|
|
Auteur | Bericht |
---|
amestigon
Aantal berichten : 165 Leeftijd : 29 Registration date : 18-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 2 jaar Status: Gezond Partner: opus
| Onderwerp: Re: Ontploffing wo jun 24, 2009 8:37 pm | |
| Amestigon hoorde wat maar kon niet zien waar het vandaan kwam. ''HELPPPP'' gilde hij met zijn laatste kracht. Hij zou snel zijn bewustzijn verliesen als hij geen verse frisse lucht kreeg. |
|
| |
Thane
Aantal berichten : 1328 Leeftijd : 27 Registration date : 05-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 26 Status: Gezond Partner: Forever alone
| Onderwerp: Re: Ontploffing wo jun 24, 2009 8:41 pm | |
| Blitzy pakte Wooshie vast en zei:"Hou je vast..." Daarna smeet hij Wooshie zo ver mogelijk weg. Daarna zei hij:"Succes!" Daarna probeerde hij met volle kracht weer aan land te graken. |
|
| |
amestigon
| Onderwerp: Re: Ontploffing vr jun 26, 2009 12:22 pm | |
| Amestigon bleef hoesten en liep maar een richting op. Toen voelde hij iets branden op zijn rug. Het vuur was overgeslagen hij stond in brand. Hij gaf een hele harde gil en rende rondjes. Waar was het water! |
|
| |
Wooshie
Aantal berichten : 177 Leeftijd : 29 Registration date : 04-06-09
Over je pokemon Leeftijd: I was born 14 years ago. Status: Gewond Partner: My only love: Sara Kroos ♥
| Onderwerp: Re: Ontploffing vr jun 26, 2009 6:53 pm | |
| Wooshie voelde zichzelf neerploffen op de grond en veegde zich af. ''Amestigooooooooooon!!'' Riep Wooshie. Opeens hoorde ze een schelle gil uit de verte komen en rende erop af. Ze zag Amestigon in brand staan. Zo snel als ze kon spoot ze water op Amestigon's rug. ''Amestigon gaat 't? Ben je gewond? Moeten we naar een PokémonCenter?'' Vroeg Wooshie heel snel. |
|
| |
amestigon
| Onderwerp: Re: Ontploffing vr jun 26, 2009 7:13 pm | |
| Amestigon stond duf voor zich uit tekijken. Er zaten flinke brand wonden op zijn rug. Elke beweging deed pijn. Hij wou niet meer bewegen..nooit meer. |
|
| |
Thane
| Onderwerp: Re: Ontploffing vr jun 26, 2009 7:21 pm | |
| Ondertussen aan de oever
Het was Blitzy gelukt om aan de overkant te graken. Daarna pakte hij meteen een stukje schors en schreef erop:SOS,Timerise forest!" Daaran smeet hij het neer de eerste vliegpokémon die hij zag. Daaran zei hij:"Hopelijk sturen ze hulp..." Hij schreeuwde richting de overkant:"HEI,ALLES OK?!" |
|
| |
Wooshie
Over je pokemon Leeftijd: I was born 14 years ago. Status: Gewond Partner: My only love: Sara Kroos ♥
| Onderwerp: Re: Ontploffing vr jun 26, 2009 8:51 pm | |
| Wooshie zag de brandwonden en keek zo ongerust dat Wooshie er tranen van in d'r ogen kreeg. ''Amestigon.. het spijt me.. het spijt me zo dat ik niet eerder gekomen was.'' En Wooshie probeerde de brandwonden wat te doven met water. Ze kon het niet laten en begon van schrik te huilen. ''Het spijt me zooooooo, Amestigon!!'' |
|
| |
amestigon
| Onderwerp: Re: Ontploffing vr jun 26, 2009 11:35 pm | |
| Amestigon werd een beetje gestoort. ''Maak niets uit, ik voel het niet'' zei hij met een nep-smile. Maar naar een stap voelde hij het enorm branden. Ze haren waren daar weggeschroeit. Hij begon te gillen daarna hield ie op. ''lift?'' vroeg hij. |
|
| |
Thane
| Onderwerp: Re: Ontploffing za jun 27, 2009 7:48 am | |
| Blitzy zuchtte. Opeens hoorde hij luid geklapper. Eeb bende Pellipers kwam aangevlogen. Blitzy stond recht en riep:"HEEE! Hierzo!" Terwijl Blitzy vrolijk sprong om de aandacht van de Pelippers te trekken,Stond er een woedende bende Ursarings achter Blitzy... |
|
| |
Wooshie
| Onderwerp: Re: Ontploffing za jun 27, 2009 10:09 am | |
| Wooshie stopte met huilen en keek verbaasd naar Amestigon. ''Waarom een lift? Je heb heel erg veel pijn! Zal ik nog wat water spugen? Zal ik hulp halen?'' En Wooshie stapte wat dichterbij naar Amestigon en spuugde nog een klein straaltje water naar zijn rug. |
|
| |
Legacy
Aantal berichten : 235 Leeftijd : 27 Registration date : 11-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 20 Jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Ontploffing za jun 27, 2009 10:26 am | |
| Legacy kwam aanvliegen hij zag het bos in de brand staan en dee dood leuk zijn hydro pump in de lucht zodat het nat werd daarna liep ie naar binnen en riep " Hallo is hier iemand" en hij ademde per ongeluk rook in maar ja hij was zogroot kon die wel tegen |
|
| |
amestigon
| Onderwerp: Re: Ontploffing za jun 27, 2009 11:48 am | |
| Amestigon kromp inelkaar. Het was te koud. Hij begon te janken. ''Neem me mee naar een veilige plek'' zei hij. ''Maar eeerst moet je hulp halen'' zei hij ''ander is dit bos weg en gaan duizende pokemons dood'' |
|
| |
Wooshie
| Onderwerp: Re: Ontploffing za jun 27, 2009 12:40 pm | |
| Wooshie keek in de lucht en hoorde iets vliegen. ''Legacy!! Legacy!! Hierzoooooooooo!!'' Gilde Wooshie met al haar longen uit haar lijf. ''Astjebliefttttt kom hier Legacy!! Help ons!!'' |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Ontploffing | |
| |
|
| |
|