| Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Zeki
Aantal berichten : 88 Registration date : 18-04-09
Over je pokemon Leeftijd: oud...oud genoeg Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 09, 2009 9:29 pm | |
| simpel je klopt je hoofd op het toetsenbord en je ziet wat er uit komt met die afkorting maak je iets leuk
fjzr feestende joël zet recht xD |
|
| |
Thane
Aantal berichten : 1328 Leeftijd : 27 Registration date : 05-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 26 Status: Gezond Partner: Forever alone
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 09, 2009 9:32 pm | |
| tivm
te ingewikkeld voor mij! |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 09, 2009 9:33 pm | |
| Dit spel hadden we eerder. Het werd meer als spam beschouwd, echt waar.. Misschien zal ik dit moeten sluiten. Ik wacht af of er spam komt xd |
|
| |
Zeki
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 09, 2009 9:39 pm | |
| >.< WS heeft dit ook en andere fora's ook dus waarom deze niet?
dzeja
deze zuiplap eerst je andere xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 09, 2009 9:41 pm | |
| Wat boeit mij het dat WS het ook heeft. Het gaat erom dat de vorige keer een heleboel mensen vals speelde en dit een rommel topic werd van binnen een week naar wel 20 pagina's.. |
|
| |
Zeki
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 09, 2009 9:48 pm | |
| >.< sluit het vo mijn part... het interesseert me niet rfe reling feest evert |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 09, 2009 9:54 pm | |
| Ik wil hier niet de 'verpester' uit hangen dus niet zielig doen. Ik zeg alleen maar de waarheid. Als iedereen alles goed doet, kan het gewoon blijven. Ligt eraan wie er allemaal van plan is vals te spelen. |
|
| |
Zeki
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 09, 2009 9:56 pm | |
| mij best en speel het spel lekker mee ozer Onze zuiplap ernstig ratelend |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel zo mei 10, 2009 9:28 am | |
| Al wat Levy zei niet te veel dus niet op de post Blabalba. Want dit hadden we al eens ooit en hij is niet voor niets weggegooid. |
|
| |
Chibi
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 29 Registration date : 09-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 12 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel zo mei 10, 2009 8:56 pm | |
| |
|
| |
Thane
Aantal berichten : 1328 Leeftijd : 27 Registration date : 05-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 26 Status: Gezond Partner: Forever alone
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 16, 2009 7:24 pm | |
| hkjhohtezweuks Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel za mei 16, 2009 7:47 pm | |
| Eerste rede waarom dit weg gegooit was Topic word gesloten ivbm: Inactiefheid en vals spel EDIT: dankje blitzy, dat je het voorbeeld hebt laten zien.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel | |
| |
|
| |
| Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel | |
|