|
Auteur | Bericht |
---|
Wooshie
Aantal berichten : 177 Leeftijd : 29 Registration date : 04-06-09
Over je pokemon Leeftijd: I was born 14 years ago. Status: Gewond Partner: My only love: Sara Kroos ♥
| Onderwerp: Gevaar do jun 04, 2009 10:34 pm | |
| Wooshie lag heerlijk in het gras, te genieten van de zon. ''Gewééééldige dag vandaag.'' Zong Wooshie luidkeels. ''Perfecte wind, geen steekje aan de lucht, het gras waait mee. Beter kan het niet.'' Een paar Pidgey's vlogen over en maakten een prachtig geluid. Wooshie stond op en besloot om haar gezicht te wassen bij het meertje. Daar bij het meertje aangekomen viel Wooshie op dat het doodstil was. Wooshie ging zitten en waste haar gezicht. |
|
| |
Racker Verbannen
Aantal berichten : 455 Registration date : 06-08-08
| Onderwerp: Re: Gevaar vr jun 05, 2009 8:25 pm | |
| Racker zag wooshie. en liep naar hem toe waste toen eerst zijn gezicht voor hij zei:''hoe gaat tie wooshie?'' |
|
| |
Wooshie
Over je pokemon Leeftijd: I was born 14 years ago. Status: Gewond Partner: My only love: Sara Kroos ♥
| Onderwerp: Re: Gevaar vr jun 05, 2009 8:34 pm | |
| Wooshie schrok even van het plotselinge geluid, maar was al snel gekalmeerd toen ze zag dat 't Racker was. ''Hoi Racker, met mij gaat 't goed hoor. En met jou?''
Laatst aangepast door Wooshie op ma jun 22, 2009 3:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Racker Verbannen
| Onderwerp: Re: Gevaar vr jun 05, 2009 8:37 pm | |
| Racker zei tegen de kleine Sqeurtile:''met mij gaat het goed,is er nog wat gebeurd?'' |
|
| |
Wooshie
| Onderwerp: Re: Gevaar vr jun 05, 2009 8:54 pm | |
| ''Er is best wel veel gebeurd ja... Lang verhaal '' Zei Wooshie mompelend |
|
| |
Blade Verbannen
Aantal berichten : 18 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Gevaar vr jun 05, 2009 10:14 pm | |
| blade kwam aanracen en zei" wat dan wooshie" |
|
| |
Wooshie
| Onderwerp: Re: Gevaar vr jun 05, 2009 10:17 pm | |
| ''Er is op deze plek een brand geweest, zie je daar dat afgebrande hutje?'' En Wooshie liep naar 't hutje toe en legde er een hand op. ''Een herinnering wat nooit gedoofd wordt.'' |
|
| |
Zeki
Aantal berichten : 88 Registration date : 18-04-09
Over je pokemon Leeftijd: oud...oud genoeg Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Gevaar za jun 06, 2009 3:51 pm | |
| Zeki vloog door het gebied. Hij had totaal niet door van alle andere aanwezigheden. Hij vloog verder en snoof de geur van bloemen op. Hij genoot van de geur en landde tussen het gras. Hij keek nu wel zorgvuldig rond en hij zag nu wel pokemon. Hij steeg weer op en vloog naar de pokemon toe "hallo"zei hij op een aardige toon. |
|
| |
Wooshie
| Onderwerp: Re: Gevaar za jun 06, 2009 4:52 pm | |
| ''Hallo, ik ben Wooshie. Wie ben jij?'' Zei Wooshie en glimlachtte naar de pokémon. ''Heb jij nog wat gemerkt hier van de brand?'' Flapte Wooshie eruit. |
|
| |
Zeki
Aantal berichten : 88 Registration date : 18-04-09
Over je pokemon Leeftijd: oud...oud genoeg Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Gevaar za jun 06, 2009 5:44 pm | |
| "ik ben Zeki een porygon2"zei Zeki. Hij glimlachtte naar Wooshie "ja dat heb ik zeker gemerkt". Hij knikte langzaam "De natuur zal zich herstellen... langzaamaan maar zeker herstellen". |
|
| |
Racker Verbannen
| Onderwerp: Re: Gevaar za jun 06, 2009 6:40 pm | |
| ''ja maar wel jammer voor de bospokemons,die moeten of de hele tijd wachten of een nieuwe huis zoeken.''Zei Racker zuchtend toen hij zijn haren zat te likken. |
|
| |
Wooshie
| Onderwerp: Re: Gevaar za jun 06, 2009 6:54 pm | |
| Wooshie zuchtte en keek somber. ''Ik vind 't zo zielig voor die pokémon. Konden we maar wat voor ze doen.'' En opeens had Wooshie een idee. ''Zullen we pokémon zoeken en een hutje voor ze bouwen?'' Wooshie glinsterde helemaal. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Gevaar | |
| |
|
| |
|