|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Doos' art! wo sep 23, 2009 11:13 pm | |
| Jah, man xD En nu wat foto dingen Een Butterfree die ik voor m'n moeder moest maken xD Achi, de buizel! =D Een Luxray wolf Yuyheid xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! za okt 03, 2009 7:35 pm | |
| Updeet xD Een Typhlosion met hippe markings... Line art van internet gestolen xD Pink kitty x'] Reacties? =) |
|
| |
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: Doos' art! ma okt 05, 2009 4:15 pm | |
| Die typhlosion is cool! Alleen die handen kloppen volgens mij niet helemaal xD, maar voor de rest is ie heel mooi! Ook dat roze katje vind ik snoezig x3 Jij hebt gewoon talent! |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! ma okt 05, 2009 7:31 pm | |
| - Shadow schreef:
- Line art van internet gestolen xD
Eerhm... Als het om de line art ging, van die handen die niet kloppen, is dat niet mijn zaak x'] Als het over de markings gaat, is het wel mijn zaak xD Het ziet er idd een beetje vreemd uit, maar ik vind het wel hip x'] Hier nog een ding waar ik mee bezig ben... klik hier, hij is nogal groot x'D =3 |
|
| |
Riolu
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: Doos' art! ma okt 05, 2009 7:39 pm | |
| I now, het was ook niet perse als kritiek bedoeld x3 Maar die eevee is super schattig! Leuk gedaan |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! di okt 06, 2009 7:45 pm | |
| Ik heb Eevee af en geupload xD I want that apple Lol'd x] |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! vr okt 09, 2009 11:05 pm | |
| Nou, geen reacties? O.o Dan ga ik verder met het volgende... Ik probeerde een tutorial, met de officiele pokémon stijl. Nou, dat mislukte, en dit kwam eruit: Tja... x'] |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! ma okt 12, 2009 7:55 pm | |
| Ja, dat is mislukt bij mij. Ik heb véél beter gezien =) Okay, dat waren geen Caterpie, maar toch... O.o En nu graag uw aandacht voor het volgende. Ik ga Saartje, de overleden kat van mijn beste vriendin, tekenen. Hiervoor bestudeer ik eerst de anatomie van een kat. Dus, ik heb even wat geoefend en wil nu jullie commentaar. Ik had geen zin hem te kantelen, dus issie zo :f Nou ja, ik wil graag reacties met opbouwend kritiek, dus niet gemeen zijn want ik voel me al... tja... kut. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! di okt 13, 2009 4:27 pm | |
| Ik weet dat de kat te dun is. Dat vond ik ook al En ik vind hem zelf wat te lang x'd Maar jah, verder eigenlijk geen art gemaakt volgens mij... O.o |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! wo okt 14, 2009 6:48 pm | |
| *Beep* x'd WIP! =D [Work In Progress x'd] Hier ben ik n dus mee bezig... Hmm... In welke kleuren zal ik hem maken? |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! za okt 17, 2009 11:25 pm | |
| Okay, ik ben al begonnen met Eevee inkleuren. Hij word dus Shiny Ik heb wat geprutst met het tekenen van een oog, en tadaah: mislukking =D Tjah... Ik heb ook een tekening gemaakt van een Pikachu, een Cyndaquil en een Eevee. De drie pokémon die ik in PMD ben x'] [Red rescue team, explorers of Darkness, en Explorers of the Sky.] |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: Doos' art! do okt 22, 2009 9:16 pm | |
| arme jij.... =( ik heb echt medelijden met je, vooral omdat ik weet dat je het zo leuk vond. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt succes! |
|
| |
Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Doos' art! do okt 22, 2009 10:54 pm | |
| Dat is echt kut. Ik had een tekening bijna af, en toen sloot mn computer ineens af, terwijl ik hem niet opgeslagen had T.T Dus ik weet hoe het voelt. Sterkte doosje. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! zo okt 25, 2009 5:47 pm | |
| Fyn, nu is m'n tablet ook nog half-dood... ¬¬ Gelukkig heb ik nog potlood & papier, waarmee ik ook deze tekening heb gemaakt: Evening & Shadow onder de dode boom in de woestijn... Gebeurt op Prpg, ofzo xD EDIT: *Rawr* Hij doet het niet bij mij... :f *prutst met ding* Nog een EDIT: Nu doettie het, als het goed is... =o |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Doos' art! zo okt 25, 2009 6:03 pm | |
| COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Evening en Shadow <3 Omg, weetje. Evening is verliefd op shadow Lief hea? xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! wo okt 28, 2009 9:17 pm | |
| Ik ben begonnen aan een 100 Themes challenge! o.O Ik ga hier proberen alles te posten.. =) De eerste 4: (Met eronder welk nummer & thema, ofzo xD) 8. Innocence =) 82. Can You Hear Me? xD 62. Magic! =D 23. Cat... ♥__♥ Ratez, ofzo? =) |
|
| |
Nouki
Aantal berichten : 130 Registration date : 08-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 2 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Doos' art! do okt 29, 2009 10:19 am | |
| mijn top 4 : op de eerste plaats: die van magic! =D 2e plaats: Cat 3e plaats: Innocence 4e plaats: can you hear me? xD, ze zijn allemaal heel mooi doos! goed gedaan =D |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! vr okt 30, 2009 9:34 pm | |
| Okay, omdat mijn camera irritant doet heb ik nog niet de nieuwere tekeningen kunnen uploaden.. >.> Maar wel Evening & Shadow! <3 x] Omdat IE opeens vaag doet, moet het zo... klik! Ik weet het, hijs lelijk... ¬¬ |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Doos' art! vr okt 30, 2009 10:50 pm | |
| NEEE! hij is cool! alleen dat litteken van Evening ziet er een beetje vaag uit, omdat ie volgensmij een beetje te dun is. Maar verder is ie vet gaaf! Niet zeuren hoowr! xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! za okt 31, 2009 9:40 pm | |
| Dankje voor het zeggen, Kim. Ik zal dan zo snel mogelijk het litteken wat aanpassen Wil iemand anders nog iets erover kwijt? =) ________________________________________________________________________ Drie nieuw geüpload =D 37. Eyes. omdat Lunaria blind is, you know.. ;p 4. Dark. Shadow met d'r awesome Black Lightning <3 70. 67%. Just a bad joke.. That's it for thip time! =) Oh yeah, ook nog een lelijke schets van een wolf, die ik voor Doreen (zo'n iemandje van WS) moest maken x] Hij doet nu opeens vervelend, dus klik hier maar even, ofzo.. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! vr nov 06, 2009 6:51 pm | |
| klikkk! Ik wou iets tekenen, en toen besloot ik te oefenen op mijn wolven ogen Als ik er op een vreemde manier naar kijk zie ik een eend.. O.o Maarja, plz zeg wat je ervan vind, anders moet ik steeds dubbelposten @_________@ P.S: De kwaliteit van de foto suckt x'd |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! vr nov 06, 2009 7:09 pm | |
| Ik vind hem mooi hoowwrr |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: Doos' art! vr nov 06, 2009 8:37 pm | |
| Wow! het wolvenoog is echt mooi! =D Ook je andere tekeningen zijn zoals gewoonlijk weer heel goed gelukt! Xx. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! za nov 07, 2009 7:31 pm | |
| *niet trots* lelijkheid.. x'd *héél trots* Mooiheid =D In het klijn issie mooier, maar voor jullie post ik ook even de grote foto.. x'] =D & het kleine mensenoog ding x'] (die foto suckt gewoon) Commentzz? =D |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Doos' art! ma nov 23, 2009 9:03 pm | |
| Ik heb weer de photoshop die ik eerst gebruikte, en blablabla overleden hond blablabla... Heb ff wat foto's in elkaar gepropt en dit is het resultaat: Plz niet negatief reageren want dan...... nouja, dan iets. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Doos' art! | |
| |
|
| |
|