Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Tot rust komen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:06 pm

[serious post required]

Dustfire vloog in paniek naar crystal lake, een van de vredigste plaatsen in het gebied,
Ze streek neer naast het water, en keek naar haar spiegelbeeld.
Wat was er met haar gebeurd? hoe kon het zijn dat ze pokemon had pijngedaan,en de burning tower had gesloopt..
Ze herrinnerde zich niks meer.. het leek allemaal zo ongelovig.
Ze zuchtte. en dronk wat water uit het meer. ze voelde zich meteen beter.
Ze wist het. ze zou een goede vriend roepen! iemand die haar altijd zou begrijpen.
Hier langs het crystal lake woonde suicune. Dustfire roepte hem keer op keer, maar hij kwam niet.
''Suicune?...'' zei ze na een kwartier wachtten. ''Waar ben je?''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:15 pm

Darky kwam via de burning tower gevlogen. Na veel moeite kwam hij bij het crystal lake aan. Hij zag Dustfire. "Die is dood.." Zei Darky ineens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:19 pm

Lichte wallen van vermoeidheid stonden onder Houndoom haar ogen. Ze liep naar het meer toe, zonder om zich heen te kijken. Ze dronk gulzig wat van het koude water, wat haar goed deed. Ze hief haar kop weer op, en schudde zich uit. Ze keek eens goed om zich heen. Waar was ze eigenlijk naartoe gelopen? Ze had zoveel dorst gehad, dat ze er niet bepaald op had gelet... En nu ze wat beter keek, merkte ze dat ze bij het Crystal Lake was. Ze zag vaagjes een schim die op Dustfire leek. Maar wacht... Wás dat niet gewoon Dustfire? Nieuwsgierig, maar ook deels voorzichtig liep Houndoom in de richting van Dustfire. Na even, zag ze ook een tweede zwarte schim. Wacht... Dat was toch.. Darky?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:22 pm

Darky keek om. "Urgh.." Darky zweefde een stuk achteruit. Opeens viel Darky weer op de grond, uit vermoeidheid van wat er gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:23 pm

Dustifre keek om.
''Wat? dood? wie is dood?'' vroeg ze, niet begrijpend.
Daarna zag ze houndoom aanlopen. Dustfire zei niks, maar bleef naar de pokemon kijken.
Toen darky viel, vloog ze meteen naar hem toe. ''Darky!'' riep ze bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:28 pm

Houndoom bleef even staan toen ze Darky zag neervallen. Hč? Wat was er hier aan de hand? Ze begon in een versneld tempo naar ze toe te lopen, tot ze uiteindelijk bij ze was. Ze keek even vragen naar Dustfire, en daarna met een bezrogde blik naar Darky. "Wat is er gebeurd?" vroeg ze. Ze had geen idee van wat er allemaal aan de hand was, dsu dit leek haar de meest logische vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:29 pm

Blitzy hoorde stemmen en kwam de grotten in gewandelt. Hij zag daar een paar schimmen. Hij zag als eerste Darky's schim En Blitzy vloog behendig tegen de muur. Blitzy zei toen heel zacht:"D-Darky? Heeft die de Burning tower niet vernield?" Blitzy belsoot af te wachten maar schopte per ongelijk tegen een steen die naar de pokémon toe rolde. Blitzy fluisterde:"Nhee!" Nu zou hij gizien worden en zou hij misschien problemen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:31 pm

Darky kuchte even en begon toen langzaamaan te vertellen. "Ik kwam op de burning tower en vernietigde een stuk..Daarna werd Dustfire boos en gebeurde er iets. Dustfire doodde pokémons die op haar pad kwamen waaronder suicune, en nog een paar anderen. Daarna wou ik haar bevechten om haar weer goed te maken maar dat mislukte..Net nog brak er een 2de gevecht uit, waardoor ik verwond ben geraakt.." Vertelde Darky. Nadat Darky verteld had zag hij een steen tegen zich aanrollen. Het was teveel. Darky deed zijn ogen weer dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:35 pm

Houndoom had geschrokken naar het verhaal van Darky geluisterd. De Burning Tower aangevallen? Maar waarom zou hij ooit zoiets doen? Er klopte ergens iets niet in dit verhaal... Ze fronsde nadenkend. Dus, nadat de Burning Tower kapot was gegaan, was Dustfire losgeslagen? Blijkbaar hadden die twee dan zeker iets met elkaar te maken... Houndoom keek even naar de steen die kwam aangerold, maar ging er verder niet op in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:35 pm

Blitzy kwam van de muren en was dus zichtbaar en hij zei verbaast:"Dustfire heeft heeft pokémons vermo...?" Blitzy was er niet goed van! Blitzy zei:"Sorry dat ik je verdacht dat jij alles deed, Darky!" Blitzy plukte een paar oran bessen en hij zei:"Eet! Je wordt er beter van!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:39 pm

Dustfire verstijfde van wat darky had gezegd.
''Nee.........'' Zei ze. Ze keek naar dakry die zn ogen weer sloot.
''Leg hem in het water, ze zeggen dat dit water geneest...'' Zei ze snel.


[ik ben douchen, dus ff wachten met posten plz]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 2:40 pm

Darky keek kwaad naar Blitzy. Darky mepte de oran berry's weg en viel toen weer neer. "Ik ken je niet eens.." Zei Darky geďrriteerd.

(oke)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 8:22 pm

Dustfire gromde even naar blitzy.
Aangezien de pokémon niks meer zeiden of deden, stapte ze zelf naar darky toe.
Ze pakte hem vast en sleepte hem langzaam het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 8:24 pm

Darky kon zijn ogen niet openen. Hij zat in een diepe slaap. Ondertussen werd Darky meegesleept. Zou het nog goed komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 8:26 pm

Dustfire zag darky nog steeds niet bewegen, en duwde hem nog een stukje verder het water in.
''Laat het water je genezen.. alsjeblieft...'' Zei dustfire bibberend.
Het was allemaal háár schuld.. darky mocht niet dood...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 8:29 pm

Er gebeurde niets bij Darky. Opeens begon het onderste stuk van Darky weg te gaan. Darky werd wakker. "Wat is dit..??" Darky keek goed naar zichzelf.

(Mag ik hereizen ? x'd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 8:32 pm

[euw... t zal wel? xD]


Dustfire keek raar naar het onderste stuk van darky.
Toen zag ze dat darky wakker werdt. ''Darky... wat gebeurt er? laat je jezelf verdwijnen of...?''
Zei dustfire paniekerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 8:36 pm

"Ik doe niets!" Darky keek naar zichzelf. Zijn lichaam verbrijzelde langzaam. "Als dit dan het einde is, zeg ik vaarwel.." Darky zijn lichaam verdween langzaam. Wat glintstertjes vlogen naar de lucht toe en verdwenen ook.

(ik ben niet dood)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyzo mei 17, 2009 8:43 pm

[owkey xD]

Dustfire keek aan hoe darky langzaam verdween.
''Nee! Darky! ga niet dood!'' Ze keek hoe de glinstertjes langzaam verdwenen.
er kwamen tranen in haar ogen.
Ze keek naar de andere pokemon.
''D..darky is weg...dood... en het is mijn schuld'' Zei ze tegen hen.
Er liep een traan over haar wang die in het water van het meer viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyma mei 18, 2009 8:10 am

Blitzy stond ook met traanogen. Hij zei triest:"Snik......Het enige *snik*.....Wat we....*snik*......Kunnen doen is.....hem een waardige......herdenkenis geven" Na die zin barstte hij in tranen uit. En Blitzy zei triest:"Het is niet...jouw schuld........Dustfire! Er....zit waarschijnlijk......een slecht iets.....in....je! Misschien......Shadow Lugias...geest? Blitzy viel neer en keek naar de plaats waar Darky verdween! Het begon toen buiten zwaar te onweren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyma mei 18, 2009 3:07 pm

"Misschien..." Er klonk een stem maar je zag niemand. "Kan je je krachten gebruiken."Hij kwam het shaduw aangelopen en nu pas was het te zien dat het achi was."Neeh het was niet shadow Lugia, Ik heb gehoord dat Dsutfire is verbonden met haar toren en toen er wat van af brak werdt ze oppeen primal ik stond er bij en ik keek er naar."Zei hji rustig."Maar ik heb ook gehoord dat Ho-Oh's genezende krachten hebben en het macht om pokemon te laten herleven maar dan in een andere lichaam en mishcien in dezelfde lichaam met veel moeite."Zei hij."Dus je kan hem terug brengen maar dat gaat niet lukken als er niks van darky over is."Zei hij eigenlijk wou hij zeggen dat dustfire darky kon laten genezen maar er was niks van over dus het kon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyma mei 18, 2009 9:15 pm

[goeie lange post, achi Very Happy]

Dustfire rilde even van wat blitzy zei, maar kalmeerde een klein beetje omdat ze achi zag.
''Dus.. ik was primal?'' Mompelde ze. Ze zuchtte. Het was iniedergeval niet háár schuld nu, toch?
Nou, misschien nog een klein beetje. Ze keek naar achi.
''Nee, ik denk dat dat inderdaad niet kan...'' Zei ze diep teleurgesteld. Nu net nu haar krachten zo van pas kwamen, kon ze ze niet gebruiken. ''We kunnen niets doen...''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyma mei 18, 2009 9:31 pm

[Ik kan veel langer kijk maar Klik ]

Achi dacht even na. "Of toch wel."Het leek alsof het dfe beste idee ooit was x'd "We gaan naar Celebie!" Het klonk nog raar omdat hij Celebi nog verkeerd zei x'd "Zij kan door de tijd reizen en als ze terug gaat in de tijd voordat Darky jou probeerdde te stoppen en de Scared Fire tegen zich aan kreeg."Begon hij blij. "Dan neemt ze hem mee naar hier en is hij terug! Wel kan het wat met de tijd doen maar we kunnen onszelf ook terug in de tijd brengen met celebi, dan gaan we precies voor het moment dat hij verdween en nog niet in het water was en dan genees jij hem!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyma mei 18, 2009 9:33 pm

[jah, maar hier is het moeilijker om lang te posten, vind ik xD]

''Celebi....' Zei dustfire glimlachend.
Celebi was dustfire's beste, oude vriend, en ze zou het niet erg vinden haar weer te zien.
''Ik...hoop dat celebi dat voor ons mogelijk kan maken, maar als het kan, is het een geniaal idee!''
Zei dustfire.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Emptyma mei 18, 2009 9:38 pm

[Jah ietsiets makkelijker x'd]

"Uhű ik ben geniaal!"Zei achi dom alsof hij de wereld hadt gered. "Ehh waar leeft Celebi nu? Sinds je de gebieden nieuwe namen hebt gegeven is het verwarrend..."Zei hij het was iets met Timerise forest maar hij dacht aan Tim Reist forel. "Dus wanneer vertrekken we hopelijk zo snel mogelijk."Zei hij opgewonden hij dacht even na. "Misschien kan je de andere doden ook laten herleven ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Tot rust komen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot rust komen..   Tot rust komen.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Tot rust komen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» uitrusten en op krachten komen
» Rust...?
» Rust...?
» Rust.
» Rust

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-