af waren gehaald, en haar moeder. Samen werden ze naar Nederland gestuurd. Posh' moeder werd geadopteerd, en Posh natuurlijk ook.. Alleen de mensen die posh geadopteerd hadden, schaamden zich ervoor dat ze een hond hadden zonder oren.. Toen hebben ze hem weer teruggedaan naar stichting Paws. Een kennis van ons had Posh toen tijdelijk in huis genomen, en toen die bij ons op visite kwam, voelde ze zich helemaal thuis. Ze ging op de bank liggen, en kreunde letterlijk van genot.. Het was prachtig om te zien. Als je bij haar ging zitten, duwde ze haar neus tegen je aan, om duidelijk te maken dat ze bij je wilde zijn. Het vertrouwen dat ze nog in de mens had, was ongelovelijk groot.. Wat een wonder was. Ze hoorde al helemaal bij ons gezinnetje, en kon goed overweg met mijn broertje en zusje van 6 jaar. Mijn moeder was hélémáál gek van haar, en wilde haar hebben. We hadden alleen al 3 honden, en wilden er geeneen meer omdat onze andere net was gestorven. Maar, mijn moeder was dus bijna jarig. Toen heeft mijn stiefvader Posh gekocht, en sindsdien leeft ze hier.. Bij ons, gelukkig. Ook kan ze nu los, iets wat eerst niet kon. Ze is heel trouw, en erg vriendelijk.

Foto:
Paws: Tegen de hondenmishandeling. 1241688982-040
(Gemaakt door Lidy, van een forum)


Sorry, maar ik wilde jullie aandacht vragen omdat het vreselijk is wat mensen dus met dieren doen, en dat je ziet hoe dieren zijn na alles wat ze meemaken.. Posh' oren zijn erafgeknipt dus, en nog steeds vertrouwd ze de mensen. Men moet gewoon meer respect hebben voor honden en andere dieren.

(Sorry als het niet hier moet, maar ik wist nergens anders, en ehm.. Het is toch wel iets belangrijks, imo.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Paws: Tegen de hondenmishandeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paws: Tegen de hondenmishandeling.   Paws: Tegen de hondenmishandeling. Emptydo mei 07, 2009 8:09 pm

Aw! arm beest! Ik kan geen hond adopteren Sad ! Maar ik heb wel al eens 10€ aan 'stop hondenmishandeling gegeven. Wink"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chibi

Chibi

Man Aantal berichten : 80
Leeftijd : 29
Registration date : 09-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 12 jaar
Status: Gezond
Partner:

Paws: Tegen de hondenmishandeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paws: Tegen de hondenmishandeling.   Paws: Tegen de hondenmishandeling. Emptyzo mei 10, 2009 9:27 am

Ik wil er ook eentje. Ze zijn zo schattig allemaal..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Paws: Tegen de hondenmishandeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paws: Tegen de hondenmishandeling.   Paws: Tegen de hondenmishandeling. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Paws: Tegen de hondenmishandeling.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» the mighty paws shook the earth and....
» Hard tegen Hart
» Pokemon Frontier gevecht - Achi tegen Sparky

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-