Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Grot van Tora en Tunder

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Night

Night

Vrouw Aantal berichten : 45
Registration date : 03-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gewond
Partner: Tora (L)

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 7:50 pm

In plaats van Tora kwam Night er aan lopen. "Hey Amore!" Zei hij rustig."Wie is je Vriendje daar?"En hij keek rustig in het rond de grot waar hij net in was gekomen zag er rotserig uit.( XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 7:53 pm

Amore's wangen kleurden zich rood, maar al gauw weer normaal. ''Pa, doe normaal,'' zei ze droog. Ze snoof eventjes zacht. ''Trouwens, merk je niet wat aan mij?'' Vroeg ze trots. De vorige keer dat ze hem zag, was zij nog een Pichu. Ze was dus geëvolueerd, en ze had verwacht dat hij daar wel een opmerking over zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 7:54 pm

Riolu liep achter Amore aan en zijn verwonderende rode oogjes keken overal rond. Wat was het hier prachtig! er was een enorme waterval en het water was helderblauw. Op de oever groeide overal bloemen met ieder hun eigen unieke kleur. Even bleef Riolu staan om naar al dat moois te kijken maar zag dat Amore ondertussen al de grot in was gelopen. Snel rende Riolu naar haar toe waarbij zijn oortjes iets omhoog gingen. Riolu zag de bliksemstraal van Amore en grinnikte, voor een kleine pikachu had ze behoorlijk wat power in zich. Maar Riolu wist dat groote niks uit maakte, dat had hij zich bewezen. Hij liep de grot binnen maar die was op Amore na leeg. Hij ging zitten naast Amore en keek haar met een grijns aan 'wat is het mooi hier!' zei hij vrolijk. opeens kwam er een raichu naar binnen gelopen en vrolijk begroette Riolu hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:00 pm

''Riolu,'' zei ze rustig. ''Dit is dus de grot van mijn vader,'' ze wees Night aan, ''Mijn moeder, mij, mijn zusje en broertje.'' Zei ze toen. Ze slikte. Haar moeder zou zo wel komen, die had beloofd altijd op haar bliksemstralen af te komen. Maar, als ze nu midden in een gesprek zat zou ze dat natuurlijk eerst af moeten sluiten, en dan zou het langer duren. Ze schudde haar kop even. ''Ohja. Mijn vaders naam is dus Night,'' zei ze snel en droog, ''Mijn zusje heet Yellow, en mijn broertje Thundress. Mijn moeder is Tora,'' zei ze toen vaag. Ze keek even snel rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:04 pm

De grote Raichu stapte op een rustig tempo de grot in. Ze keek naar Riolu, Amore en Night. ''Amore, Night,'' begroette ze de twee. Haar blik ging naar de Riolu, ''Hallo, Tora,'' stelde ze zichzelf rustig voor. Haar ogen stonden niet bepaald vals, maar er was ook niet in af te lezen of ze hij wel gewenst was. Ze grinnikte. ''Thundress en Yellow zijn er op dit ogenblik niet,'' zei ze vaag, en ze snoof. Ze gaf Amore een ruwe aai over haar kop, en ging toen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:06 pm

Riolu luisterde naar Amore en probeerde de namen goed in zijn hoofd te prenten. 'hallo Night, ik ben dus Riolu' zei hij tegen de vader van Amore. Met een vrolijke glimlach keek hij de raichu aan die vele malen groter was dan zijn dochter, maar dat was natuurlijk logisch. Riolu greep met zijn handen zijn knietjes vast en keek verwonderd door de grot. Hier en daar stonden wat meubels, het was een erg leuk huisje voor een gezin vond Riolu. Opeens verscheen er nog een Raichu, die stelde zichzelf voor als Tora. Dat was dus de moeder van Amore. 'Hoi, ik ben Riolu!' riep hij blij, bewonderend keek hij naar de twee raichu's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:09 pm

Amore grinnikte even. Ze keek naar haar ouders. Eigenlijk was het best vreemd. Tora en Night waren allebei erg groot voor Raichu's, en Tora was wat ouder dan Night, maar toch was híj groter. Ze grinnikte zacht. Haar groene ogen gleden even over alles uit het huisje heen, en hierna keek ze weer naar Riolu. ''Dus..'' Zei ze, en ze hoopte sterk dat haar moeder geen vreemde opmerking zou maken zoals, 'Dus jij bent Amore's vriend..' Of andere domme opmerkingen. Met een veelbetekenende Niet-Doen blik keek ze naar haar ouders, en hierna weer met een grijns naar Riolu.

(Tora is wat stil, omdat ik óók Tora speel. Beetje irri om steeds acc te wisselen x.x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Night

Night

Vrouw Aantal berichten : 45
Registration date : 03-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gewond
Partner: Tora (L)

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:19 pm

"Gezellig een pikachu!" zei hij dom." Aangenaam kennis temaken Riolu!" en hij gaf Amore een duwtje in der rug."Grote meid!" Zei hij dom en hij keek riolu aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:27 pm

niet-snappend keek hij de vader van Amore aan, wat bedoelde hij daar nou weer mee? zo te zien vond Amore het niet leuk want die keek dan ook met een zuur gezicht naar haar vader. Riolu moest er wel om lachen. Vrolijk stond hij op en maakte hij een handstand en rolde daarna door, lachend rolde hij op zijn rug. Riolu wist niet waarom maar hij had gewoon een vrolijke bui, 'sorry' zei hij tussen het lachen door 'maar ik kan eindelijk na 4 maanden eens doen wat ik wil en niet andersom' Hij wist dat de ouders van Amore het waarschijnlijk niet zullen snappen maar dat maakte hem niks uit. Hij was gewoon blij dat hij eindelijk van die stropers af was. Riolu stond weer op en keek Amore met een glimlach aan 'trouwens, ik vergeet te zeggen dat jullie dochter mij heeft gered' zei hij tegen de ouders van Amore.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:34 pm

Amore grinnikte eventjes, en keek hem aan. ''Ehm.. Riolu..?'' Vroeg ze droog, en ze beet op haar lip. ''Misschien kunnen we hier maar beter weer vertrekken,'' zei ze vaag. Ze keek naar Tora.
''Achja,'' zei Tora droog, en ze snoof. Ze liep naar een hoek van de grot, waar een 'bed' was. Hier ging Tora languit liggen.
Amore snoof zachtjes, en keek hem weer hoopvol aan. Ja, ouders wáren er nou eenmaal om je aan te irriteren, ookal deden ze helemaal niks.


(Ik doe ff met 2 acc's tegelijk, hoop dat je het nog begrijpt XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Night

Night

Vrouw Aantal berichten : 45
Registration date : 03-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gewond
Partner: Tora (L)

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:37 pm

Night liep ook naar een bed die naast tora's bed stond en ging daar ook op liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:48 pm

'is goed hoor' zei Riolu 'waar wil je heen?' Hij zwaaide naar de ouders van Amore bij wijze van gedag maar die twee lagen al op het bed met hun ogen dicht. Daarna keek hij weer naar Amore 'tenzij je wilt dat ik wegga' zei hij zachtjes, hij hoopte van niet, hij vond Amore heel lief en was blij met een vriendin zoals haar. Hij had nog nooit in zijn leven een vriend of vriendin gehad en deed dan ook erg zijn best een goede te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:51 pm

Ze trok hem mee aan zijn arm de grot uit. Toen ze eindelijk bij het kleine meer voor de waterval, die naast de grot stond, waren, keek ze hem aan. ''Okay. Beter,'' zei ze droog. ''Waar wil jij heen?'' Vroeg ze toen, met de nadruk op 'Jij'. ''Peaceful Plains is wel leuk.. Het zijn mooie, grote velden daar.'' Zei ze toen, en ze keek hem rustig aan. Haar groene ogen recht naar zijn rode ogen gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 8:55 pm

lachend werd hij aan zijn arm meegetrokken de grot uit, hij had begrepen dat Amore het niet zo leuk vond bij haar ouders op dit moment en liep dan ook gehoorzaam mee. Hij ving haar woorden op en dacht eventjes na 'oke, laten we daar dan heen gaan!' klonk zijn vrolijke stemmetje. Hij keek naar haar groene ogen en verlegen draaide hij zijn koppie weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 9:00 pm

(Maak jij een topic bij de Peaceful Plains? x3)

Ze keek hem grinnikend aan. ''Het is niet moeilijk te vinden,'' zei ze rustig. Ze keek hem aan, en dacht even na. Toen wees ze naar een bepaalde richting. ''Daar alsmaar rechtdoor, dan zijn we er,'' zei ze rustig. ''Ga jij dan voor?'' Vroeg ze toen, en ze zette een grijns op. De velden waren mooi. De pokémon daar waren meestal goed gezind, de bloemen roken heerlijk, en je had een prachtig uitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2009 9:03 pm

(is goed)

Hij knikte en liep in de richting die Amore had aangegeven. Hij was erg benieuwd naar de velden en zo te horen was het niet ver weg. Een ledyba vloog vlak langs hem voorbij en Riolu keek hem na, waarschijnlijk waren er veel pokemon op het veld en Riolu kon niet wachten totdat ze er waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Emptyvr sep 11, 2009 9:14 pm

----

Na een lange, érg lange tijd kwam Tora weer in haar grot. Zoals ze al verwacht had, had geen enkele pokémon wat durven stelen, aangezien ze wisten wie hier leefde. Ze balde haar vuisten, en ging op een bed zitten. De laatste keer dat ze hier was.. Was ze nog met Night. Ze beet op haar lip. Nee, nu was ze met Tunder. Ze mocht er niet meer aan denken. Rustig wachtte ze op Tunder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Gesponsorde inhoud




Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grot van Tora en Tunder   Grot van Tora en Tunder - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Grot van Tora en Tunder

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De grot achter de waterval (Celeny's grot)
» Here is Tunder!
» in de grot....
» een roep naar Tora
» op zoek naar Tora

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-