Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Buitenspelen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Glow

Glow

Man Aantal berichten : 19
Registration date : 04-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: Pasgeboren
Status: Gezond
Partner: -

Buitenspelen.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:35 pm

Glow keek op. Glow proestte het zand uit dat hij expres op zijn gezicht had gedaan. Glow klom opnieuw in de boom en sprong er opnieuw uit. Deze keer deed het wel pijn. Glow begon nu te krijsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Partner: Evening ღ

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:37 pm

"Mijn vader heeft ooit een ander vrouwtje in de steek gelaten, voor mijn moeder. Nou ja, hij was nog met die ander, denk ik, aangezien hij van haar een jong had die twee jaar jonger is dan ik ben..." legde Shadow uit. Ze keek even naar Tail. "Dit, op mijn oog?" vroeg ze. "Ik heb heel veel gedaan waar ik spijt van had, waaronder ook het nemen van dit Teken. Ik wil het eraf laten halen." ze grinnikte even. Ze genoot van de aandacht.
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Tail

Tail

Man Aantal berichten : 39

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Partner: Geen =D

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:38 pm

Tail keek even naar glow moest dat zijn Oudere broer voorstellen? Hij liep naar zijn oudere broer zo te zien was hij iets langer dan glow geworden =3 Hij hielp Glow overeind. "Gaat het?" Tail keek even naar shadow. "Doe niet stoer met je stoere oog =3"
Yellow

Yellow

Vrouw Aantal berichten : 21
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:38 pm

Yellow stond op en keek naar Thundress en piepte: 'Pich, chu chu!'. Ze keek hem goed aan, ze waren een tweeling, dat is best bijzonder! Ze begon te rollen, en rolde langzaam naar een zandbak. Ze kroop er in en liet zich vallen, wat was het zand zacht!
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:39 pm

Candy keek verbaasd naar Shadow. ''Bij mij is het dus precies andersom..'' zei ze. Ze trok een vaag gezicht, ''Mijn vader heette Tyrell, mijn moeder Nilzey,'' zei ze rustig, om te proberen te kijken of Shadow de naam Tyrell kende. Ze zag steeds meer gelijkenissen met haar vader, namelijk. Zelf leek ze meer op haar moeder, maarja. Ze slikte, en beet op haar lip.
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:42 pm

Shadow's mond viel open. "Dit kán geen toeval meer zijn!" riep ze. "Zo heette mijn vader ook!" Ze keek vaag naar Candy, met het gevoel dat ze eindelijk iets had gedaan wat nodig moest. "Mijn moeder heette Vasavi. Ze kwam uit een bijzondere familie, maar daar hebben we het nu niet over!" dat laatste zei Shadow bijna op authistische toon. Het klonk sterk, maar vooral eigenlijk dom.
(VAT DAT NIET OP ALS BELEDIGING)

Laatst aangepast door shadow op zo jul 12, 2009 8:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Glow

Glow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:43 pm

" Puhwaah!" Glow proestte het zand opnieuw uit. "Dankje" Zei Glow tegen tail. "Hoe lang zal ik nog genegeerd worden" Zei Glow. Glow keek toen naar het oog van shadow. " Ik wil ook zo'n oog" Zei hij. Glow keek naar een armaldo verderop. Glow ging er naar toe. "Maat ik wil vechten" Zei Glow. Glow pakte een appel van de grond en gooide hem tegen de armaldo aan. De armaldo werd woedend en ging achter glow aan. De armaldo pakte glow vast en deed zijn slash. Glow werd neergezet na de slash. Glow keek toen in het water verderop. Ipv een snee bij het oog had glow een blauw oog. "fak!" Zei glow. Dit was zijn eerst scheldwoordje.
Tail

Tail

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:43 pm

"Dat is grappig zo heete mijn oom en tante ook =3" Zei hij dom hij wou dom overkomen. "Oja jij bent mijn nicht dus jou vader en moeder zijn mijn oom en tante!" Hij keek even naar Glow met het blauwe oog. "Blijf van mijn broertje af!" Hij deed een thunder op de grond onder armaldo en de grond zakte wat in zodat hij viel!. "Iedereen! Val aan!"
Candy
Gestorven
Candy

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:45 pm

Candy keek naar Shadow. ''Dus, als dit allemaal klopt.. Dan ben jij mijn halfzus?'' grijnsde ze, en ze keek Shadow aan. ''Cool!'' riep ze uit, en ze ging staan. Ze stak haar hand uit naar Shadow, ''Welkom in de muizenfamilie!'' riep ze vrolijk uit, en ze keek Shadow aan. Shadow was dan misschien maar 'half', maar.. Yezlin was toch ook alleen maar pleeg, en Sparky was toch ook alleen een partner van Candy, die hoorden er ook bij, dus zij ook! Ze grijnsde steeds breder.
Tail

Tail

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:47 pm

"Dat betekend dat jij mijn Half Nicht bent en ik ook zwart , dik en dom kan worden met een rode snee bij mij oog!"Zei hij dom hij keek stoer naar de armaldo en deed een body slam wat niet lukte =3
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:48 pm

Shadow's droevige gezicht was verdwenen. Ze grijnsde breed, terwijl ze ging staan. Ze accepteerde Candy's hand niet, maar gaf haar een dikke knuffel. "Ik heb mijn familie gevonden!" zei ze dom, nadat ze Candy had losgelaten. "Al weet ik nog steeds niet waar mijn broers en zussen zijn..." ze grijnsde even dom naar Tail.
Glow

Glow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:48 pm

Glow keek naar de armaldo die pijn leed. "Het was de bedoeling dat ik een snee in mijn oog kreeg" Zei Glow dom terwijl hij een volt tackle naar de armaldo toe deed. "Waahh!" Glow begon te glimmen. Dit was zijn eerste volt tackle. Glow rende op volle kracht naar de armaldo toe. De armaldo snee per ongeluk in Glow zijn oog en meteen daarna vloog de armaldo weg. "Hey! Waarom kan jij wel vliegen!" Riep Glow de armaldo na. Toen keek Glow naar zijn spiegelbeeld in het water. Er zat nu een snee in zijn oog net zoals in die van shadow :3
Candy
Gestorven
Candy

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:50 pm

Candy keek grijnzend naar Shadow, en wees naar iedereen, ''Glow, Sparky, Tail, Tora, Thundress, Yellow..'' stelde ze iedereen voor, en ze grijnsde breed. ''Aangezien de helft van onze familie gedood is, zijn wij soort van de grote familie,'' grijnsde ze, en ze keek naar Tora, die nogal dom een bes zat te eten.
Tail

Tail

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:51 pm

Tail keek even dom naar Glow die dom deed en toen normaal naar zijn HalfNicht. "Maar ik heb een vraagje , hoe kom jij zwart?"Zei hij rustig eigenlijk was het een domme vraag want hij kon ook niet zeggen hoe een snee in zijn oor had.
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:52 pm

Tora stond op, en keek om zich heen. Ze had niks verstaan van het gesprek van Candy, Tail en Shadow. Rustig keek ze naar haar 2 kleintjes, ''Nu even rustig doen, jullie hoeven niks te breken,'' zei ze droog, en ze zuchtte. Hierna keek ze even in de richting van Shadow, maar besloot niks te zeggen.
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:53 pm

"Tora?" vroeg Shadow verbaasd. "Hoort Tora er ook bij?" haar grijns was niet van haar gezicht te krijgen, zelfs niet als iemand haar vertelde dat Karai was overleden. (Ook omdat Shadow weet dat dat niet waar is xD) Ze rende meteen richting Tora. "Familie!" riep ze dom, terwijl ze Tora flink knuffelde.
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:54 pm

Tora keek Shadow vreemd aan. ''Waar heb jij het in godsnaam over?'' vroeg ze dom, en ze hief een wenkbrauw op. ''Waar is je familie?'' vroeg ze toen, en ze keek om zich heen, maar zag niks. ''Heb je bier op?'' vroeg ze toen droog, en ze keek Shadow verbaasd aan.
Glow

Glow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:55 pm

Toevallig zat Glow tussen shadow en tora in en werd hij platgeknuffeld. " Ik wil melk!" Zei Glow verdrietig terwijl hij vast zat. "He laat me hieruit!" zei glow boos.

(verpest de fun neit door te zeggen da tik er niet tussen zit)
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:58 pm

Shadow liet Tora los. "Oeps... Die is een beetje platter, is dat erg?" zei ze over Glow. "Jij bent familie, en Al die anderen hier ook!" Shadow grijnsde breed. 'Nou ja, Candy en ik blijken half-zusjes te zijn." Shadow grinnikte even. Zo'n reactie had ze eigenlijk van Tora kunnen verwachten, maar bier zou Shadow nooit drinken.
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 8:59 pm

''Cool!'' riep Tora uit, en ze knuffelde Shadow dom, waardoor Glow opnieuw vast zat. Toen liet ze los, en keek haar aan. ''Fijn!'' riep ze dom, ''Nog een familielid erbij, hmmn.'' grijnsde ze. Shadow was, gelukkig, oud genoeg om voor zichzelf te zorgen, dus het was niet net als bij haar eigen kleintjes, en de super intelligente (*sarcasme*) glow.
Glow

Glow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 9:02 pm

"Urgh! Douchen jullie wel ooit?!" Glow kwam duizelig tevoorschijn. "Ik heb me nog nooit zo duizelig gevoeld.." Glow viel even neer. Na een paar minuten stond glow weer op. "Waah! Ik wil moedermelk!" Glow keek tora en shadow schattig aan.
Tail

Tail

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 9:02 pm

Tail keek even droog naar de rest hij had niks te doen dus begon hij een boek te schrijven over een Mouse Familie 20 minuten later was de boek wereld beroemd en was hun familie rijker. Dat geld zou hij gebruiken om een grotere huis te kopen misschien een villa maar daar had hij niet genoeg geld voor =3 DUs hij moest even sparen =D
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 9:05 pm

"Sorry, ik heb geen melk." grinnikte Shadow naar Glow. "Glow, was het toch? Wie zijn jou ouders?" Shadow vroeg zich af zie nou precies waar in de familie stond. Ze wist er eigenlijk heel weinig van, al was het wel haar familie. Nog steeds was het even wennen voor Shadow, nu ze haar familie deels terug had gevonden.
Tora

Tora

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 9:06 pm

''Shadow, ik zal het even kort uitleggen.'' zei ze rustig. ''Wij zijn allemaal broers en zussen, behalve Candy, Sparky, Jij, Thundress en Yellow.'' zei ze, ''Thundress en Yellow zijn mijn kinderen, Candy is onze nicht, jij bent haar halfzus, en Sparky is Candy's partner.'' zei ze droog. ''Genoeg uitleg?''
Yellow

Yellow

Vrouw Aantal berichten : 21
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 9:08 pm

Yellow werd moe en gaapte. 'Pich..' zuchte ze. Ze kruipte uit de zandbak en kroop naar Tora, haar moeder. Zielig keek ze haar aan en maakte een gebaar van: Ik wil eten! 'Pichh!' riep ze, ze legde haar armen op haar buik die begon te knoren.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Buitenspelen..   Buitenspelen.. - Pagina 2 Empty

Buitenspelen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-