Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Uitzicht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Uitzicht   Uitzicht Emptyma jun 15, 2009 5:36 pm

Houndoom had de berg zo hoog mogelijk beklommen, tot ze niet meer verder kon. Alhoewel het zomer was, was er een groot verschil tussen beneden aan de grond, en hoog in de bergen. Het was er niet koud, maar meer vochtig, wat de zomer sweer niet echt door liet komen. Ze probeerde haar gedachten, voor de zoveelste keer weer eens op een rijtje te krijgen, en probeerde daarbij de onplezierige gedachten te verdringen. Ergens, voelde ze vaagjes nog iets voor Joël. Maar zoals ze zichzelf al vaak genoeg had gezegd, hij was er niet meer. Hij was overleden, dat moest ze onder ogen komen te zien. Het was vreemd, om van iemand te houden waar je de laatste keer dat je ermee sprak ruzie mee had... Ze snoof even, alsof ze zichzelf tegensprak. Ook keek ze op de een of andere manier, met een nieuwe manier naar Danger. Houndoom sloeg haar ogen neer, en schudde afkeurend met haar hoofd. Nee, dat zou toch nooit werken... Ze keek weer omhoog, en probeerde van het mooie uitzicht te genieten.

Houndoom keek naar een aantal jonge Spearow, die zojuist hun nest verlieten, en een mislukte poging deden om te kunnen vleigen. Houndoom grinnikte, toen ze naar de onhandigheid van de jonge pokémon keek. Was ze zelf ook ooit eens zo geweest? Ze hoopte toch van niet... Ze grijnsde van oor tot oor. Alhoewel, aan de andere kant ook weer wel... Dan was ze haar ouders tenminste eens écht tot last geweest, in plaats van de miniscule irritaties de ze bij hen veroorzaakt had. Ze glimlachde vaagjes, terwijl ze naar de over zwevende wolken keek. Blij, dat dat deel van haar leven voorbij was... Houndoom luisterde aandachtig, naar een geluid achter haar, wat haar behoorlijk bekend voorkwam. Ze concentreerde zich o het geluid, in een poging erachter te komen wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptydi jun 16, 2009 7:53 pm

Blitzy kwam het topic ingelopen en zei met een lach:"Hey houndoom!" Blitzy keek naar de Spearow. Blitzy keek naar Houndoom. Daarna zei hij:"Is eriets?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptydi jun 16, 2009 9:27 pm

Ook de grote Raichu kwam aanlopen. Ze dacht aan de Abondoned Factories. Daar had ze, op de een of andere manier, haar volt onder controle gekregen. Haar volt was nu super hoog, wat haar kracht toenam, maar ze kon zichzelf beheersen. Ze zuchtte diep, en grijnsde. Hierna keek ze naar de Aap en Houndoom. ''Hey, Aap.. Ben je ontsnapt uit de DS grot?'' vroeg ze kalmpjes. Ze wist het nog goed, hoe het daar was gegaan. Iedereen lag uitgeschakeld op de grond toen zij aankwam, en ze sleurde iedereen mee.. Alleen hem had ze niet kunnen bevrijden. Ze zuchtte, en knikte even beleefd naar Houndoom. ''Hallo, Houndoom.'' zei ze toen vriendelijk, en ze grijnsde licht. Haar vacht glinsterde, en haar littekens vervaagden.. Alleen die op haar nek bleef goed zichtbaar, de rest verdween onder haar vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Claw

Claw

Man Aantal berichten : 168
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2˝ jaar
Status: Gezond
Partner: Akina.. you may be dead, but our love is forever..

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptywo jun 17, 2009 2:20 pm

Claw liep de groep voorbij. Hij keek even naar Houndoom, Blitzy en Tora, maar zei niks. Hij slikte. Waarom was hij weggejaagd in de Freezing Ruins? Misschien zag Danger hem als iemand anders...? Nee, dat kon niet. Opeens bedacht Claw zich iets. Misschien zou iemand uit het groepje het weten...! Claw draaide zich om, en liep naar het groepje toe. "Hoi..." mompelde hij, toen hij eenmaal bij het groepje stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptywo jun 17, 2009 7:16 pm

[@Tora;Niemand post er meer!]

Toen ging hij voor Tora staan. Het was opgevallen dat hij groter was geworden. Blitzy wendde zich toen naar Claw. Daarna zei hij:"Jouw zie ik voor het eerst...." Hij keek naar de grauwe lucht. Daarna keek hij naar zijn wonde op zin poot. Hij zwiepte daarna met zijn staart rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw

Claw

Man Aantal berichten : 168
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2˝ jaar
Status: Gezond
Partner: Akina.. you may be dead, but our love is forever..

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptywo jun 17, 2009 7:44 pm

Claw was niet onder de indruk van Blitzy's brandende staart. Hij was gewend aan vuur. Claw knikte even. "Inderdaad, ik heb hier ook nog nooit een Monferno gezien..." zei hij, en bedacht zich iets. Zou Blitzy...? "Ehm, ken je een Houndoom, die Danger heet?" vroeg Claw. Misschien wist Blitzy wél waarom hij was weggejaagd in de Freezing Ruins.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptydo jun 18, 2009 7:40 pm

Blitzy keek naar Claw en zei:"Is eriets? Ik ken een Houndoom die Danger heet. Maar de laatste keer dat ik hem zag..." Blitzy kreeg terug het beeld voor zich van wat er gebeurde. Hij zei:"Ik weet dat hij vervloekt is door een pokémon die Helos heet." Toen dacht hij terug aan het beeld dat hij de vloek van Danger had willen overnemen om hem te redden. Blitzy zei:"Geloof me,ik was toen nog een kleine Chimchar toen ik hem hielp. Blitzy keek naar de lucht en zei:"Mooie herrineringen...."
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptyvr jun 19, 2009 4:12 pm

Houndoom draaide zich om naar de pokémon die erbij waren gekomen, en ze knikte vaagjes ter begroeting. "Ook hallo..." mompelde ze haast onverstaanbaar. Ze hield haar kop even scheef, toen ze de naam 'Danger' hoorde vallen. 'Ja, ik ken Danger.' wou ze zeggen, maar Blitzy was haar al voor, en ze besloot opnieuw alleen maar te knikken ter bevestiging. Ze glimlachde zo overtuigend als ze kon, om duidelijk te maken wat haar bedoelingen waren, alhoewel het voor haar zelf ook niet helemaal duidelijk was. Een korte blik, wierp ze op het zichtbare litteken in Tora haar nek. Ze fronsde even, en keek daarna weg van het litteken, alsof het niks vreemds was. Ze had het tenslotte al een keer gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptyvr jun 19, 2009 4:59 pm

Tora grijnsde naar Houndoom, en keek toen naar Blitzy. ''Weet je, je bent nog steeds klein hoor.'' gromde ze naar hem, omdat hij voor haar was komen staan. Ze rolde met haar ogen. Ze keek ieder even aan, maar zei niks over dat ze binnenkort PokéRPG een tijdje zou verlaten. Dit had zijn redenen; haar ouders waren gedood.. Ze móest wraak nemen. Ze zuchtte, en schudde haar kop, terwijl ze de Monferno en Umbreon aan bleef kijken, met de duivelse blik die ze steeds vaker had. Ze draaide haar kop weg, en ging met haar staart langzaam heen en weer, waarna ze naar boven keek, ze was zenuwachtig voor het moment wanneer ze meer te weten zou komen over de moordenaar, en weg zou gaan uit PokéRPG, om hem te doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptyvr jun 19, 2009 5:19 pm

Blitzy keek naar de valse blik van Tora. Daarna zei hij:"Is er iets?" Blitzy ging zitten en dacht na. Hij dacht toen aan een paar maanden terug. Toen hij uitgeput in pokeRPG aankwam....wist hij na een paar dagen dat er meer aan de hand was hier. Blitzy stond rechtop en keek naar het uitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw

Claw

Man Aantal berichten : 168
Registration date : 17-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2˝ jaar
Status: Gezond
Partner: Akina.. you may be dead, but our love is forever..

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptyvr jun 19, 2009 5:29 pm

"Je zei...?" vroeg Claw verbaasd. Danger was vervloekt? Hoe kon dat? En wie was Helos? Veel vragen spookten in zijn gedachten rond. Claw wou het wel vragen, maar tegelijkertijd ook weer niet. Hij zuchtte. "Zou dat de reden zijn waarom ik werd aangevallen en weggejaagd...?" mompelde Claw. Hij wist het niet helemaal zeker.

(Late reactie, I know o_o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptyvr jun 19, 2009 5:45 pm

Houndoom reageerde op Claw. "Dat zou goed de reden kunnen zijn..." zuchtte ze. "Had Danger op dat moment rode ogen?" vroeg ze. "Als hij dat had, dan was hij zeker onder invloed van de vloek." verklaarde ze. "Tenminste, zover ik weet..." voegde ze er snel aan toe. Ze probeerde zich meer van de vloek te herinneren, wat misschien nog van dienst zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Emptyvr jun 19, 2009 6:31 pm

Blitzy zei:"Nhee,Danger WAS vervloekt! Toen ik de vloek wou overnemen heeft Helos Danger en mij doof gemaakt! Ik kon het kristal van de eeuwige horenheid gebruiken. [Zie topic van de vorige gebeiden] " Blitzy zuchtte. Hij zei daarna:"Ik vraag me af of Danger nog doof is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Uitzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzicht   Uitzicht Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Uitzicht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Uitzicht
» mooi uitzicht
» uitzicht vanaf een vulkaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-