Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Shadow Clouds...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Shadow Clouds... Empty
BerichtOnderwerp: Shadow Clouds...   Shadow Clouds... Emptyza mei 16, 2009 1:25 pm

Blitzy liep de bergen op. Toen hij aan de top was hoorde hij dingen die niet normaal waren. De wind loeidde harder. De vogel pokémon bleven weg of ze vlogen heel laag. Blitzy vroeg zich af waarom dat was. Opeens kwamen er allemaal zwarte wolken beven Blitzy. Het begon harder te waaien. Blitzy hield zich aan de rotsen vast om niet van de berg af te waaien. Er kwamen zwarte schichten uit de donkere wolken. Blitzy riep:"W-at is dat!" Opeens klonk er een ijzige stem uit de wolken die zei:"Dat zijn schadow Clouds....Ouds-Uds-ds-s!" Zijn stem galmde door de bergen. Het was Honchcrow die uit de wolken was en die zei kwaadaardig:"Heb je geen zin om bij mij te komen? Ik maak je Shadow en ik geef je ouders terug." Blitzy keek raar na Honchcrow en zag een beeld hoe hij er gelukkig met zijn ouders zou zijn. Na lang denken zei Honchcrow:"Komt er nog wat van?" Blitzy zei opeens:"JIJ LELIJKE *@#%!" Blitzy deed scratsh op Honchcrow maar hij deed Dark Wing en Blitzy vloog de berg af. Blitzy greep naar de rotsen,zette zijn nagels erin en vertraagde. Maar een wonder zou hem kunnen redden. Blitzy vloog verder naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Legacy

Legacy

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 26
Registration date : 11-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Shadow Clouds... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow Clouds...   Shadow Clouds... Emptyza mei 16, 2009 2:12 pm

Legacy kwam aanvliegen en toevallig knalde Blitzy net op zijn rug"Hallo kleine chimchar" en hij vloog omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Shadow Clouds... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow Clouds...   Shadow Clouds... Emptyza mei 16, 2009 2:17 pm

Blitzy zei:"Aw! WIE?!.... Ow Hoi Legacy!" Blitzy sprong van Legacy af en klauterde berg op toen Blitzy boven was schrok Honchcronw zich een hoedje. Honchcrow zei:"Dan zit er niets anders op dan je te doden. Honchcrow vloog naar Blitzy. Honchcrow zei ijzig:"Je gaat eraan." Blitzy deed Ember op Honchcrow. En hochcrow trok zich terug. Maar deed Dark Wing die Blitzy begendig ontweek. De wind werd sterker met de minuut. Blitzy hieild zich stevig vast. Honchcrow zei:"Join!" Blitzy riep ton kwaad:"Dat moet nu een voor altijd afgelopen zijn!" Blitzy deed een Flame Wheel op Honchcrow en daarne Ember gevolgd door Sratch! Honchcrow verwachtte deze actie niet zn Honchcrow lag aan de rand van de berg en Blitzy legde zijn voet op Honchcrow. Zijn vleugels waren gebeburnt dus wegvliegen kon niet! Blitzy zei:"Waar zijn mijn ouders?" Honchcrow zei:"Ik zeg niets!" Opeens kleurden Blitzy's ogen rood en hij duwde Honchcrow van de berg af en stortte neer. Hij hoorde niets meer dus de Honchcrow was dood! Blitzys ogen kleurdden terug bruin en hij zei:"W-wat gebeurde er!" Opeens begonnen alle Schichten Blitzy aan te vallen en een heksactige stem zei:"JE HEBT IEMAND VAN MIJ VERMOORDT! NU ZUL JE GESTRAFT WORDEN!" Een Schicht raakte Blitzy en Blitzy viel bewusteloos op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Legacy

Legacy

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 26
Registration date : 11-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Shadow Clouds... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow Clouds...   Shadow Clouds... Emptyza mei 16, 2009 2:43 pm

(Hunchcrows kunnen vliegen)

"Nou als je het niet erg vind neem ik deze chimchar mee" en hij landen pakte Blitzy maar toen kwam er een horde honchcrow op hem af hij vuurde hyperbeam af en de honchrow vielen op de grond en hij vloog weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Shadow Clouds... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow Clouds...   Shadow Clouds... Emptyza mei 16, 2009 2:47 pm

(Ik heb zijn vleugels verbrand! Dus hij kan niet vliegen met vleugels die in brand staan xD)
Blitzy werd wakker en zei:"He?" Blitzy wrong zich uit Legacy's poten en ging op mijn rug staan. Hij zag in de wolken iets staan dat hem bang maakte. Blitzy deed een Ember op Honchcrow. Opeens kwam er een gigaschim in de shadow clouds te staan. Was een redder..of de baas van al die Honchcrows?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Shadow Clouds... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow Clouds...   Shadow Clouds... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Shadow Clouds...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sky Clouds!
» Shadow Lugia
» Shadow's party! ^^
» Shadow is terug

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-